ik weet al niet meer hoe het ging toen theo het huis uit ging of de andere bewoners die eerder vertrokken. Was er dan alsnog een vertrek van een genomineerde? Hangt er misschien ook nog vanaf of degene die gaat genomineerd is of niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk je dan dat de nominatie niet doorgaat?
Nee ben bang van niet danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dan wel door en geven ze bij een andere nominatie er een draai aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet al niet meer hoe het ging toen theo het huis uit ging of de andere bewoners die eerder vertrokken. Was er dan alsnog een vertrek van een genomineerde? Hangt er misschien ook nog vanaf of degene die gaat genomineerd is of niet..
Kan me indenken dat bij vertrek van een niet genomineerde de nominatie gewoon doorgaat.
zit chay nu rechtop te slapen?
Jolien zit er weer fris en fleurig bij op de bankmooie caps denk ik
Lastig, kan zijn dat de persoon met de minste aantal stemmen dan volgende week genomineerd is. Of de FEBO heeft een reserve speler, zal zeker paar dagen duren ivm quarantaine etc.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wortel zorgt voor irritatie bij sommige bewoners , spier zorgt voor reuring door zijn geroddel vermoed ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:52 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet danen die wortel of spier moet toch echt weg
O ja daar hebben ze ook nog rekening mee te houden natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lastig, kan zijn dat de persoon met de minste aantal stemmen dan volgende week genomineerd is. Of de FEBO heeft een reserve speler, zal zeker paar dagen duren ivm quarantaine etc.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wortel zorgt voor irritatie bij sommige bewoners , spier zorgt voor reuring door zijn geroddel vermoed ik.
Kiezen uit 2 kwaden.
Staat me iets van bij dat Mike vorig jaar vertelde lang als reserve in quarantaine te hebben gezeten. (dus niet zo van: nu gaat er eentje uit en dan 5 dagen quarantaine).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar hebben ze ook nog rekening mee te houden natuurlijk
he in die post van mij kun je op het woord koel-kast klikken zonder dat ik iets gedaan heb.. en wordt je naar cool-blue doorgelinkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hier liggen er nog in de koelkast![]()
Wat een afzien ze kunnen lekker pannenkoeken eten.
Was wel in 2021 met Corona op volle sterkte, zou wel mooi zij. Als FEBO er zo even een nieuwe bewoner bij trektquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat Mike vorig jaar vertelde lang als reserve in quarantaine te hebben gezeten. (dus niet zo van: nu gaat er eentje uit en dan 5 dagen quarantaine).
Ja als je dan via die link iets koopt bij CB dan krijgt FOK een klein bedragquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he in die post van mij kun je op het woord koel-kast klikken zonder dat ik iets gedaan heb.. en wordt je naar cool-blue doorgelinkt.
Het zit er weer vrolijk bijquote:
Denk dat die ook een soort van autisme heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die jason is echt gefixeerd op het eten dat er niemand iets meer krijgt dan anderen. Over alles is hij bezig. Rob ergerde zich gister er ook al aan
Denk eerder Chelsea weg dan. Dan kan Danny op chiara gaan maar denk dat ze meer in iemand anders geïnteresseerd gaat zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
laatste dag Charlotte
Danny/Chelsea koppel verhaallijn zal nog meer worden uitgemolken in de media lijkt me, en zeker nu met wat concurrentie voor Chels in Chiara, daar zit drama potentie in, bitchfights doen het altijd goed in dit soort shows
kijk de polls charlotte heeft zoveel meer stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
laatste dag Charlotte
Danny/Chelsea koppel verhaallijn zal nog meer worden uitgemolken in de media lijkt me, en zeker nu met wat concurrentie voor Chels in Chiara, daar zit drama potentie in, bitchfights doen het altijd goed in dit soort shows
wie gelooft deze polls LOLquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de polls charlotte heeft zoveel meer stemmen
je bent schlecht informiert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |