Dat dacht ik al. Wilde net openen, maar Puzzie was me net voor.quote:
okequote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel heel erg verkouden/ ziek in de loods
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:18 schreef puzziepie het volgende:
Esther tegen JW : Vind je dat je van de Hemo(oid) (lees Febo) veel steun krijgt? Soundlock en stream wissel
Ah! Hemelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Esther noemt febo 'de hemel'.
Dacht eerst dat ze een gesprek over religie wilde beginnen
Zo Esther luister je mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef puzziepie het volgende:
JW heeft liever iets teveel vrouw dan een mager scharminkel
Ja ze hebben rust dag lijkt wel. Veel ge doen geweest afgelopen dagen.quote:
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen, Die patat ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij moet hem nog krijgen?
Hij wist ook geen raad om die bak friet te pakken nog voor Isaac hem goed en wel neergezet had.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, Die patat ziet er erg lekker uit
Ja zag je hem snel die bak pakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wist ook geen raad om die bak friet te pakken nog voor Isaac hem goed en wel neergezet had.
Volgens mij had iedereen tegelijk eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag dan ook een andere vrouw met Marciano?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
Kim W: "Morgen is 'andersomdag', we verklappen nog niks, maar wees op het ergste voorbereid!"
Nee andersom dag. Marciano mag morgen bukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mag dan ook een andere vrouw met Marciano?
Sorry excuses.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef Clasientje het volgende:
- dit gaat niet over de streams, maar je kan er een topic voor openen -
Jaquote:
Misschien omdat er geen muziek is? Ik heb geen ideequote:
Oh okay top.....mutsje erbij, gezelligheidquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel zieken,maar er staat wel bier en wijn in de koelkast
Ah , klinkt op zich logischquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel zieken,maar er staat wel bier en wijn in de koelkast
Hijs van de mutsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay top.....mutsje erbij, gezelligheid![]()
quote:
Grote Erik-fan's bij de Febo en terecht. Hij komt helemaal los de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Febo vindt het blijkbaar erg interessant te zien hoe Erik zijn eten van het bord prikt.
Nou ja, liever dat dan een JW die weer smakkend met z'n mond vol zit te praten op die andere stream
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Grote Erik-fan's bij de Febo en terecht. Hij komt helemaal los de laatste tijd.
Ze hebben gisteren ook samen gedanstquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Zou Rupie gespeeld aardig doen tegen Esther en weten dat zij op hem gestemd had?
Dat is niet toevallig, hij wordt vaker gevolgd bij het eten vanaf het begin al.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraan
Wie kent hem nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik spelt heavy metal
was bij whitesnake 1989
of hoor ik nu 45?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Taart voor Kim W van de huishoudpot ¤ 25
Mwah vind het niet meer zoals het was jij wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Jeff en Jappie nu dus weer zogenaamd maatjes
Ik doelde dus op dat constant zoomen op zijn bord, zoals mijn cap hierboven. Daarna ook nog van bovenaf. Als ze gewoon allemaal in beeld waren had ik er ook niks over gezegd hoor ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door KinKiJan op 20-01-2023 19:42:40 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is niet dezelfde Jappie meer. Ik mis de oude Jappie die lekker met Wanda deed knutselen en flirtenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Nee, die tijd is voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Mwah vind het niet meer zoals het was jij wel?
Meh , nee. Jappie heeft zich niet alleen van jeff afgezonderd, maar van de hele groep verderquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde Jappie meer. Ik mis de oude Jappie die lekker met Wanda deed knutselen en flirten
Schaamteloos die Jappie. Wat denkt hij wel niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik doelde dus op dat constant zoomen op zijn bord, zoals mijn cap hierboven. Daarna ook nog van bovenaf. Als ze gewoon allemaal in beeld waren had ik er ook niks over gezegd hoor ...ik vind het wel humor, Erik die wordt beschuldigd van vies eten, eet zijn patatjes netjes met een vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij er zoveel mayo aan doet, dat hij anders alles onder de mayo zou hebben zitten. Maar goed, patat mag je met de handen eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel humor, Erik die wordt beschuldigd van vies eten, eet zijn patatjes netjes met een vork
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat hij er zoveel mayo aan doet, dat hij anders alles onder de mayo zou hebben zitten. Maar goed, patat mag je met de handen eten.
Tuurlijk en SBI code bij Isaac heet in zijn ervaring ook "IBSN of ISNB nummer"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:54 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft het gesprek inmiddels overgenomen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:01 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jw spreekt mirthe aan op dat ze zomaar het gesprek onderbreekt
Vast Ima en Rupiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Kijk ze daar nou zitten met z'n tweeën.. Ik geef ze toch wel een kans hierbuiten"
GJ: "Ja, ik ook..... Wel 3 hele dagen"
Geen idee over wie ze het hadden. Kwam er in vallen nadat ik zat was van Isaac op die andere stream.
Ik vind dat ook terechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja mirthe schrok er een beetje van:D, maar was wel terecht, maar doen ze allemaal daar
Ik weet het niet, kon het er niet precies uit opmaken. Zou ook over Martin en Mexx/Kim en Jef kunnen gaan. Maar onderwerp veranderde weer in K3 en eliminaties.quote:
Gelukkig is het bijna februariquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
Jef wilde naar binnen stormen, bep heeft hem tegen gehouden..iets met wijn, en Kimw haar privileges..hoofdgerecht 80 eurp, taart, bier, wijn, vandaag niet, omdat kimw morgen weer een evenement doet met dure spullen...
Ik heb het gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit zei Bep, GJ en Erik ook..blij als de maand voorbij is.
Ja ik ook absoluut!.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord![]()
En ik ben het eens met wat ze zeiden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja zelfde als zijn eigen pruik, maar dan wat korter
ftfyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Esther maakt zich nergens druk om , maar Eva maakt zich overal druk om
wilde niet je hele quote vernaggelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zou het andersom moeten zijn
Vond het goed dat Babs even met Kim D sprakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Over KimW de prinses op de erwt
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het goed dat Babs even met Kim D sprak
over Kim W
Slechte manager..lezen, schrijven is een probleem schijnt..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
heeft Tiano nu ook al problemen met zijn handen??
aah het kan alleen tekenenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Slechte manager..lezen, schrijven is een probleem schijnt..
Dat valt wel op jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Slechte manager..lezen, schrijven is een probleem schijnt..
Het is KimW die echt dominant is..we hebben de tirade gezien toen ze geen Boursin kreeg..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
Vind het sowieso een waardeloze manager
als Kim W een beetje de kop laat hangen
wordt er van alles voor haar besteld
Jeff werd verguisd om zijn persoonlijk gebruik boodschappen(alcohol) maar Tiano heeft ook van alles op kantoor
wat daar wordt opgegeten door de bro's
Jeff is wel degene die daar mee begonnen is hé. De rest doet het gewoon na omdat niemand er wat van zegt. Isaac en Marciano zijn wat opener over het budget. Maar Marciano kan niks zelf. Doet alles van anderen na dus vind hem ook geen goede manager.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
Vind het sowieso een waardeloze manager
als Kim W een beetje de kop laat hangen
wordt er van alles voor haar besteld
Jeff werd verguisd om zijn persoonlijk gebruik boodschappen(alcohol) maar Tiano heeft ook van alles op kantoor
wat daar wordt opgegeten door de bro's
Genoeg geweest met de bro's nu. Behalve Maddy hebben we alleen nog maar bro managers gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Ze hebben er zelf voor gekozen Tiano als manager
Nou gekozen ....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Ze hebben er zelf voor gekozen Tiano als manager
Nooit wat aan gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kenzi is helemaal door de mand gevallen bij mij
Tja het kan ook niet iedere avond feest zijn. Was wel beetje te verwachten.quote:
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdrachtquote:
ja maar Fritsiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdracht
die ze met 2 vingers in de neus doen voor wat vreetgeld. En de rest van de week
alleen spelletjes spelenende verveelde bewoners zien.
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdracht
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshowquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig. Gebeurd nog altijd zoveel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.
Je kan per maand opzeggen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalen
Het zal dan wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshow
Waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Die vragen over JW's huwelijken vind ik wel wat té
We hebben nog een record gehaaldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshow
Dan zou ik ermee stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalen
Ze moeten nu de komende 6 maanden, de traditie doorbreken..geen manager, andere stemming, andere spellen, alles begint te vervelen..gewoon elke dag is het hetzelfde, ze zijn al begonnen met een andere eliminatie..gewoon een frisse wind erdoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan. Meestal vind ik het ook een saaie bedoeling, maar deze week kwam ik soms oren te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen
En een `jeff die helemaal doordraait om peukenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben nog een record gehaaldGele kaart
Stemmen over mutsen
Stukjes. Ik hoorde weinig aparts. JW lijkt er ook weinig moeite mee te hebben om het er over te hebben.quote:
het fluisteren vind ik het ergst..moeten gele kaarten voor komen, dan wordt het wat!.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan. Meestal vind ik het ook een saaie bedoeling, maar deze week kwam ik soms oren te kort
Zeg je je abo toch op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles kan vragen , vooral ook als je niet kan verplaatsen in wat iemand precies bedoelt .quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Stukjes. Ik hoorde weinig aparts. JW lijkt er ook weinig moeite mee te hebben om het er over te hebben.
Nouja als iemand gaat vertellen dat hij al met een ander was toen hij ging trouwen word ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles kan vragen , vooral ook als je niet kan verplaatsen in wat iemand precies bedoelt .
Kim heeft dat totaal niet door. Wat schreeuwt ze somsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Die vragen over JW's huwelijken vind ik wel wat té
Andersom alleen minder heb ik het idee. Anders als hoe het wasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Kim ziet dat Jappie en loner is , vooral aan Wanda hangt
Jeff mag Jappie echt
Dit is een heel ander programma dan Utopia.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Clasientje het volgende:
merchandise oké mag dat wel daar achter? Dit is geen utopia maar zo begint het wel op te lijken langzamerhand. Zou wel leuk zijn dat ze zeggen 30 Augustus: We gaan deze progamma verlengen er komen weer nieuwe binnen.
dat is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Andersom alleen minder heb ik het idee. Anders als hoe het was
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Jappie heeft Jeff de afgelopen tijd alleen maar briesend en tierend en scheldend en mensen vernederend en manipulerend, door die loods zien gaan.
zou ik ook achter mijn oren krabben of ik daar nog wel zo bevriend mee zou willen zijn.
Nee juist volkomen terechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Jappie heeft Jeff de afgelopen tijd alleen maar briesend en tierend en scheldend en mensen vernederend en manipulerend, door die loods zien gaan.
zou ik ook achter mijn oren krabben of ik daar nog wel zo bevriend mee zou willen zijn.
Dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe Jeff doet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?
Mee eens. Jeff is nu rustig en dat komt alleen maar omdat hij zijn peukie weer heeft. Naar ventje is het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther nou eerst uitzoekt hoe ze "freelance" BABS moet worden.
M.a.w. Wanda is achterbaks en Jeff niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe Jeff doet?
Wanda hield het binnenskamers, Jeff niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?
Dat is toch niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?
Vragen staat vrij toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef me aan jou niet te verantwoorden hoe ik het zie.
Als jij dat graag zo wil zien. Jeff is tegelijk wel een ontiegelijke eikel. Niet achterbaks dan maar gewoon een gigantische lul zeg maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
M.a.w. Wanda is achterbaks en Jeff niet.
Nee beide is niet goed te praten op dat vlakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?
Nou dat is ook niet slecht moet ik zeggen. Zou er geen tattoo van hoeven maar doe het niet na.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano's tekenkunsten. Sasha vindt het in elk geval prachtig ..
Dat kan hij idd zijn, net als Wanda een ontzettend ordinaire meid kan zijn, met haar gescheld, ook met Kquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij dat graag zo wil zien. Jeff is tegelijk wel een ontiegelijke eikel. Niet achterbaks dan maar gewoon een gigantische lul zeg maar.
Hij had het erover dat hij uit de vrije hand wilde tekenen in plaats van van een plaatje. Weet niet of hij deze dan zelf verzonnen heeft of nagetekendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet slecht moet ik zeggen. Zou er geen tattoo van hoeven maar doe het niet na.
Dat ontken ik ook nergens. Maar het gedrag van Wanda staat los van dat van Jeff dus waarom we dat nu in een weegschaal aan het leggen zijn weet ik niet. Kan het wel waarderen dat je ook een keer kan zeggen dat hij inderdaad een lul kan zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan hij idd zijn, net als Wanda een ontzettend ordinaire meid kan zijn, met haar gescheld, ook met K
Schattig, de tekeningen van de kinderen bewoners worden opgehangenquote:
Zeker mee eens. Maar soms is het juist ook mooi als z'n figuur eruit gaat. Ze drukken nogal op de groep en het is gewoon leuk om te zien wat er gebeurd als dat ineens weg is. Vandaar dat ik nog altijd graag Isaac weg wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
Van mij hoeft het allemaal niet te braaf zijn, dus figuren als Jef, Wanda. Kim en nog een paar heb je gewoon nodig om het niet te laten indutten.
Snap ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Jeff had wel een jaar manager willen zijn.
Hij heeft natuurlijk wel de basis gelegd en daarop is verder geborduurdquote:
Het ergste is nog dat hij dat zelf geloofd. Zo'n vreemde kijk op de wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel de basis gelegd en daarop is verder geborduurd
En waarom eigenlijk? Want hij is toch geweldig dus wat moet je met een opleiding?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Wat voor opleiding heeft hij nu eigenlijk afgerond?
Hij is wijs geborenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Want hij is toch geweldig dus wat moet je met een opleiding?
Dat is maar weinigen gegevenquote:
Verkapte "Kijkmijeencabriohebben" post uitspraakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Jeff heeft een hekel aan autorijden. Door de cabrio is het wel leuker geworden.
Heeft hij wel vaker gezegd. Het zal wel. Ik neem die verhalen met een flinke korrel zout. Hij zegt zoveel maar echt aannemelijk wordt het nooit. Geen details alleen grote uitspraken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkapte "Kijkmijeencabriohebben" post uitspraak
zijn genoeg filmpjes van hem in zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij wel vaker gezegd. Het zal wel. Ik neem die verhalen met een flinke korrel zout. Hij zegt zoveel maar echt aannemelijk wordt het nooit. Geen details alleen grote uitspraken.
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn genoeg filmpjes van hem in zijn auto
het ging over zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?
Mijn opmerking ging niet over zijn auto. Ging over zijn verhalen in het algemeen. Altijd met twee laptops onder de arm en mega projecten managen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging over zijn auto
en nee natuurlijk heb ik daar geen filmpjes van
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.quote:
Mirthe is nogal gek op plukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
Rugby? Broodmager is hij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Jeff speelt rugby vlakbij Zoë haar huis.
Tja ze zeiden het echtquote:
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.quote:
het valt wel op dat Janet wel echt vieze tanden heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.
Geen probleem toch? Hier is hij in actie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Isaac, niet Jeffrey.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Jeff speelt rugby vlakbij Zoë haar huis.
Ja geen idee want ik kijk dus niet. Kan ze laten bleken in de loodsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het valt wel op dat Janet wel echt vieze tanden heeft
Eerst zei ze Isaac. Later zei ze Jeffrey.quote:
dat werd haar niet gegundquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geen idee want ik kijk dus niet. Kan ze laten bleken in de loods
Het jaar is nog niet voorbijquote:
Wachten tot de tandarts-set in het grote boek komtquote:
ik gok een volgende keer ook nietquote:
Ze moeten er gewoon een paar keer over stemmenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok een volgende keer ook niet
tenzij de er een aantal mensen weg gaan
die het echt onzin vonden
mag niet meer tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een paar keer over stemmen
net 40 en nu al de Saharaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette weet niet meer hoe het voelt, ze is de Sahara.
Ik denk dat ze bedoelde omdat ze al sinds september droog staatquote:
Isaac weet niet eens meer of hij nog een stijve kan krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac weet niet eens meer of hij nog een stijve kan krijgen.
Ja geen idee. Ook dan zet ik de stream uit. Klik tegenwoordig bijna alles weg waar Isaac in beeld is. Echt genoeg van gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
stijfje dan
het is een donkere man
maar als hij in zijn onderbroek rondloopt is dat niet te zien
hij ziet er nog beroerder uit dan andersquote:
Ik heb hem heel de avond al niet gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ziet er nog beroerder uit dan anders
Hij schoof net ff door het beeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem heel de avond al niet gezien.
hij liep net even door beeldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem heel de avond al niet gezien.
Ja eindelijk eens op een pratend groepje ipv dat plukken en klaverjassenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
Het is een tamme avond
maar wel leuke groepjes gewoon aan het kletsen
raar hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens op een pratend groepje ipv dat plukken en klaverjassen
Maar intussen staat creepy Isaac ergens in de tuin sneaky te doen. De wissels gingen te snel om er een cap van te maken
quote:
Dan zat ik net op de verkeerde stream, of hier. Maar ik heb niet veel gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij liep net even door beeld
babs vroeg of het een beetje ging
Ik vermoedde dat jullie dat niet volgden, dus wilde jullie graag op de hoogte houden.quote:
euhhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Oh, hij "wil die water de ruit halen" snap je
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:24 schreef engine het volgende:
Zou versieren als ik niet wist wat er in de jas zat.
wie belt zijn familie om een noodgeval te faken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:31 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac moet er gewoon uit en zijn familie zo de les lezen🤮
Begin me af te vragen of zijn eigen familie dat wel van hem pikt ..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:31 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac moet er gewoon uit en zijn familie zo de les lezen🤮
nee die stuurt hem de hort op..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of zijn eigen familie dat wel van hem pikt ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Isaak lijkt op een oude kickboks leraar van me
maar die was niet zo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
Als Babs wat langer zo hysterisch lacht moet ik altijd aan die lach scene met Dr Evil denken.Ja heeft het ook wel wat van weg. Het klinkt zo vreselijk overdreven en nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hbo sportmanagementquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Wat voor opleiding heeft hij nu eigenlijk afgerond?
niet echt maar wel even gewoon kletsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |