Sorry hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk dat ik heel veel moeite heb met deze uitspraken.
Ik mis mijn ECHTE Feyenoord-vrienden
Tatort brengt te weinig, met zijn kwaliteiten moet hij meer scoren, assists geven, voorassists, voor stofzuigen is 10 miljoen veel te veel.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent de vermoeiende act.
Er hoeft niks op Arend Martijn gegooid te wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Divje het volgende:
Laten we het wel even volhouden deze tweede helft. 2-0 maken en op slot gooien
Hopelijk iets meer dan 2...quote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Oostblokkert het volgende:
In de tweede helft moet je wel echt voor die tweede gaan hoor
SlotBall.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tatort brengt te weinig, met zijn kwaliteiten moet hij meer scoren, assists geven, voorassists, voor stofzuigen is 10 miljoen veel te veel.
SnabbiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er hoeft niks op Arend Martijn gegooid te worden
We kunnen hopenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Als Feyenoord zo speelt als vandaag in de Arena, win je daar ook nog eens keer.
6 dan?quote:
Nadeel voor Hartman is dat Malacia ook nog bestaat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Hartman staat bazig te spelen.
Koetje selecteert 'm zeer snel.
Nouja.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, vooraf had ik al getekend voor een gelijkspel
Hartman vind ik op papier beter.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nadeel voor Hartman is dat Malacia ook nog bestaat.
Beter lezen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij Szymankski bijna haat.
Hartman beter
Op papier.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Beter lezen.
Op papier.
Groter. Sterker. Voetballend ook prima.
Haal die piemel van Szymanski eens uit je bil.
Wiefer ook primaquote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kerftminister het volgende:
De Geert en Hartman spelen geweldig.
Bijna tijd voor Santiquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef snabbi het volgende:
Tijd voor de 2-0 om rare wendingen te kunnen voorkomen
Opbokken met die 1-1.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef bbuddybb het volgende:
Dit gaat niet goed meer. Je merkt het ook aan de reacties in het stadion.
In de herhaling, ja. Echter heeft de scheids die nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef snabbi het volgende:
Geel van Orrie en van Pedersen is toch wel makkelijk gegeven imho... ze raken allebei gewoon de bal als eerste. Ik snap prima dat je het wilde effect een overtreding geeft, maar het is allemaal toch wat snel naar mijn mening.
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegtquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pedersen raakte de bal toch niet? Die was veel te laat.
Ik snap dat de scheids dat gemist heeft dan. Dat was niet te zien op normaal tempo.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
die raakte de bal ja, voor dat ie de speler neerlegt
Welk spul rook jij?quote:
Dat kan m'n hart niet aan manquote:Op zondag 22 januari 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begint een rommelwedstrijdje te worden.
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:59 schreef RvLaak het volgende:
Tijd voor wat wissels, gok ik zo...
Maar goed, ik heb er dan ook geen verstand van
Hoe dek je 3 man in 2 minutenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Pedersen die totaal geen idee heeft dat er 3 man achter hem staat.
Die ontzettende klapmongool ook.
Maar wie dekte hij dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe dek je 3 man in 2 minuten
De penaltystip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |