Leukste nieuwkomer tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Rob en Jason over stemmen volgende week tegen jolien. Chiara begint over wat ze gezien heeft over stemmen. Zo smerig zegt ze. Ze wil niet zeggen wie maar heeft geen betrekking op hun en ze zijn heel aardig tegen elkaar maar waar rook is vuur. Stoken kan ze heel erg goed haha.
Eens, ik denk dat de FEBO hoopt zo wat opschudding te kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
Dat zou ze ook kunnen als ze het niet zou vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
daar doet ze dan ook hard dr best mee/voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon tactiek om sympathie bij zijn medebewoners en kijkers te kweken, joh. Thans itquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zag rob toch beetje rennen vandaag dat stukken beter gaat met zijn been. Maar hij blijft maar op die bank zitten.
yep.. vochtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Knie ziet er nog wel beetje dik uit
jolien is maar ook mooi met makeupquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:56 schreef Lux069 het volgende:
Chiara is gewoon een verademing na de nietszeggende entree's van Jolien en Ilse.
Mooie meid, lekker spontaan. Ik ben fan.
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
jolien is maar ook mooi met makeup
zonder makeup is nur chiara mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?
* kodiak rent naar de winkelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara vnd Valentijn de leukste afl
ze zou graag .
"Heren dan weet U dat""
op naar de winkels ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |