ja tonijn is mij ook wat te prijzig, ook heel snel verpestquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trots en jaloers op je. Zalm lukt nog net maar tonijn verneuk ik als arme arbeidsslaaf, oefening baart kunst en zulks.
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
gewoon geen troep eten
kun je dooreten tot je vol zit
je kunt zelf een hele rits aan opties kiezen elke weekquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, moet HelloFresh mij wel lekker kunnen laten opscheppen.
daar is fok voor bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar je doet vaak ook erg raar op fok.
Hoi Tjacka!quote:
Het is hier al de hele ochtend zonnig.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier al de hele ochtend zonnig.
Ik maakte mij al zorgen toen ik dit vanmorgen op de radio hoorde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
Ik was vannacht precies voor de ijzel thuis blijkbaar, daarna de hele nacht ongelukken rond Nijmegen en Arnhem
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?quote:
en thee drink je met melkquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je soms toch ook.
Koffie drink je zwart.
dat mag je vindenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je soms toch ook.
Koffie drink je zwart.
100%quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en thee drink je met melk
brittengoden
volle melk erinquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed onlo jr. vroeger ook. Ik vroeg het laatst aan 'm en toen waren ze letterlijke woorden ; Pap, daar ben ik inmiddels wel een beetje te oud voor hé.
niks mis met een lekker cappuutjequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij slaat een aangeboden cappuccino af?
Beetje havermelk, lekker meid.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niks mis met een lekker cappuutje
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gmquote:
Hier gaat iets misquote:[ afbeelding ] Op donderdag 26 januari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO.
[/quoted]
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gm”
Ik word gewoon genegeerdquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit komt nou energiek over. In plaats van dat droge, saaie en low energy “Gm”
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niks mis met een lekker cappuutje
Hey goedemorgen vriendquote:
Je mag gewoon toegeven aan die gevoelens, wij zijn hier tegen homofobie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
wat leuk dat iemand die in je koffie tekent zoveel indruk op je maaktquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
Dankjewel.quote:
Goeiemorgen Skedje.quote:
Afdalen naar het zuiden en een surfplankje halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Onderweg naar Porto. Tips en aanbevelingen voor aldaar zijn welkom.
Alvast je kuiten een beetje trainen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh, veel plezier uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |