Nouja als iemand gaat vertellen dat hij al met een ander was toen hij ging trouwen word ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles kan vragen , vooral ook als je niet kan verplaatsen in wat iemand precies bedoelt .
Kim heeft dat totaal niet door. Wat schreeuwt ze somsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Die vragen over JW's huwelijken vind ik wel wat té
Andersom alleen minder heb ik het idee. Anders als hoe het wasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Kim ziet dat Jappie en loner is , vooral aan Wanda hangt
Jeff mag Jappie echt
Dit is een heel ander programma dan Utopia.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Clasientje het volgende:
merchandise oké mag dat wel daar achter? Dit is geen utopia maar zo begint het wel op te lijken langzamerhand. Zou wel leuk zijn dat ze zeggen 30 Augustus: We gaan deze progamma verlengen er komen weer nieuwe binnen.
dat is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Andersom alleen minder heb ik het idee. Anders als hoe het was
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Jappie heeft Jeff de afgelopen tijd alleen maar briesend en tierend en scheldend en mensen vernederend en manipulerend, door die loods zien gaan.
zou ik ook achter mijn oren krabben of ik daar nog wel zo bevriend mee zou willen zijn.
Nee juist volkomen terechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Jappie heeft Jeff de afgelopen tijd alleen maar briesend en tierend en scheldend en mensen vernederend en manipulerend, door die loods zien gaan.
zou ik ook achter mijn oren krabben of ik daar nog wel zo bevriend mee zou willen zijn.
Dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe Jeff doet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?
Mee eens. Jeff is nu rustig en dat komt alleen maar omdat hij zijn peukie weer heeft. Naar ventje is het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek?
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther nou eerst uitzoekt hoe ze "freelance" BABS moet worden.
M.a.w. Wanda is achterbaks en Jeff niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe Jeff doet?
Wanda hield het binnenskamers, Jeff niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?
Dat is toch niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft het roddelen en schelden bijna dagelijks op kamer 3 van Wanda niet gezien en gehoord. Zou hij dan anders over haar denken, wat denk jij?
Vragen staat vrij toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef me aan jou niet te verantwoorden hoe ik het zie.
Als jij dat graag zo wil zien. Jeff is tegelijk wel een ontiegelijke eikel. Niet achterbaks dan maar gewoon een gigantische lul zeg maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
M.a.w. Wanda is achterbaks en Jeff niet.
Nee beide is niet goed te praten op dat vlakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tierende Wanda is prima (omdat het stiekem is op kamer 3) en een tierende Jeff, open en bloot is dus einde vriendschap? Even dat het voor mij duidelijk is hoe je het ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |