en dat van onze belastingcentenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
De Duitse politiequote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
ik denk alleen de busjesquote:Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Duitse politie
Altijd gezellig
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
wat ben jij toch een zak hooiquote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk alleen de busjes
de duitse politie heeft iets andere richtlijnen/standaarden dan wij
Rustig maar hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
ah interessantquote:Op zondag 22 januari 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:35 schreef fetX het volgende:
Er is ook altijd veel politie te paard aanwezig.
Afgelasten die zooi!
Zal wel met een reden zijn geweestquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Heb sindsdien nog steeds een schijthekel aan die beesten
sowieso altijd de politiemacht wantrouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)quote:Op zondag 22 januari 2023 11:55 schreef snabbi het volgende:
ik moet wel zeggen toen ik gisteren naar psv zat te kijken en er rond de rust een reclame voorbij kwam: "hier wil je niets van missen" met dan de verwijzing naar Feyenoord - Psv op 5 feb... dat ik wel even achter mn oren moest krabbelen.
Ik ben om 1315 bij het stadionquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
klacht: ik ben pas rond 1300 in rotterdam
dat was em idd!quote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)
Ga anders eens met mij paardrijden.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo makkelijk als een hond is, zo snel zit een paard in de stress. Mijn lievelings ook niet echt. Zoveel gedoe met waar je wel of niet mag staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Expected goals statistieken?quote:Op zondag 22 januari 2023 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord noteerde in negen van de laatste tien thuisduels met Ajax in de Eredivisie meer schoten dan de Amsterdammers en kwam in zeven van die ontmoetingen tot een hogere Expected Goals-waarde, maar boekte in deze reeks slechts twee zeges. Het haalde uit 21,4 xG slechts 16 goals terwijl Ajax 20 goals uit 11,5 xG haalde.
Serieuze vraagquote:
Nog een duits kanon ookquote:Op zondag 22 januari 2023 14:00 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100051901_e2cdaee8
Waarom nu toch weer?
plaatje bovenin de Op - daar zie je hem zonder muts. De tip er onder over Gernot kan ook helpen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Serieuze vraagBen geen feyenoord fan en geen idee wie het moet voorstellen.
Dat vind ik een mooie.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot moet nu wel een jaartje blijven voor een Klassieker in De Kuip.
Ze zijn wel slim genoeg om daar weer andere bus voor te gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:04 schreef snabbi het volgende:
Anonieme bus werkt wel op de heenreis, maar op de terugreis zal het vast niet zo makkelijk gaan.
Joh, hebben ze eerder gedaan. Was maar 5 jaar een issuequote:Op zondag 22 januari 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
duitsers met halve tanks in onze stad
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Goed gekruid, best te doenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.
quote:
Same herequote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef snabbi het volgende:
Argh... ik ben zo bang dat als ie niet snel valt..
Ben bang dat het dus niets wordtquote:
Heb toch vertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Heb hoop, da's al beter dan mijn standaard stand tegen ajaxquote:Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb toch vertrouwen.
GRAS OPVRETEN
die pijnlijke herinneringen blijven idd... nu weer positief denken.. erop en erover!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Die begrepen wordt door zijn medespelers. Een belangrijke voorwaardequote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al mag er wel een kansje gecreeerd worden.
Tijd voor een briljante ingeving van Sebastian.
Vind dat niet zo gek hoor. Is denk ik bewust, om zo veel druk te kunnen uitoefenen op Ajax achterin.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef bbuddybb het volgende:
We spelen van achteruit veel te snel de lange bal.
Beetje jammer dat er niemand echt mee liepquote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hij bedoelt het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hou eens op met je Szymanski haat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski laat niet zien dat ie de tien miljoen waard is.
Gewoon een constatering.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou eens op met je Szymanski haat.
Dacht net hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2023 15:04 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of doet geuzebukturk het gewoon goed, tot nu toe?
Dat sowieso. Iets met traditie, etc.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht net hetzelfde
Hij heeft nog dik een uur om alles te verkloten
En dus...quote:Op zondag 22 januari 2023 15:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Echt hoor als je deze editie niet wint...![]()
Als het tien miljoen per wedstrijd is...quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski laat niet zien dat ie de tien miljoen waard is.
tweedequote:Op zondag 22 januari 2023 15:09 schreef RvLaak het volgende:
Z'n eerste? En heeft Berghuis nu de assist?
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski weer naar de grond geharkt.
En dan begrijpt user buddykuyje nog niet waarom hij 10 millie waard is.
Liefde is belangrijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:13 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
de blinde liefde.
Hij is sinds de herststop niet in vorm, dat kan gebeuren maar niet doen alsof het messi is.
Zeker en blind.quote:
Pax is natuurlijk ook wel een toneelspeler.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:14 schreef Divje het volgende:
Laat Paxaio alsjeblieft heel blijven. Wil geen Dilrosun zien.
Ja, maar ik heb een zwak voor dat jonkiequote:Op zondag 22 januari 2023 15:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Pax is natuurlijk ook wel een toneelspeler.
al vraag ik me wel af wat de overtreding van danilo dan zou zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
Danilo mag dan wel goed en veel druk zetten, maar wat is ie toch een slapjanus zeg. Gooi je kont er even in man.
Dat zag ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
al vraag ik me wel af wat de overtreding van danilo dan zou zijn
hij probeert tenminste de actie te maken, dat is ook wat je verwacht van een vleugelspeler, dus ik hou er ook wel vanquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een zwak voor dat jonkie
Of nutteloos (bijna) te juichenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:19 schreef snabbi het volgende:
wel irritant dat ze tegenwoordig door laten spelen... sta je nog met hartkloppingen naar die actie te kijken
Ja, nu het voetballende gedeelte nog.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida staat echt te heersen hoor.
Geweldige onderscheppingen af en toe.
Rot toch op.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Pistolero het volgende:
PaixaoGod![]()
Van Szymanski is echt helemaal niks meer over heh? Houd die 10 miljoen maar lekker op zak.
Eens.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Pistolero het volgende:
PaixaoGod![]()
Van Szymanski is echt helemaal niks meer over heh? Hou die 10 miljoen maar lekker op zak.
SnabbiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:24 schreef snabbi het volgende:
ik snap niks van die God toevoegingen op fok, doe dat lekker in het ajax topic ofzo
Vermoeiende act.quote:
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijdequote:Op zondag 22 januari 2023 15:24 schreef snabbi het volgende:
ik snap niks van die God toevoegingen op fok, doe dat lekker in het ajax topic ofzo
Moet je nagaan als Gimenez straks ook nog invalt. God zij met ons.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijde
Jij bent de vermoeiende act.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
De afgelopen wedstrijden is hij constant (één van de) slechtsten op het veld. Hartstikke leuk dat hij heel goed kan voetballen, je hebt er alleen vrij weinig aan als hij het niet laat zien.
SantiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet je nagaan als Gimenez straks ook nog invalt. God zij met ons.
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijde
Jammer dat je zo over Danilo denkt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.
Als Szymanski zo blijft spelen moet je echt geen 10 miljoen gaan neerleggen als je in principe al een vervanger hebt in de persoon van Bullaude.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent de vermoeiende act.
Die is dramatisch, alle aanvallen van hun gaan ook via hem.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef Kerftminister het volgende:
Die schwalbes moeten we echt niet doen.
Verder heb je het redelijk onder controle, op Pedersen dan na.
Sorry hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk dat ik heel veel moeite heb met deze uitspraken.
Ik mis mijn ECHTE Feyenoord-vrienden
Tatort brengt te weinig, met zijn kwaliteiten moet hij meer scoren, assists geven, voorassists, voor stofzuigen is 10 miljoen veel te veel.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent de vermoeiende act.
Er hoeft niks op Arend Martijn gegooid te wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Divje het volgende:
Laten we het wel even volhouden deze tweede helft. 2-0 maken en op slot gooien
Hopelijk iets meer dan 2...quote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Oostblokkert het volgende:
In de tweede helft moet je wel echt voor die tweede gaan hoor
SlotBall.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tatort brengt te weinig, met zijn kwaliteiten moet hij meer scoren, assists geven, voorassists, voor stofzuigen is 10 miljoen veel te veel.
SnabbiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er hoeft niks op Arend Martijn gegooid te worden
We kunnen hopenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Als Feyenoord zo speelt als vandaag in de Arena, win je daar ook nog eens keer.
6 dan?quote:
Nadeel voor Hartman is dat Malacia ook nog bestaat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Hartman staat bazig te spelen.
Koetje selecteert 'm zeer snel.
Nouja.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, vooraf had ik al getekend voor een gelijkspel
Hartman vind ik op papier beter.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nadeel voor Hartman is dat Malacia ook nog bestaat.
Beter lezen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij Szymankski bijna haat.
Hartman beter
Op papier.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Beter lezen.
Op papier.
Groter. Sterker. Voetballend ook prima.
Haal die piemel van Szymanski eens uit je bil.
Wiefer ook primaquote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kerftminister het volgende:
De Geert en Hartman spelen geweldig.
Bijna tijd voor Santiquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef snabbi het volgende:
Tijd voor de 2-0 om rare wendingen te kunnen voorkomen
Opbokken met die 1-1.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef bbuddybb het volgende:
Dit gaat niet goed meer. Je merkt het ook aan de reacties in het stadion.
In de herhaling, ja. Echter heeft de scheids die nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegtquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.
Ik snap dat de scheids dat gemist heeft dan. Dat was niet te zien op normaal tempo.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegt
Welk spul rook jij?quote:
Dat kan m'n hart niet aan manquote:Op zondag 22 januari 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begint een rommelwedstrijdje te worden.
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:59 schreef RvLaak het volgende:
Tijd voor wat wissels, gok ik zo...
Maar goed, ik heb er dan ook geen verstand van
Hoe dek je 3 man in 2 minutenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Pedersen die totaal geen idee heeft dat er 3 man achter hem staat.
Die ontzettende klapmongool ook.
Maar wie dekte hij dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe dek je 3 man in 2 minuten
De penaltystip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |