In de herhaling, ja. Echter heeft de scheids die nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegtquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.
Ik snap dat de scheids dat gemist heeft dan. Dat was niet te zien op normaal tempo.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegt
Welk spul rook jij?quote:
Dat kan m'n hart niet aan manquote:Op zondag 22 januari 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begint een rommelwedstrijdje te worden.
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:59 schreef RvLaak het volgende:
Tijd voor wat wissels, gok ik zo...
Maar goed, ik heb er dan ook geen verstand van
Hoe dek je 3 man in 2 minutenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Pedersen die totaal geen idee heeft dat er 3 man achter hem staat.
Die ontzettende klapmongool ook.
Maar wie dekte hij dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe dek je 3 man in 2 minuten
De penaltystip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |