ja tonijn is mij ook wat te prijzig, ook heel snel verpestquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trots en jaloers op je. Zalm lukt nog net maar tonijn verneuk ik als arme arbeidsslaaf, oefening baart kunst en zulks.
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
gewoon geen troep eten
kun je dooreten tot je vol zit
je kunt zelf een hele rits aan opties kiezen elke weekquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.
daar is fok voor bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar je doet vaak ook erg raar op fok.
Hoi Tjacka!quote:
Het is hier al de hele ochtend zonnig.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier al de hele ochtend zonnig.
Ik maakte mij al zorgen toen ik dit vanmorgen op de radio hoorde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
Ik was vannacht precies voor de ijzel thuis blijkbaar, daarna de hele nacht ongelukken rond Nijmegen en Arnhem
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?quote:
en thee drink je met melkquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je soms toch ook.
Koffie drink je zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |