Nou dat is ook niet slecht moet ik zeggen. Zou er geen tattoo van hoeven maar doe het niet na.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano's tekenkunsten. Sasha vindt het in elk geval prachtig ..
Dat kan hij idd zijn, net als Wanda een ontzettend ordinaire meid kan zijn, met haar gescheld, ook met Kquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij dat graag zo wil zien. Jeff is tegelijk wel een ontiegelijke eikel. Niet achterbaks dan maar gewoon een gigantische lul zeg maar.
Hij had het erover dat hij uit de vrije hand wilde tekenen in plaats van van een plaatje. Weet niet of hij deze dan zelf verzonnen heeft of nagetekendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet slecht moet ik zeggen. Zou er geen tattoo van hoeven maar doe het niet na.
Dat ontken ik ook nergens. Maar het gedrag van Wanda staat los van dat van Jeff dus waarom we dat nu in een weegschaal aan het leggen zijn weet ik niet. Kan het wel waarderen dat je ook een keer kan zeggen dat hij inderdaad een lul kan zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan hij idd zijn, net als Wanda een ontzettend ordinaire meid kan zijn, met haar gescheld, ook met K
Schattig, de tekeningen van de kinderen bewoners worden opgehangenquote:
Zeker mee eens. Maar soms is het juist ook mooi als z'n figuur eruit gaat. Ze drukken nogal op de groep en het is gewoon leuk om te zien wat er gebeurd als dat ineens weg is. Vandaar dat ik nog altijd graag Isaac weg wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
Van mij hoeft het allemaal niet te braaf zijn, dus figuren als Jef, Wanda. Kim en nog een paar heb je gewoon nodig om het niet te laten indutten.
Snap ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Jeff had wel een jaar manager willen zijn.
Hij heeft natuurlijk wel de basis gelegd en daarop is verder geborduurdquote:
Het ergste is nog dat hij dat zelf geloofd. Zo'n vreemde kijk op de wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel de basis gelegd en daarop is verder geborduurd
En waarom eigenlijk? Want hij is toch geweldig dus wat moet je met een opleiding?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Wat voor opleiding heeft hij nu eigenlijk afgerond?
Hij is wijs geborenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Want hij is toch geweldig dus wat moet je met een opleiding?
Dat is maar weinigen gegevenquote:
Verkapte "Kijkmijeencabriohebben" post uitspraakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Jeff heeft een hekel aan autorijden. Door de cabrio is het wel leuker geworden.
Heeft hij wel vaker gezegd. Het zal wel. Ik neem die verhalen met een flinke korrel zout. Hij zegt zoveel maar echt aannemelijk wordt het nooit. Geen details alleen grote uitspraken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkapte "Kijkmijeencabriohebben" post uitspraak
zijn genoeg filmpjes van hem in zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij wel vaker gezegd. Het zal wel. Ik neem die verhalen met een flinke korrel zout. Hij zegt zoveel maar echt aannemelijk wordt het nooit. Geen details alleen grote uitspraken.
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn genoeg filmpjes van hem in zijn auto
het ging over zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?
Mijn opmerking ging niet over zijn auto. Ging over zijn verhalen in het algemeen. Altijd met twee laptops onder de arm en mega projecten managen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging over zijn auto
en nee natuurlijk heb ik daar geen filmpjes van
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.quote:
Mirthe is nogal gek op plukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
Rugby? Broodmager is hij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Jeff speelt rugby vlakbij Zoë haar huis.
Tja ze zeiden het echtquote:
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.quote:
het valt wel op dat Janet wel echt vieze tanden heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.
Geen probleem toch? Hier is hij in actie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |