Dat zou ze ook kunnen als ze het niet zou vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
daar doet ze dan ook hard dr best mee/voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat chiara gewoon mag vertellen wat ze allemaal heeft gezien. In feite kan ze daarmee ook mensen beïnvloeden jammer genoeg.
Gewoon tactiek om sympathie bij zijn medebewoners en kijkers te kweken, joh. Thans itquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zag rob toch beetje rennen vandaag dat stukken beter gaat met zijn been. Maar hij blijft maar op die bank zitten.
yep.. vochtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Knie ziet er nog wel beetje dik uit
jolien is maar ook mooi met makeupquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:56 schreef Lux069 het volgende:
Chiara is gewoon een verademing na de nietszeggende entree's van Jolien en Ilse.
Mooie meid, lekker spontaan. Ik ben fan.
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
jolien is maar ook mooi met makeup
zonder makeup is nur chiara mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen met make-up? Of vind je haar ook zo der make-up knap?
* kodiak rent naar de winkelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara vnd Valentijn de leukste afl
ze zou graag .
"Heren dan weet U dat""
op naar de winkels ..
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Toch was het eerste seizoen van Big brother het beste, maar vooral omdat die bewoners er onbevangen in gingen. Ze hadden nog niet dat refferentiekader wat de bewoners nu hebben
Oer BB was legendarischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Toch was het eerste seizoen van Big brother het beste, maar vooral omdat die bewoners er onbevangen in gingen. Ze hadden nog niet dat refferentiekader wat de bewoners nu hebben
En de "kutkip"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
je bedoelt die met Ruud/ Bart/Sabine
in Almere ..optreden van Marco B..orsato met Binnen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een patient is het ook
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Ali krijgt 100 euro van Bart als ie met zijn tong zijn elleboog kan aanraken
Ali nadat het niet lukt "Hoe wist je da da nie zou lukken?"![]()
[ afbeelding ]
Was inderdaad wel de leukste omdat ze er zo onbevangen ingingen. En omdat je meerdere streams online kon bekijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
je bedoelt die met Ruud/ Bart/Sabine
in Almere ..optreden van Marco B..orsato met Binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |