Goed gekruid, best te doenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben nooit aangevallen door paarden, maar vind het sowieso kutbeesten.
quote:
Same herequote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef snabbi het volgende:
Argh... ik ben zo bang dat als ie niet snel valt..
Ben bang dat het dus niets wordtquote:
Heb toch vertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Heb hoop, da's al beter dan mijn standaard stand tegen ajaxquote:Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb toch vertrouwen.
GRAS OPVRETEN
die pijnlijke herinneringen blijven idd... nu weer positief denken.. erop en erover!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het dus niets wordtIets té vaak al gezien dat Feyenoord goed speelt en dan als nog niet wist te winnen
Die begrepen wordt door zijn medespelers. Een belangrijke voorwaardequote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al mag er wel een kansje gecreeerd worden.
Tijd voor een briljante ingeving van Sebastian.
Vind dat niet zo gek hoor. Is denk ik bewust, om zo veel druk te kunnen uitoefenen op Ajax achterin.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef bbuddybb het volgende:
We spelen van achteruit veel te snel de lange bal.
Beetje jammer dat er niemand echt mee liepquote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hij bedoelt het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Divje het volgende:
Pedersen die naar Arne kijkt tijdens z'n rush
Hou eens op met je Szymanski haat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski laat niet zien dat ie de tien miljoen waard is.
Gewoon een constatering.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou eens op met je Szymanski haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |