quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:43 schreef Kayro het volgende:
Vergeet ff niet hoe de 3 genomineerde nog te horen gaan krijgen dat chayron michealangelo bij zijn secret mission heeft betrokken..
Die 3 worden wederom para!! Want daardoor was chayron dus"safe" in hun ogen.
En voelen zij zich wederom genaaid
Als er al een opdracht mbt zingen moet komen dan toch wel een "verboden te zingen"-opdrachtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
eigenlijk zou BB een opdracht met dat zingen, dansen moeten doen, zoals bij promi bb paar jaar geleden
de ''Big Brother Song Contest''
ook voor coins te verdienen, voor de winnaars
Eehhmm... ze weten wanneer MA naar de dbk moest om te nomineren en ze weten wanneer Chiara in het huis is gekomen. Lijkt me geen hogere wiskunde om dan te weten dat er daarvoor al genomineerd was?quote:
Qua tijd om te moeten rijzen heeft ie daar ook gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Johnny boer er moet eigenlijk nu direct een brood gemaakt worden
Weet ik maar de toon waaropquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua tijd om te moeten rijzen heeft ie daar ook gewoon gelijk in.
En Charlotte.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef mario390 het volgende:
chiara is niet italianse
nur haar vater
ben je weer fout inforniert
ja geen idee somsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Charlotte.
Ik heb Spaans bloed.
Papa sprak frans, mama vlaamsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
Ze spreekt voornamelijk Irritantsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
Ja Charlotte vertelde dat haar vader Frans sprak, hij kwam uit Wallonie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja geen idee soms
sprekt zij franz.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:
En ik zit nu dus de hele dag met "Adje voor de sfeer" in mijn hoofd
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte irritant? hoe dan
volgens mij is Chels irritanter
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.
Maar zowel Wortel als Bleekselderij zijn irritant, wortel weliswaar erger, die mag er van mij uit vanavond.
Samen met Chelsea.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:59 schreef ben34567 het volgende:
Is Charlotte van plan om terug naar LA te gaan na Big Brother; heeft ze daar iets over gezegd ?
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet over irritant zijn, maar over irritant praten.
Maar zowel Wortel als Bleekselderij zijn irritant, wortel weliswaar erger, die mag er van mij uit vanavond.
waar was je altijd? nu kom je de erste dagquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijn
ik vind Charlotte wel een lieve meid (ik had op zich wel anders verwacht of zo, qua achtergrond dat ze in L.A heeft gewerkt voor vele sterren, dat ze meer uit de hoogte zou doen of zoiets)
Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik haar niet lief vind?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw mening oké en dat mag je vinden, en ik mag het er niet mee eens zijn
ik vind Charlotte wel een lieve meid (ik had op zich wel anders verwacht of zo, qua achtergrond dat ze in L.A heeft gewerkt voor vele sterren, dat ze meer uit de hoogte zou doen of zoiets)
ik nam een break van dit forum voor een hele lange tijdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar was je altijd? nu kom je de erste dag
en je praat nur grote onzin
Ze weten alleen hoe een vaatwasser werktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:03 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Je spoelt het sop toch eerst even van je afwas af?
geen sorry hoor, daarom ben je toch hier, lekker Cossenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:59 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar de mensen die nu op de bank zitten. Hadden toch ook wel al de tafel kunnen dekken. Ze ploffen meteen op de bank.
Charlieeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De laatste 9 uur in het huis maar van wie?
smeerlappenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef GayGuy het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag, de NATTE handdoek
Odiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen sorry hoor, daarom ben je toch hier, lekker Cossen![]()
![]()
goedemorgen
Dannyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelseaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat ze het aanbod krijgt "als je vrijwillig mijn huis verlaat krijg je 100 coins!"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:13 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat chellypelly een secret misson krijgt om onder de nominatie uit te komen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het aanbod krijgt "als je vrijwillig mijn huis verlaat krijg je 100 coins!"
Ze zal er nog serieus over na gaan denken ook
is die idiot 2 meter?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:18 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk dit beeld, hopelijk voor de laatste keer![]()
en kabouter spillebeen loopt er lekker omheen te paradaderen, wat een pannenkoek is het ook
heeft ze Rob zien doen en denkt dat ze er ook populair mee gaat wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:23 schreef Ireth het volgende:
Ilse zit in het verkeerde programma! Bij EJVJL zitten de "tuinwandelaars" en lopen ze grotere rondjes door de tuin
Is dat nu zeker?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse gaat BB wel vrijwillig verlaten
en nog wel op 2 streams ook, ze krijgen er geen genoeg vanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:27 schreef chufi het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig met die tondeuse ....
zo zonde ... ben weer wegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
en nog wel op 2 streams ook, ze krijgen er geen genoeg van
leg hem dan bovenin, ze zijn ook niet echt creatief met oplossingen bedenken zegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Natte handdoek onder in de wasmand stinkt
wie is deze viespeuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Natte handdoek onder in de wasmand stinkt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
leg hem dan bovenin, ze zijn ook niet echt creatief met oplossingen bedenken zeg
elk lijf reageerd andersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Bart verteld dat hij oxycodon 40 mg slikt af en toe. Pittig heb dat ooit een week geslikt en werd er gewoon naar van en heel suf. Heb tegenwoordig tramadol en bevalt veel beter en kan zonder probleem ook dagen overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |