en dat van onze belastingcentenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
De Duitse politiequote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
ik denk alleen de busjesquote:Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Duitse politie
Altijd gezellig
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
wat ben jij toch een zak hooiquote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk alleen de busjes
de duitse politie heeft iets andere richtlijnen/standaarden dan wij
Rustig maar hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
ah interessantquote:Op zondag 22 januari 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:35 schreef fetX het volgende:
Er is ook altijd veel politie te paard aanwezig.
Afgelasten die zooi!
Zal wel met een reden zijn geweestquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Heb sindsdien nog steeds een schijthekel aan die beesten
sowieso altijd de politiemacht wantrouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)quote:Op zondag 22 januari 2023 11:55 schreef snabbi het volgende:
ik moet wel zeggen toen ik gisteren naar psv zat te kijken en er rond de rust een reclame voorbij kwam: "hier wil je niets van missen" met dan de verwijzing naar Feyenoord - Psv op 5 feb... dat ik wel even achter mn oren moest krabbelen.
Ik ben om 1315 bij het stadionquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
klacht: ik ben pas rond 1300 in rotterdam
dat was em idd!quote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)
Ga anders eens met mij paardrijden.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo makkelijk als een hond is, zo snel zit een paard in de stress. Mijn lievelings ook niet echt. Zoveel gedoe met waar je wel of niet mag staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Expected goals statistieken?quote:Op zondag 22 januari 2023 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord noteerde in negen van de laatste tien thuisduels met Ajax in de Eredivisie meer schoten dan de Amsterdammers en kwam in zeven van die ontmoetingen tot een hogere Expected Goals-waarde, maar boekte in deze reeks slechts twee zeges. Het haalde uit 21,4 xG slechts 16 goals terwijl Ajax 20 goals uit 11,5 xG haalde.
Serieuze vraagquote:
Nog een duits kanon ookquote:Op zondag 22 januari 2023 14:00 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100051901_e2cdaee8
Waarom nu toch weer?
plaatje bovenin de Op - daar zie je hem zonder muts. De tip er onder over Gernot kan ook helpen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Serieuze vraagBen geen feyenoord fan en geen idee wie het moet voorstellen.
Dat vind ik een mooie.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot moet nu wel een jaartje blijven voor een Klassieker in De Kuip.
Ze zijn wel slim genoeg om daar weer andere bus voor te gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:04 schreef snabbi het volgende:
Anonieme bus werkt wel op de heenreis, maar op de terugreis zal het vast niet zo makkelijk gaan.
Joh, hebben ze eerder gedaan. Was maar 5 jaar een issuequote:Op zondag 22 januari 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
duitsers met halve tanks in onze stad
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Goed gekruid, best te doenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.
quote:
Same herequote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef snabbi het volgende:
Argh... ik ben zo bang dat als ie niet snel valt..
Ben bang dat het dus niets wordtquote:
Heb toch vertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Heb hoop, da's al beter dan mijn standaard stand tegen ajaxquote:Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb toch vertrouwen.
GRAS OPVRETEN
die pijnlijke herinneringen blijven idd... nu weer positief denken.. erop en erover!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Die begrepen wordt door zijn medespelers. Een belangrijke voorwaardequote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al mag er wel een kansje gecreeerd worden.
Tijd voor een briljante ingeving van Sebastian.
Vind dat niet zo gek hoor. Is denk ik bewust, om zo veel druk te kunnen uitoefenen op Ajax achterin.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef bbuddybb het volgende:
We spelen van achteruit veel te snel de lange bal.
Beetje jammer dat er niemand echt mee liepquote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hij bedoelt het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hou eens op met je Szymanski haat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski laat niet zien dat ie de tien miljoen waard is.
Gewoon een constatering.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou eens op met je Szymanski haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |