Hij geeft de broccoli schouderklopjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:42 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat is ali aan het doen met die vork ??
smoothquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:54 schreef rinardo het volgende:
Ali die in Chiara haar ogen kijkt en zegt, je hebt mooie ogen
lkkr ff frisse neusquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
jason loopt rondjes buiten. sportief man
Hij doet me denken aan mn zoon van 28, geboren autist, woont nu 6 jaar op zich zelf, zie veel terug van hem in Jason.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr ff frisse neus
knul kan weinig goed bij sommige deelnemers/tikkers
De kip is op, zat in de vriezer , en een snuggere jopie zag er een datum van 20 Jan op staan en zei, DIT MOET OP, dus hebben ze gisteren alles gebakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Herbben ze nog kip of is het alleen groente en noodles?
een enkeling is zo slim geweest om een stukje kip te bewaren voor vandaag!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
De kip is op, zat in de vriezer , en een snuggere jopie zag er een datum van 20 Jan op staan en zei, DIT MOET OP, dus hebben ze gisteren alles gebakken
oke ,..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan mn zoon van 28, geboren autist, woont nu 6 jaar op zich zelf, zie veel terug van hem in Jason.
Een paar bewoners hebben nog een paar stukjes kip bewaard van gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:58 schreef Angelique61 het volgende:
Herbben ze nog kip of is het alleen groente en noodles?
Rob: We hebben nog 13 mandarijnen, ja, Jason houdt dat allemaal bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke ,..![]()
vnd het sneu dat er naar gegossipt wrd over hem
< gaat daar slecht op
< gaat er niet vanuit dat Rob hiermee vals/gemene intenties heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rob: We hebben nog 13 mandarijnen, ja, Jason houdt dat allemaal bij.
Ik ook !!!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke ,..![]()
vnd het sneu dat er naar gegossipt wrd over hem
< gaat daar slecht op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |