Tja het kan ook niet iedere avond feest zijn. Was wel beetje te verwachten.quote:
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdrachtquote:
ja maar Fritsiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdracht
die ze met 2 vingers in de neus doen voor wat vreetgeld. En de rest van de week
alleen spelletjes spelenende verveelde bewoners zien.
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de regie de stekker er uit trekt, 1x in de week 'n softe opdracht
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshowquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig. Gebeurd nog altijd zoveel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke week, en vooral het weekend was leuk.
Je kan per maand opzeggen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalen
Het zal dan wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshow
Waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Die vragen over JW's huwelijken vind ik wel wat té
We hebben nog een record gehaaldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was toch een week met een hoop gedoe \en gisteren best twee leuke evenementen. Ranking de loods en de playbackshow
Dan zou ik ermee stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker meer aan, jammer dat ik elke maand daarvoor ¤10,99 moet betalen
Ze moeten nu de komende 6 maanden, de traditie doorbreken..geen manager, andere stemming, andere spellen, alles begint te vervelen..gewoon elke dag is het hetzelfde, ze zijn al begonnen met een andere eliminatie..gewoon een frisse wind erdoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan. Meestal vind ik het ook een saaie bedoeling, maar deze week kwam ik soms oren te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen
En een `jeff die helemaal doordraait om peukenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben nog een record gehaaldGele kaart
Stemmen over mutsen
Stukjes. Ik hoorde weinig aparts. JW lijkt er ook weinig moeite mee te hebben om het er over te hebben.quote:
het fluisteren vind ik het ergst..moeten gele kaarten voor komen, dan wordt het wat!.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan. Meestal vind ik het ook een saaie bedoeling, maar deze week kwam ik soms oren te kort
Zeg je je abo toch op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles kan vragen , vooral ook als je niet kan verplaatsen in wat iemand precies bedoelt .quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Stukjes. Ik hoorde weinig aparts. JW lijkt er ook weinig moeite mee te hebben om het er over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |