zijn genoeg filmpjes van hem in zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij wel vaker gezegd. Het zal wel. Ik neem die verhalen met een flinke korrel zout. Hij zegt zoveel maar echt aannemelijk wordt het nooit. Geen details alleen grote uitspraken.
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn genoeg filmpjes van hem in zijn auto
het ging over zijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet alleen over zijn auto. Heb je ook filmpjes van hem met twee laptops onder zijn arm?
Mijn opmerking ging niet over zijn auto. Ging over zijn verhalen in het algemeen. Altijd met twee laptops onder de arm en mega projecten managen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging over zijn auto
en nee natuurlijk heb ik daar geen filmpjes van
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.quote:
Mirthe is nogal gek op plukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat Mirthe de baard, snor en wenkbrauwen van Janet epileert.
Rugby? Broodmager is hij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Jeff speelt rugby vlakbij Zoë haar huis.
Tja ze zeiden het echtquote:
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.quote:
het valt wel op dat Janet wel echt vieze tanden heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zet meteen de stream uit als dat op komt. Dat is echt naar om te kijken.
Geen probleem toch? Hier is hij in actie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |