Liefde is belangrijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:13 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
de blinde liefde.
Hij is sinds de herststop niet in vorm, dat kan gebeuren maar niet doen alsof het messi is.
Zeker en blind.quote:
Pax is natuurlijk ook wel een toneelspeler.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:14 schreef Divje het volgende:
Laat Paxaio alsjeblieft heel blijven. Wil geen Dilrosun zien.
Ja, maar ik heb een zwak voor dat jonkiequote:Op zondag 22 januari 2023 15:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Pax is natuurlijk ook wel een toneelspeler.
al vraag ik me wel af wat de overtreding van danilo dan zou zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
Danilo mag dan wel goed en veel druk zetten, maar wat is ie toch een slapjanus zeg. Gooi je kont er even in man.
Dat zag ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
al vraag ik me wel af wat de overtreding van danilo dan zou zijn
hij probeert tenminste de actie te maken, dat is ook wat je verwacht van een vleugelspeler, dus ik hou er ook wel vanquote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een zwak voor dat jonkie
Of nutteloos (bijna) te juichenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:19 schreef snabbi het volgende:
wel irritant dat ze tegenwoordig door laten spelen... sta je nog met hartkloppingen naar die actie te kijken
Ja, nu het voetballende gedeelte nog.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida staat echt te heersen hoor.
Geweldige onderscheppingen af en toe.
Rot toch op.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Pistolero het volgende:
PaixaoGod![]()
Van Szymanski is echt helemaal niks meer over heh? Houd die 10 miljoen maar lekker op zak.
Eens.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Pistolero het volgende:
PaixaoGod![]()
Van Szymanski is echt helemaal niks meer over heh? Hou die 10 miljoen maar lekker op zak.
SnabbiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:24 schreef snabbi het volgende:
ik snap niks van die God toevoegingen op fok, doe dat lekker in het ajax topic ofzo
Vermoeiende act.quote:
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijdequote:Op zondag 22 januari 2023 15:24 schreef snabbi het volgende:
ik snap niks van die God toevoegingen op fok, doe dat lekker in het ajax topic ofzo
Moet je nagaan als Gimenez straks ook nog invalt. God zij met ons.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijde
Jij bent de vermoeiende act.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
De afgelopen wedstrijden is hij constant (één van de) slechtsten op het veld. Hartstikke leuk dat hij heel goed kan voetballen, je hebt er alleen vrij weinig aan als hij het niet laat zien.
SantiGodquote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet je nagaan als Gimenez straks ook nog invalt. God zij met ons.
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zag dat Paixao alweer met twee vingers naar boven wees. GodGod is aan onze zijde
Jammer dat je zo over Danilo denkt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè? Dat ie dan het ene Braziliaantje bijstaat in de Kuip en het andere lijmsnuivend weg laat rotten in een favela.
Als Szymanski zo blijft spelen moet je echt geen 10 miljoen gaan neerleggen als je in principe al een vervanger hebt in de persoon van Bullaude.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent de vermoeiende act.
Die is dramatisch, alle aanvallen van hun gaan ook via hem.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef Kerftminister het volgende:
Die schwalbes moeten we echt niet doen.
Verder heb je het redelijk onder controle, op Pedersen dan na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |