en dat van onze belastingcentenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
De Duitse politiequote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
ik denk alleen de busjesquote:Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Duitse politie
Altijd gezellig
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen bij de Kuip
[ afbeelding ]
wat ben jij toch een zak hooiquote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk alleen de busjes
de duitse politie heeft iets andere richtlijnen/standaarden dan wij
Rustig maar hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit soort maatregelen noodzakelijk zijn kun je je afvragen of je die wedstrijd niet gewoon moet verbieden als burgemeester.
ah interessantquote:Op zondag 22 januari 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee er komt dan altijd een Duitse eenheid mee als dit geleend wordt. Was tijdens die wedstrijdjes van Marokko ook zo.
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:35 schreef fetX het volgende:
Er is ook altijd veel politie te paard aanwezig.
Afgelasten die zooi!
Zal wel met een reden zijn geweestquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Heb sindsdien nog steeds een schijthekel aan die beesten
sowieso altijd de politiemacht wantrouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer toen ik klein was ben ik bij Feyenoord-Ajax aangevallen door een op hol geslagen politiepaard.
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)quote:Op zondag 22 januari 2023 11:55 schreef snabbi het volgende:
ik moet wel zeggen toen ik gisteren naar psv zat te kijken en er rond de rust een reclame voorbij kwam: "hier wil je niets van missen" met dan de verwijzing naar Feyenoord - Psv op 5 feb... dat ik wel even achter mn oren moest krabbelen.
Ik ben om 1315 bij het stadionquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
klacht: ik ben pas rond 1300 in rotterdam
dat was em idd!quote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘De wedstrijd die iedereen bezighoudt’ (lol)
Ga anders eens met mij paardrijden.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo makkelijk als een hond is, zo snel zit een paard in de stress. Mijn lievelings ook niet echt. Zoveel gedoe met waar je wel of niet mag staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Expected goals statistieken?quote:Op zondag 22 januari 2023 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord noteerde in negen van de laatste tien thuisduels met Ajax in de Eredivisie meer schoten dan de Amsterdammers en kwam in zeven van die ontmoetingen tot een hogere Expected Goals-waarde, maar boekte in deze reeks slechts twee zeges. Het haalde uit 21,4 xG slechts 16 goals terwijl Ajax 20 goals uit 11,5 xG haalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |