Er was nog maar 1 post te gaan, dus dan beter in een nieuw topic beginnen, dan wachten.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je wou gewoon de openingspost hebben @:Luctor.et.emergo
dat is waarquote:Op maandag 30 januari 2023 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was nog maar 1 post te gaan, dus dan beter in een nieuw topic beginnen, dan wachten.
Je bedoelt dat iemand het licht (nog) niet had gezien?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:55 schreef H_T het volgende:
Weet je zeker dat die lamp niet is gevallen doordat iemand er tegenaan is gelopen?
Waarschijnlijk ging juist bij iemand het licht uit na deze actie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand het licht (nog) niet had gezien?
Wellichtquote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, bij Luctor dusquote:Op maandag 30 januari 2023 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging juist bij iemand het licht uit na deze actie.
Dan moet je wel heel raar lopen als je daar tegenaan wil lopen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:55 schreef H_T het volgende:
Weet je zeker dat die lamp niet is gevallen doordat iemand er tegenaan is gelopen?
Onderschat de mens niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel raar lopen als je daar tegenaan wil lopen.
Ik begrijp de link die je legt tussen totale gekte en Roger wel.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Pas op voor vallende lampen, straks voel je je lichtjes in je hoofd.
Is Roger hier recentelijk nog gesignaleerd eigenlijk?
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp de link die je legt tussen totale gekte en Roger wel.
Dan hoop ik al te slapen.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:55 schreef Momo het volgende:
Reminder om 21:00 vanavond de nationale finale in Tsjechië.
Zo vroeg alquote:Op maandag 30 januari 2023 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop ik al te slapen.
Ik onthoud dit voor San Remo om 03.00 uur nachts.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
De echte Eurovisie fans slapen natuurlijk niet als er een nationale voorronde is.
Ik heb nooit beweerd dat ik een echte fan ben.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor San Remo om 03.00 uur nachts.
Ik ben sowieso geen echte fan, want ik kijk alleen de halve finale (met Nederland) en de finale.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
De echte Eurovisie fans slapen natuurlijk niet als er een nationale voorronde is.
Het is dat ik even geen toegang heb tot m'n ophef.paint, maar anders!quote:Op maandag 30 januari 2023 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen echte fan, want ik kijk alleen de halve finale (met Nederland) en de finale.
Pardon, service!quote:Op maandag 30 januari 2023 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is dat ik even geen toegang heb tot m'n ophef.paint, maar anders!
En de hooivorken zijn na zijn vorige opmerkingen ook al opquote:Op maandag 30 januari 2023 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is dat ik even geen toegang heb tot m'n ophef.paint, maar anders!
De andere halve finale niet kijken is welquote:Op maandag 30 januari 2023 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen echte fan, want ik kijk alleen de halve finale (met Nederland) en de finale.
Die is op donderdag, dan moet ik sporten.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
De andere halve finale niet kijken is welwaard.
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is op donderdag, dan moet ik sporten.
Metquote:
Het is nog niet eens duidelijk of Nederland op dinsdag of donderdag moet.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is op donderdag, dan moet ik sporten.
Hoho, je bent er in de nacht gewoon bij. Desnoods halen we je uit bedquote:Op maandag 30 januari 2023 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik een echte fan ben.
Misschien dat ik dan sport skip.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is nog niet eens duidelijk of Nederland op dinsdag of donderdag moet.
Wat nou als we op donderdag moeten, ga je de halve finale dan echt skippen?
Ik skip ook gewoon (deels) de uitzending als Nederland op dinsdag in de halve finale zit. Repetitie is toch een soort semi-verplicht en ik vind een tv-programma wat ik terug kan kijken niet belangrijker dan mijn eigen repetitie.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor drie avonden geschorst.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Metmag ik niet meer kijken, dus dan maar sporten.
Vooruit dan, als je een beetje haast en het grootste gedeelte mee kan pakken, dan vind ik het goedquote:Op maandag 30 januari 2023 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik skip ook gewoon (deels) de uitzending als Nederland op dinsdag in de halve finale zit. Repetitie is toch een soort semi-verplicht en ik vind een tv-programma wat ik terug kan kijken niet belangrijker dan mijn eigen repetitie.
We zijn 21:30 uur klaar, dus als Nederland ná liedje 5 is, ben ik meestal nog wel op tijd voor Nederland (zoals afgelopen jaar).
Ik heb me vorig jaar vergist, toen moest ik ook tennissen op de dag van de eerste halve finalequote:Op maandag 30 januari 2023 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:55 schreef H_T het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging juist bij iemand het licht uit na deze actie.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, bij Luctor dus![]()
Hopelijk kon hij het licht van zijn ziel laten schijnen
Zie je Luctor en molloot zo kan het ookquote:Op maandag 30 januari 2023 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar vergist, toen moest ik ook tennissen op de dag van de eerste halve finale![]()
Maar toen ben ik dus maandag tijdens mijn lunchwandeling keihard gevallen, waardoor ik geblesseerd was en dus niet kon sporten de dag erna.
(Ik kan overigens nog steeds niet goed steunen op de knie die ik destijds blesseerde)
Dát is pas hart hebben voor ESF
Precies, zo hoort het! Alles doen om die halve finale te halenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je Luctor en molloot zo kan het ook
Dat gaat me dan weer net te ver.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar vergist, toen moest ik ook tennissen op de dag van de eerste halve finale![]()
Maar toen ben ik dus maandag tijdens mijn lunchwandeling keihard gevallen, waardoor ik geblesseerd was en dus niet kon sporten de dag erna.
(Ik kan overigens nog steeds niet goed steunen op de knie die ik destijds blesseerde)
Niets is te gek voor ESFquote:Op maandag 30 januari 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer net te ver.
In eerste instantie wilde ik er een like voor geven, maar het is wel erg zuur dat je gewoon nog steeds last hebt van die knie, dus dat wordt dan maar geen like.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, agenda staat geblokt, dus ik hoef dit jaar geen nieuwe blessures op te lopen om te kunnen kijkenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In eerste instantie wilde ik er een like voor geven, maar het is wel erg zuur dat je gewoon nog steeds last hebt van die knie, dus dat wordt dan maar geen like.
Maar goed, dit jaar ben je gewoon thuis met de halve finales?
Nee, dit kan nietquote:Visit Saudi, the Gulf nation’s tourist board, is set to be unveiled as sponsor of this summer’s FIFA Women’s World Cup in Australia and New Zealand.
Oh wowquote:
Satire wordt steeds lastiger om te maken als dit de realiteit is.quote:
Inmiddels hoop ik op een linkse tyfoonquote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Over leuke rubrieken gesproken
Ik krijg een beetje flashbacks naar SP's Hans Brusselmans campagne. Hopelijk met dezelfde uitkomstquote:Op maandag 30 januari 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Inmiddels hoop ik op een linkse tyfoon
Ja, probeer hier maar eens overheen te komen als je iets belachelijk wil maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Satire wordt steeds lastiger om te maken als dit de realiteit is.
Saudi-Arabië kijkt uit naar de komst van toeristen (m) uit de hele wereldquote:Op maandag 30 januari 2023 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hallo vrouwen, kom gezellig naar Saudi Arabië! Oh wacht jullie juist niet!
Ik vraag me af he, zou het kunnen dat deze partijen ook voor een deel afgesproken hebben om de aandacht op elkaar te richten zodat VVD de twijfelende rechtse stemmers naar zich toetrekt en GL/PvdA de linkse stemmers? Of zou dat echt onzin zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Het is in ieder geval standaard bij de VVD tegenwoordig om er een tweestrijd van te maken met een andere partij. Soms op rechts (PVV), soms op links (PvdA), soms gewoon wie er dan goed voor staat (D66). Haal je meteen de aandacht van alle andere partijen weg en gaan veel mensen ineens binair denken over hun keuzequote:Op maandag 30 januari 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, zou het kunnen dat deze partijen ook voor een deel afgesproken hebben om de aandacht op elkaar te richten zodat VVD de twijfelende rechtse stemmers naar zich toetrekt en GL/PvdA de linkse stemmers? Of zou dat echt onzin zijnZou ik zelf best slim vinden
Gewoon als ChristenUnie duidelijk maken dat die heidense liberalen door de duivel bezeten zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is in ieder geval standaard bij de VVD tegenwoordig om er een tweestrijd van te maken met een andere partij. Soms op rechts (PVV), soms op links (PvdA), soms gewoon wie er dan goed voor staat (D66). Haal je meteen de aandacht van alle andere partijen weg en gaan veel mensen ineens binair denken over hun keuze
Heeft Rutte overigens geleerd van CDA en PvdA, die dat heel vakkundig deden in 2006 en daarmee de VVD buiten spel zetten
De woorden treurig en armoedig komen vooral in mij op hierbijquote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een ultra progressieve golf.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Wat hebben ze er in zitten danquote:Op maandag 30 januari 2023 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stootte net mijn voet tegen de koffer van mijn ouders die in de gang staat.
Zo dat doet heel erg veel pijn.
U vraagt, wij draaien:quote:Op maandag 30 januari 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Inmiddels hoop ik op een linkse tyfoon
Als ons dat domme gezeik tussen Rutte en Wilders op deze manier bespaard blijft, zie ik dit als een overwinning.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is in ieder geval standaard bij de VVD tegenwoordig om er een tweestrijd van te maken met een andere partij. Soms op rechts (PVV), soms op links (PvdA), soms gewoon wie er dan goed voor staat (D66). Haal je meteen de aandacht van alle andere partijen weg en gaan veel mensen ineens binair denken over hun keuze
Heeft Rutte overigens geleerd van CDA en PvdA, die dat heel vakkundig deden in 2006 en daarmee de VVD buiten spel zetten
Waar gaat de trip eigenlijk naartoe?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze daar niet.
Australiëquote:Op maandag 30 januari 2023 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar gaat de trip eigenlijk naartoe?
En jij gaat niet mee ?quote:
Niet gezien, was sportenquote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer lekker drama bij Below Deck.
terugkijken waard.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet gezien, was sporten
Ik moet echt stoppen met sporten, ik mis alle leuke dingen op TV
Ik kan morgenmiddag ook niet kijken, moet werken en ook nog op kantoor ookquote:
Australië (en misschien nog wel meer Nieuw Zeeland) lijkt me ontzettend mooi, maar ik zou er de lange vliegreis niet voor over hebben. Dan zoek ik het toch wel dichter bij huisquote:
Ik ben er ooit bijna ingetrapt, en had bijna VVD gestemd (geen Rutte, dat ging me te ver) om maar te zorgen dat Wilders niet de grootste werd. Gelukkig heb ik dat uiteindelijk niet gedaan. Maar het kan dus wel effectief zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Australië is een mooi land.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Australië (en misschien nog wel meer Nieuw Zeeland) lijkt me ontzettend mooi, maar ik zou er de lange vliegreis niet voor over hebben. Dan zoek ik het toch wel dichter bij huis
Ja, het is toch zo’n 24 uur van deur tot deur. Dus je kan niet even voor een midweek gaan. Maar de schoonheid en bijzonderheid van het land vergoedt veel hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Australië (en misschien nog wel meer Nieuw Zeeland) lijkt me ontzettend mooi, maar ik zou er de lange vliegreis niet voor over hebben. Dan zoek ik het toch wel dichter bij huis
Trusten en succes met het vroege opstaan morgen!quote:Op maandag 30 januari 2023 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga maar eens richting bedje.
Dankje.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trusten en succes met het vroege opstaan morgen!
Ben jij voor een reclame van Stoov gevallen?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
O mensen ik heb een warmtedeken en het is FANTASTISCH
Zou het een valide reden zijn om me morgen af te melden voor werk en de hele dag in bed te liggen?
Nee ik heb een onderdeken voor in bedquote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben jij voor een reclame van Stoov gevallen?
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
O mensen ik heb een warmtedeken en het is FANTASTISCH
Zou het een valide reden zijn om me morgen af te melden voor werk en de hele dag in bed te liggen?
En uiteraard het mantra dat ze goed erin geslagen hebben volledig uitmelken. 'Maar wie met het anders doen dan Mark.'quote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben er ooit bijna ingetrapt, en had bijna VVD gestemd (geen Rutte, dat ging me te ver) om maar te zorgen dat Wilders niet de grootste werd. Gelukkig heb ik dat uiteindelijk niet gedaan. Maar het kan dus wel effectief zijn.
Tegenwoordig is alles wat met links te maken heeft eng, want woke, dus gaat de VVD nu daarvoor.
Niet iedereen gaat maar te pas en onpas naar Oman hequote:Op maandag 30 januari 2023 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, dat was niet het antwoord dat ik verwachtte
Dat ja. Ik zou er heel graag eens naartoe willen. Maar is wel heel erg lang reizen en mede daardoor ook erg duur. Plus dat je er eigenlijk ook wel lang moet zitten om het de moeite waard te maken. En ook wel landen waar je toch wel een auto moet hebben, wat lastig is voor mij zonder rijbewijs.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gras is groen.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer lekker drama bij Below Deck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |