quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:43 schreef Kayro het volgende:
Vergeet ff niet hoe de 3 genomineerde nog te horen gaan krijgen dat chayron michealangelo bij zijn secret mission heeft betrokken..
Die 3 worden wederom para!! Want daardoor was chayron dus"safe" in hun ogen.
En voelen zij zich wederom genaaid
Als er al een opdracht mbt zingen moet komen dan toch wel een "verboden te zingen"-opdrachtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
eigenlijk zou BB een opdracht met dat zingen, dansen moeten doen, zoals bij promi bb paar jaar geleden
de ''Big Brother Song Contest''
ook voor coins te verdienen, voor de winnaars
Eehhmm... ze weten wanneer MA naar de dbk moest om te nomineren en ze weten wanneer Chiara in het huis is gekomen. Lijkt me geen hogere wiskunde om dan te weten dat er daarvoor al genomineerd was?quote:
Qua tijd om te moeten rijzen heeft ie daar ook gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Johnny boer er moet eigenlijk nu direct een brood gemaakt worden
Weet ik maar de toon waaropquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua tijd om te moeten rijzen heeft ie daar ook gewoon gelijk in.
En Charlotte.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef mario390 het volgende:
chiara is niet italianse
nur haar vater
ben je weer fout inforniert
ja geen idee somsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Charlotte.
Ik heb Spaans bloed.
Papa sprak frans, mama vlaamsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
Ze spreekt voornamelijk Irritantsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
Ja Charlotte vertelde dat haar vader Frans sprak, hij kwam uit Wallonie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:
En ik zit nu dus de hele dag met "Adje voor de sfeer" in mijn hoofd
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte irritant? hoe dan
volgens mij is Chels irritanter
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.
Maar zowel Wortel als Bleekselderij zijn irritant, wortel weliswaar erger, die mag er van mij uit vanavond.
Samen met Chelsea.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:59 schreef ben34567 het volgende:
Is Charlotte van plan om terug naar LA te gaan na Big Brother; heeft ze daar iets over gezegd ?
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.
Maar zowel Wortel als Bleekselderij zijn irritant, wortel weliswaar erger, die mag er van mij uit vanavond.
waar was je altijd? nu kom je de erste dagquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijn
ik vind Charlotte wel een lieve meid (ik had op zich wel anders verwacht of zo, qua achtergrond dat ze in L.A heeft gewerkt voor vele sterren, dat ze meer uit de hoogte zou doen of zoiets)
Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik haar niet lief vind?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijn
ik vind Charlotte wel een lieve meid (ik had op zich wel anders verwacht of zo, qua achtergrond dat ze in L.A heeft gewerkt voor vele sterren, dat ze meer uit de hoogte zou doen of zoiets)
ik nam een break van dit forum voor een hele lange tijdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar was je altijd? nu kom je de erste dag
en je praat nur grote onzin
Ze weten alleen hoe een vaatwasser werktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:03 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Je spoelt het sop toch eerst even van je afwas af?
geen sorry hoor, daarom ben je toch hier, lekker Cossenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:59 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar de mensen die nu op de bank zitten. Hadden toch ook wel al de tafel kunnen dekken. Ze ploffen meteen op de bank.
Charlieeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De laatste 9 uur in het huis maar van wie?
smeerlappenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef GayGuy het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag, de NATTE handdoek
Odiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen sorry hoor, daarom ben je toch hier, lekker Cossen![]()
![]()
goedemorgen
Dannyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelseaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat ze het aanbod krijgt "als je vrijwillig mijn huis verlaat krijg je 100 coins!"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:13 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat chellypelly een secret misson krijgt om onder de nominatie uit te komen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het aanbod krijgt "als je vrijwillig mijn huis verlaat krijg je 100 coins!"
Ze zal er nog serieus over na gaan denken ook
is die idiot 2 meter?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:18 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk dit beeld, hopelijk voor de laatste keer![]()
en kabouter spillebeen loopt er lekker omheen te paradaderen, wat een pannenkoek is het ook
heeft ze Rob zien doen en denkt dat ze er ook populair mee gaat wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:23 schreef Ireth het volgende:
Ilse zit in het verkeerde programma! Bij EJVJL zitten de "tuinwandelaars" en lopen ze grotere rondjes door de tuin
Is dat nu zeker?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse gaat BB wel vrijwillig verlaten
en nog wel op 2 streams ook, ze krijgen er geen genoeg vanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:27 schreef chufi het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig met die tondeuse ....
zo zonde ... ben weer wegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
en nog wel op 2 streams ook, ze krijgen er geen genoeg van
leg hem dan bovenin, ze zijn ook niet echt creatief met oplossingen bedenken zegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Natte handdoek onder in de wasmand stinkt
wie is deze viespeuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Natte handdoek onder in de wasmand stinkt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
leg hem dan bovenin, ze zijn ook niet echt creatief met oplossingen bedenken zeg
elk lijf reageerd andersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Bart verteld dat hij oxycodon 40 mg slikt af en toe. Pittig heb dat ooit een week geslikt en werd er gewoon naar van en heel suf. Heb tegenwoordig tramadol en bevalt veel beter en kan zonder probleem ook dagen overslaan.
Leukste nieuwkomer tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Rob en Jason over stemmen volgende week tegen jolien. Chiara begint over wat ze gezien heeft over stemmen. Zo smerig zegt ze. Ze wil niet zeggen wie maar heeft geen betrekking op hun en ze zijn heel aardig tegen elkaar maar waar rook is vuur. Stoken kan ze heel erg goed haha.
Eens, ik denk dat de FEBO hoopt zo wat opschudding te kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
Dat zou ze ook kunnen als ze het niet zou vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
daar doet ze dan ook hard dr best mee/voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon tactiek om sympathie bij zijn medebewoners en kijkers te kweken, joh. Thans itquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zag rob toch beetje rennen vandaag dat stukken beter gaat met zijn been. Maar hij blijft maar op die bank zitten.
yep.. vochtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Knie ziet er nog wel beetje dik uit
jolien is maar ook mooi met makeupquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:56 schreef Lux069 het volgende:
Chiara is gewoon een verademing na de nietszeggende entree's van Jolien en Ilse.
Mooie meid, lekker spontaan. Ik ben fan.
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
jolien is maar ook mooi met makeup
zonder makeup is nur chiara mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?
* kodiak rent naar de winkelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara vnd Valentijn de leukste afl
ze zou graag .
"Heren dan weet U dat""
op naar de winkels ..
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Toch was het eerste seizoen van Big brother het beste, maar vooral omdat die bewoners er onbevangen in gingen. Ze hadden nog niet dat refferentiekader wat de bewoners nu hebben
Oer BB was legendarischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Toch was het eerste seizoen van Big brother het beste, maar vooral omdat die bewoners er onbevangen in gingen. Ze hadden nog niet dat refferentiekader wat de bewoners nu hebben
En de "kutkip"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
je bedoelt die met Ruud/ Bart/Sabine
in Almere ..optreden van Marco B..orsato met Binnen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een patient is het ook
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Ali krijgt 100 euro van Bart als ie met zijn tong zijn elleboog kan aanraken
Ali nadat het niet lukt "Hoe wist je da da nie zou lukken?"![]()
[ afbeelding ]
Was inderdaad wel de leukste omdat ze er zo onbevangen ingingen. En omdat je meerdere streams online kon bekijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
je bedoelt die met Ruud/ Bart/Sabine
in Almere ..optreden van Marco B..orsato met Binnen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Ali krijgt 100 euro van Bart als ie met zijn tong zijn elleboog kan aanraken
Ali nadat het niet lukt "Hoe wist je da da nie zou lukken?"![]()
[ afbeelding ]
4 streams waren het toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was inderdaad wel de leukste omdat ze er zo onbevangen ingingen. En omdat je meerdere streams online kon bekijken
hij heeft en valentin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara vnd Valentijn de leukste afl
ze zou graag .
"Heren dan weet U dat""
op naar de winkels ..
ze is vrijgezelquote:
oke,wel komisch dat zij single isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze is vrijgezel
en zou het leuk vinden iets van iemand te ontvangen
dat is ook Valentijn.. geheime aanbidders
zum kotzenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott; i am ready to leave this place you all are so annoying
Lott Dagboek kamer
prima timing vd Febo
misschien bakt de FEBO daar de krokettenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De secret room zal toch niet alleen voor een spel worden gebruikt (1x per week)?
Nee joh, dat doen ze niet zelf, die komt rayray bezorgen op de scooterquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien babt de FEBO daar de kroketten
Had je anders verwacht?quote:
FEBO zit er om de hoekquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien babt de FEBO daar de kroketten
in brasil ook bijna niet, nur in ungarn bb zijn ze nacktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Dat gaat niet meer gebeuren bij een RLS in Nederland, dat er beelden worden getoond van de douche of het toilet.
maar jill is nog met bikini inquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Dat gaat niet meer gebeuren bij een RLS in Nederland, dat er beelden worden getoond van de douche of het toilet.
Ja uit een pan en naar betaling van 1 coin 5 minuten of 2x 2,5 minutenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:29 schreef mario390 het volgende:
hebben de nu daar warmwater
uit en emmer?
dat zijn geen noddles ik zie niks neervallenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:28 schreef ledn81 het volgende:
Gatver Chiara haar haar ruikt nu naar noodles door het warme water uit de pan
Ja was foutjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is en meeme heeft pijn bij
nagelsnijden![]()
Heb je al gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
de febowerker ziet zeker alles de
zitten met en harde op de stoel
Wat denk jezelfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Dat ze door Chayron en Michelangelo naar binnen is gesmokkeldquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:50 schreef odie22 het volgende:
wat is de secret missie dan van chichi
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
odie , maar dacht dat dat al bekent was gemaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze door Chayron en Michelangelo naar binnen is gesmokkeld
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
odie , maar dacht dat dat al bekent was gemaakt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ilse al retour uit de DagBoek?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ilse al retour uit de DagBoek?
En wat ze verteld is ook allemaal waar!!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar doet ze dan ook hard dr best mee/voor
Ja snel wegdraaien en naar het haardrogen schakelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Het Voice schandaal wordt even besproken
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mimi is die lege ruimte even aan het aanvegen
Ja echt ongehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Lekker geluidje hoor die föhn op twee streams
hypocriet om nu weg te draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Het Voice schandaal wordt even besproken
Danny mag nog wel even blijven, die raakt steeds meer gefrustreerd, leuk voor de streamers.quote:
Het gaat echt spannend worden dus, er zijn bewust heel veel mensen die wachten met stemmen tot de live, ivm wat er deze week nog gaat gebeuren.... Aan de andere kant is het voor BB ook heel simpel om zelf een besluitquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook FOK! heeft nog niet echt een definitief oordeel:
[ afbeelding ]
Dat was anders wel duidelijk in de live gisteren. Cheche werd echt beschermd. Geen van haar tantrums heeft de uitzending gehaald.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het gaat echt spannend worden dus, er zijn bewust heel veel mensen die wachten met stemmen tot de live, ivm wat er deze week nog gaat gebeuren.... Aan de andere kant is het voor BB ook heel simpel om zelf een besluit
te nemen , juist omdat het zo nipt is, het zal niemand opvallen dat er gemanipulieerd wordt.
En ik ben benieuwd hoe michela reageert als chelsea naar huis moet met zn verhaaltjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Danny mag nog wel even blijven, die raakt steeds meer gefrustreerd, leuk voor de streamers.
Chelsea mag vanavond naar huis
In de live?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was anders wel duidelijk in de live gisteren. Cheche werd echt beschermd. Geen van haar tantrums heeft de uitzending gehaald.
Het zielige kleine meisje.
Hij geeft de broccoli schouderklopjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:42 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat is ali aan het doen met die vork ??
smoothquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:54 schreef rinardo het volgende:
Ali die in Chiara haar ogen kijkt en zegt, je hebt mooie ogen
lkkr ff frisse neusquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
jason loopt rondjes buiten. sportief man
Hij doet me denken aan mn zoon van 28, geboren autist, woont nu 6 jaar op zich zelf, zie veel terug van hem in Jason.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr ff frisse neus
knul kan weinig goed bij sommige deelnemers/tikkers
De kip is op, zat in de vriezer , en een snuggere jopie zag er een datum van 20 Jan op staan en zei, DIT MOET OP, dus hebben ze gisteren alles gebakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Herbben ze nog kip of is het alleen groente en noodles?
een enkeling is zo slim geweest om een stukje kip te bewaren voor vandaag!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
De kip is op, zat in de vriezer , en een snuggere jopie zag er een datum van 20 Jan op staan en zei, DIT MOET OP, dus hebben ze gisteren alles gebakken
oke ,..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan mn zoon van 28, geboren autist, woont nu 6 jaar op zich zelf, zie veel terug van hem in Jason.
Een paar bewoners hebben nog een paar stukjes kip bewaard van gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Herbben ze nog kip of is het alleen groente en noodles?
Rob: We hebben nog 13 mandarijnen, ja, Jason houdt dat allemaal bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke ,..![]()
vnd het sneu dat er naar gegossipt wrd over hem
< gaat daar slecht op
< gaat er niet vanuit dat Rob hiermee vals/gemene intenties heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rob: We hebben nog 13 mandarijnen, ja, Jason houdt dat allemaal bij.
Ik ook !!!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke ,..![]()
vnd het sneu dat er naar gegossipt wrd over hem
< gaat daar slecht op
Mijn dochter en ik gaan een Valentijnskaart/(bemoedigings.) naar Jason sturen, hopelijk doen al die 16,5 K abonnees dit ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
Jason Glas op youtube 16,5 K abonnees
https://www.youtube.com/c/JasonGlas
ooh wat leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik gaan een Valentijnskaart/bemoedigingskaart naar Jason sturen, hopelijk doen al die 16,5 K abonnees dit ook.
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
Jason Glas op youtube 16,5 K abonnees
https://www.youtube.com/c/JasonGlas
ik ging even door zijn video van de gym heen en kwam precies uit op een fragmentje waar hij vertelt dat hij gewoon even met tegenzin die broccoli opeetquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh wat hoop ik dat die gast eruit vliegt vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
< ook hoopt ..
heb aan Vinkeveen gemaild of ze het dorp willen versieren ..een warm welkom thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.
spanning .. logischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chelsea: Ik heb moeite om het door te slikken.
Charlotte: Ik heb het nu ook wel gehad met die kip, al zo'n zeven dagen, ik mis een stukje vis, gewoon eens lekker vis.
Nou misschien wordt er een 10 kilo zalm naar binnen gegooid.
Hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen , als hij er op staat, zag ook verschillende voetbalploegen en verenigingen die op hun website vermelden dat Jason in BB zit , en wanneer nodig ze op hem zullen stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zie het
16,5K abonnees![]()
![]()
wat een Baas
Dat doe ik ook als ik moet, is dat raar/Vreemd? als je moet moet je toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef mario390 het volgende:
gaat ze nu van eten weg naar toilet?
nee man eet wel klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik moet, is dat raar/Vreemd? als je moet moet je toch?
nou ff jou opleuken je fetish komt ie danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef mario390 het volgende:
gaat ze nu van eten weg naar toilet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou ff jou opleuken je fetish komt ie dannee heeft niks met te make , man eet klaar enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dann gaat man erst van tafel weg
Vreemd... gisteren had je perfect nederlands.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heeft niks met te make , man eet klaar en
dann gaat man erst van tafel weg
Zit toch iets anders. Er zijn meer wisselingen geweest. Jolien zou ook al eerder komen. Maar ze mogen er niet over praten dus erg geheimzinnig allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Ilse zou eigenlijk binnen zijn gekomen op de plek van Ali begrijp ik uit de geheimzinnige taal aan tafel.
Dat had voor haar wel beter geweest denk ik.
inderdaad, dan had ze al lekker thuis kunnen zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Ilse zou eigenlijk binnen zijn gekomen op de plek van Ali begrijp ik uit de geheimzinnige taal aan tafel.
Dat had voor haar wel beter geweest denk ik.
Jij begint als Mario te praten @StruisZVeugelTquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
worteltje en Bleekselderij zijn wel lkkr "rustig "heute
aka , Lott en Chelsey
Beste Big brother ooit, ze dachten zelf dat er niemand keek maar heel nederland was in de ban.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
spannings hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
worteltje en Bleekselderij zijn wel lkkr "rustig "heute
aka , Lott en Chelsey
Ali is ingezet als de backup en ook niet in carantaine geweest... begin te geloven dat t een acteur is🤪quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit toch iets anders. Er zijn meer wisselingen geweest. Jolien zou ook al eerder komen. Maar ze mogen er niet over praten dus erg geheimzinnig allemaal
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog ongeveer 6 uur en we weten wie BB gaat verlaten
Chelsea was nog niet eens geboren toenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:43 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Beste Big brother ooit, ze dachten zelf dat er niemand keek maar heel nederland was in de ban.
Iedereen was gewoon oprecht (naief) en er werd niet gemanipuleerd door de Febo.
Ook was er geen streamlock of iets dergelijks.
Toen ik gisteren hoorde dat chelsae zei dat big brother uit australie komt verslikte ik mij in mijn koffie,
hoe kan een Nederlandse deelnemer van Big Brother niet weten dat het concept is van John de Mol?
perfect gestemdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef ledn81 het volgende:
Hup lawaaiwortel![]()
Dat je volgende week maar naar huis mag, deze week hoop ik op Danny
[ afbeelding ]
Ali ziet haar wel zitten geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ali polst hoelang chiara vrijgezel is
volgens mij bedoelde ze dat de format die ze nu spelen , de format is die ze in australie hebben gedaan. heeft ze al een paar keer gezegd en met michela over gepraatquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chelsea was nog niet eens geboren toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |