en hij dreigde mij ooit met een ploertendoder langs te komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendin
die is nu helemaal in De Heer geloof ik
Veel elevatie ja. Kutzooi.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Alvast je kuiten een beetje trainen.
Echt?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendin
die is nu helemaal in De Heer geloof ik
quote:De VS willen een munt van 1 biljoen dollar slaan om staatsschuld aan te pakken: kunnen wij dat ook?
Een munt ter waarde van 1 biljoen dollar, ofwel 1.000 miljard. Het klinkt van de pot gerukt, maar in de VS pleiten belangrijke economen er wel voor. Met de hulp van een obscure wet uit de tijd van de Britse kolonisten is dat in theorie ook mogelijk. Hoe zit dat bij ons? Kunnen wij zomaar een munt van een biljoen slaan om onze staatsschuld te bestrijden? “In de middeleeuwen deed men niet anders: geld uit het niets op een munt slaan", zegt econoom Koen Schoors.
quote:Omstanders halen slachtoffer mishandeling van het spoor in Borne, even later raast de intercity voorbij
Een inwoner van Borne met een verstandelijke handicap is zondag afgetuigd door drie mannen en op het spoor gegooid. Wat is er precies gebeurd? „Omstanders hebben het leven van die man gered.”
Wtf kom pleintje dan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland fileert forumgebruiker @:Elan in het Feyenoordtopic.
Sjee, wat een hoop lawaai.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, we gaan hakken.
Ik doe lekker makkelijk soep met broodjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, we gaan hakken.
Nasiquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij in real kan je beter op internet doen
Buffon PinkGodquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat user @:Caland het naar zijn zin heeft bij de roze kameraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |