quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wat een mannen hier.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik drink ook wel eens gemberthee
Durf te vragen….
Thee is voor mietjesquote:Op maandag 14 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mannen hier.![]()
Gelukkig gaat @:Caland nu de mannelijkheid omhoog trekken.
Liefst in die combinatie ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook liefhebber van Disney en de sauna?
@:Lenny_Leonard
Ja ho ho. Wel ook bier en droge wijn. En een bbq schort.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mannen hier.![]()
Gelukkig gaat @:Caland nu de mannelijkheid omhoog trekken.
Ze is niet lelijk, maar ze heeft inderdaad van die lelijke dingenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Kiki heeft een erg onaantrekkelijke zithouding
En dan zit een homo als Farja heel rustig en relaxed in deze uitzending. Wat een zaligheid.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:12 schreef DKUp het volgende:
Dat geschreeuw van die middelmatige meid
Ik vind het wel leuk.quote:
Ik vind Imca en Farja wel leuk.quote:
Dat had ik niet achter jou gezocht dit.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
“We hadden een vriendengroep en ik naaide elke jongen in onze groep”
maar hij zou niet oordelen zei ie eerderquote:Op maandag 14 februari 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan deze interactie appreciëren. Oh ja zeker wel.
Pisces is stiekem heel ordinair.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht dit.
Ik krijg plotsklaps een heeeel ander beeld van jou.
Ik doe niet aan groepen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan vraagtekens zetten bij gemberthee. Die Piscesquote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met één post per half uur ben je af.quote:
Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je ze 1 voor 1 doet, is het bij elkaar nog steeds een grote groep.
@Fosive en ik hebben een pittige mening over dit soort types.quote:
Die heeft er meer nagels in gehad dan er in de Brienenoord zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha die Danny heeft Shirley zo'n onwaarschijnlijke beurt gegeven.Kan er wel om lachen.
dit soort?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Fosive en ik hebben een pittige mening over dit soort types.
Ja prachtig. Maar dat zo'n gast dan ook gewoon denkt: Waarom ook niet, toch niets beters te doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft er meer nagels in gehad dan er in de Brienenoord zitten.
Tot morgen!quote:
Ze moet toch een beetje mensen naar haar Only Fans account lokken hèquote:Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Die Shirley had net zo goed niets aan kunnen doen
Die wordt hier wel warm vanquote:
Hbo rechten zitten genoeg retards opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, als je slim genoeg bent daarvoor wel apart dat je eerst vmbo deed.
Van de regen in de drupquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
Van Helmond naar Tilburg
Geen grote stap
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Haar gezichtsuitdrukkingen lijkt op die van de grinch
Kan dit arme zieltje ook niks aan doenquote:
Lekker chillen in de bak met haar mattiesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Waar is glennis Grace wanneer je haar nodig hebt
Best wel, jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Wat een walgelijke aflevering tot nu toe
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
allebei te week om elkaar flink uit elkaar te trekken
Poeh, voor het juiste bedrag wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Even wat anders. Zou jij Denies doen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
Waar blijven de trannys en lekkere wijven?
Parastooquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien doet 'zij' dit seizoen ook wel mee
Zat deze ook in Lang Leve de Liefde?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh je bent ook van deze kant?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zodat je zelf slim lijkt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat Tilburg meisje is leuk, maar ik heb een slechte smaak en houd van dommig.
Ben alleen 2x haar leeftijd hahah en heet geen Marco B.
Genoeg vrouwen knippen ook een ponyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Poefbank het volgende:
Kom op man. Je neemt alleen zo’n kutkapsel omdat je wil dat mensen naar je kijken. NIEMAND vindt zoiets mooi.
Yup en in Temptation Island. Echt zo'n figuur dat alle tvshows afloopt voor de fame/aandacht/whateverquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zat deze ook in Lang Leve de Liefde?
Bij de juiste vrouw kan dat mooi zijn. Maar dit? Nee, dit staat bij niemand.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen knippen ook een pony
Maar die padestoel zag er in LLDL nog best vrouwelijk uit, niet zo omgebouwd als jouw pic.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Yup en in Temptation Island. Echt zo'n figuur dat alle tvshows afloopt voor de fame/aandacht/whatever
Eindelijkquote:
Ton voor een uurtje?quote:
Je moet het dan ook vooral in de lengte/hoogte zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
De toegevoegde waarde van die nieuwe serveerguy ontgaat me vooralsnog
Gingerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Die linker heeft nog nooit daglicht gezien
Jaaaaaaquote:
Het is toch echt dezelfdequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef tja77 het volgende:
Maar die padestoel zag er in LLDL nog best vrouwelijk uit, niet zo omgebouwd als jouw pic.
Haaiquote:
TEMPA ParastooGODINquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kwam gewoon van 'haar' feesboek of insta.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef tja77 het volgende:
Op die foto van jou komt ze net uit de OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |