ja tonijn is mij ook wat te prijzig, ook heel snel verpestquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trots en jaloers op je. Zalm lukt nog net maar tonijn verneuk ik als arme arbeidsslaaf, oefening baart kunst en zulks.
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
gewoon geen troep eten
kun je dooreten tot je vol zit
je kunt zelf een hele rits aan opties kiezen elke weekquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.
daar is fok voor bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar je doet vaak ook erg raar op fok.
Hoi Tjacka!quote:
Het is hier al de hele ochtend zonnig.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier al de hele ochtend zonnig.
Ik maakte mij al zorgen toen ik dit vanmorgen op de radio hoorde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
Ik was vannacht precies voor de ijzel thuis blijkbaar, daarna de hele nacht ongelukken rond Nijmegen en Arnhem
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?quote:
en thee drink je met melkquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je soms toch ook.
Koffie drink je zwart.
dat mag je vindenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je soms toch ook.
Koffie drink je zwart.
100%quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en thee drink je met melk
brittengoden
volle melk erinquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed onlo jr. vroeger ook. Ik vroeg het laatst aan 'm en toen waren ze letterlijke woorden ; Pap, daar ben ik inmiddels wel een beetje te oud voor hé.
niks mis met een lekker cappuutjequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?
Beetje havermelk, lekker meid.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niks mis met een lekker cappuutje
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gmquote:
Hier gaat iets misquote:[ afbeelding ] Op donderdag 26 januari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO.
[/quoted]
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gm”
Ik word gewoon genegeerdquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gm”
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niks mis met een lekker cappuutje
Hey goedemorgen vriendquote:
Je mag gewoon toegeven aan die gevoelens, wij zijn hier tegen homofobie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
wat leuk dat iemand die in je koffie tekent zoveel indruk op je maaktquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
Dankjewel.quote:
Goeiemorgen Skedje.quote:
Afdalen naar het zuiden en een surfplankje halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Onderweg naar Porto. Tips en aanbevelingen voor aldaar zijn welkom.
Alvast je kuiten een beetje trainen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh, veel plezier uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
@Taradoquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
@GGMM walgt hiervan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit er veel verschil in?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog best wel even wennen als je het Braziliaanse Portugees gewend bent.
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.quote:
in zuid-amerika spreken ze spaans (of het dialect, whatever) in ieder geval een stuk tragerquote:
ik drink geen koffiequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.
koekoekquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.
In het bezit van een 16-smaken thee doos?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
ben ik nu genderfluide
Gewoon. Seks. Lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wilde hier op ingaan maar ik heb een problematische motoriek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het bezit van een 16-smaken thee doos?
ja jij in real kan je beter op internet doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar je doet vaak ook erg raar op fok.
Daarom zit je ook op pingpong en niet op voetbal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde hier op ingaan maar ik heb een problematische motoriek.
Helemaal mooi doen ze niks meequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
weekendgod vanavond met witte zakdoekjes in de arena zwaaien
Nee, die blijft minimaal tot het einde van het seizoen zitten. En dan is het mooi te laat met een 3e/4e plek.quote:
Nouquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zit je ook op pingpong en niet op voetbal.
Invictus Bar aan de Rua da Conceicao.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
ergens heeft het ook wel iets leuksquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is wel weer echt een zooitje daar he
was ook al te lang geleden
ik ging soms eerder weg als ik was natgeregendquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:28 schreef Tjacka het volgende:
de wedstrijden die ik herinner zijn veel verliespartijen
ben een keer in mijn leven eerder weg gegaan dat was in de beker tegen Vitesse
Die 0-4? Genot was dat hequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:28 schreef Tjacka het volgende:
de wedstrijden die ik herinner zijn veel verliespartijen
ben een keer in mijn leven eerder weg gegaan dat was in de beker tegen Vitesse
snap nooit zo goed dat die mensen nog boos worden als het 4-1 staat ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging soms eerder weg als ik was natgeregend
(lol)
wekelijkse frustraties moeten er uit hequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap nooit zo goed dat die mensen nog boos worden als het 4-1 staat ofzo
bij mij komt bij de 3-1 al snel gelatenheid
ben altijd eerste minuten boos omdat ik zie dat het slecht isquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wekelijkse frustraties moeten er uit he
als dat niet lukt bij het juichen of schelden bij de 3-1, dan maar bij de 4-1 nog een poging wagen
Voetbal is oorlog Tjacka. Wanneer begrijp je dat nou eens?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben altijd eerste minuten boos omdat ik zie dat het slecht is
daarna heb ik zoiets zal wel en ga ik grapjes maken
dan worden ze op mij boos
Idd. Thee is voor vrouwen.quote:
echt onzinquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog Tjacka. Wanneer begrijp je dat nou eens?
ben jij gf van scrummasterquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Geen lunch vandaag. @:Scrummie vergat het dus ik ga maar zonder verder.
Liefdevol bad vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt onzin
als ik jou zou moeten zou ik je eerder knuffelen dan slaan
neequote:
oh stuurt deze ook naaktpics? @charquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
soms komt er hier een user langs die dan een of ander rollenspel doet met een aantal mannelijke seksueel gefrustreerde users
deze periode is dat blijkbaar pisces
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Geen lunch vandaag. @:Scrummie vergat het dus ik ga maar zonder verder.
wtf.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
soms komt er hier een user langs die dan een of ander rollenspel doet met een aantal mannelijke seksueel gefrustreerde users
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
@stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendinquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh stuurt deze ook naaktpics? @:char
huhquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf.
Laat mij hier buiten idioot.
en hij dreigde mij ooit met een ploertendoder langs te komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendin
die is nu helemaal in De Heer geloof ik
Veel elevatie ja. Kutzooi.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Alvast je kuiten een beetje trainen.
Echt?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendin
die is nu helemaal in De Heer geloof ik
quote:De VS willen een munt van 1 biljoen dollar slaan om staatsschuld aan te pakken: kunnen wij dat ook?
Een munt ter waarde van 1 biljoen dollar, ofwel 1.000 miljard. Het klinkt van de pot gerukt, maar in de VS pleiten belangrijke economen er wel voor. Met de hulp van een obscure wet uit de tijd van de Britse kolonisten is dat in theorie ook mogelijk. Hoe zit dat bij ons? Kunnen wij zomaar een munt van een biljoen slaan om onze staatsschuld te bestrijden? “In de middeleeuwen deed men niet anders: geld uit het niets op een munt slaan", zegt econoom Koen Schoors.
quote:Omstanders halen slachtoffer mishandeling van het spoor in Borne, even later raast de intercity voorbij
Een inwoner van Borne met een verstandelijke handicap is zondag afgetuigd door drie mannen en op het spoor gegooid. Wat is er precies gebeurd? „Omstanders hebben het leven van die man gered.”
Wtf kom pleintje dan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland fileert forumgebruiker @:Elan in het Feyenoordtopic.
Sjee, wat een hoop lawaai.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, we gaan hakken.
Ik doe lekker makkelijk soep met broodjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, we gaan hakken.
Nasiquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij in real kan je beter op internet doen
Buffon PinkGodquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat user @:Caland het naar zijn zin heeft bij de roze kameraden
Ik bestel zometeen een viesdikke pizzaquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het antwoord op deze vraag zegt toch wel heel veel over iemand.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi?
@:johannes_vermeer
FTFY @Cocoquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik, viesdik, bestel zometeen een pizza
Dit recept gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi?
@:johannes_vermeer
Lekkerder dan nasi.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bestel zometeen een viesdikke pizza
En hij besteedt het op een goede manierquote:
quote:The worldwide average length of an erect penis is 13.58 centimeters (cm) or 5.35 inches. Broken down by country, the largest average size was 17.61 centimeters (6.93 inches), found in Ecuador and the smallest was 10.01 centimeters (3.95 inches) in Micronesia.
Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, tenzij hij werkt bij een van de big 4.quote:
Hij heeft een sabbatical.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, tenzij hij werkt bij een van de big 4.
Ik trektquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik trekt dat gemiddelde hier aardig omlaag maat. Maar hij is wel moddertjevet.
is gewoon expres, onlo zou zo een fout nooit maken. Ik kan dit weten want ik werd vaak door hem gecorrigieert (inmiddels wat minder nu)quote:
Hier trap ik niet in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is gewoon expres, onlo zou zo een fout nooit maken. Ik kan dit weten want ik werd vaak door hem gecorrigieert (inmiddels wat minder nu)
Ik neem aan dat ze daarvoor een kundig team van vrouwelijke experts voor hebben opgesteld.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men mag zelf opmeten en de waarde doorgeven?
Tapasquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Spaghetti (zonder plakken kaas ranzige lamlul)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Volkorenpasta bolognese (zonder plakken kaas walgelijk smerig zwijn)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Balletje breed met twee pompies majo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakte pizzaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liefste post ooit van @Sked genoteerdquote:
Dit zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Liefste post ooit van @:sked genoteerd
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:42 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog om morgenmiddag @:Caland te zien voetballen
In Malburgen valt niks uit te sluitenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat het niet gestaakt wordt
Ongeveer 90% is vrij fanatiek voor NEC in mijn team, eigenlijk worden wij ook nooit bij Arnhem ingedeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
In Malburgen valt niks uit te sluiten
Valentijnsdag is pas volgende maand.quote:
Als kind had ik al gezeik bij zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer 90% is vrij fanatiek voor NEC in mijn team, eigenlijk worden wij ook nooit bij Arnhem ingedeeld.
Maar het hoeft geen Valentijnsdag te zijn om iemand een lieverd te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is pas volgende maand.
Arnhemiaquote:
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhemia
www.vvarnhemia.nl
De voetbalvereniging voor jong en oud. Sinds 1941 wordt er al gevoetbald bij Arnhemia. Bij deze voetbalclub in Arnhem-zuid wordt er op recreatief en competitief?
Ik weet oprecht niet waar je op doelt.
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.
Op de telefoon ook niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.quote:
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Heb iets totaal willekeurigs gedaan omdat ik niet wens na te denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |