Ik bestel zometeen een viesdikke pizzaquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Het antwoord op deze vraag zegt toch wel heel veel over iemand.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi?
@:johannes_vermeer
FTFY @Cocoquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik, viesdik, bestel zometeen een pizza
Dit recept gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi?
@:johannes_vermeer
Lekkerder dan nasi.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bestel zometeen een viesdikke pizza
En hij besteedt het op een goede manierquote:
quote:The worldwide average length of an erect penis is 13.58 centimeters (cm) or 5.35 inches. Broken down by country, the largest average size was 17.61 centimeters (6.93 inches), found in Ecuador and the smallest was 10.01 centimeters (3.95 inches) in Micronesia.
Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, tenzij hij werkt bij een van de big 4.quote:
Hij heeft een sabbatical.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, tenzij hij werkt bij een van de big 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |