Ja eindelijk eens op een pratend groepje ipv dat plukken en klaverjassenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
Het is een tamme avond
maar wel leuke groepjes gewoon aan het kletsen
raar hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens op een pratend groepje ipv dat plukken en klaverjassen
Maar intussen staat creepy Isaac ergens in de tuin sneaky te doen. De wissels gingen te snel om er een cap van te maken
quote:
Dan zat ik net op de verkeerde stream, of hier. Maar ik heb niet veel gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij liep net even door beeld
babs vroeg of het een beetje ging
Ik vermoedde dat jullie dat niet volgden, dus wilde jullie graag op de hoogte houden.quote:
euhhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Oh, hij "wil die water de ruit halen" snap je
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:24 schreef engine het volgende:
Zou versieren als ik niet wist wat er in de jas zat.
wie belt zijn familie om een noodgeval te faken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:31 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac moet er gewoon uit en zijn familie zo de les lezen🤮
Begin me af te vragen of zijn eigen familie dat wel van hem pikt ..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:31 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac moet er gewoon uit en zijn familie zo de les lezen🤮
nee die stuurt hem de hort op..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of zijn eigen familie dat wel van hem pikt ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Isaak lijkt op een oude kickboks leraar van me
maar die was niet zo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
Als Babs wat langer zo hysterisch lacht moet ik altijd aan die lach scene met Dr Evil denken.Ja heeft het ook wel wat van weg. Het klinkt zo vreselijk overdreven en nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hbo sportmanagementquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Wat voor opleiding heeft hij nu eigenlijk afgerond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |