Misschien omdat er geen muziek is? Ik heb geen ideequote:
Oh okay top.....mutsje erbij, gezelligheidquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel zieken,maar er staat wel bier en wijn in de koelkast
Ah , klinkt op zich logischquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel zieken,maar er staat wel bier en wijn in de koelkast
Hijs van de mutsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay top.....mutsje erbij, gezelligheid![]()
quote:
Grote Erik-fan's bij de Febo en terecht. Hij komt helemaal los de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Febo vindt het blijkbaar erg interessant te zien hoe Erik zijn eten van het bord prikt.
Nou ja, liever dat dan een JW die weer smakkend met z'n mond vol zit te praten op die andere stream
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Grote Erik-fan's bij de Febo en terecht. Hij komt helemaal los de laatste tijd.
Ze hebben gisteren ook samen gedanstquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Zou Rupie gespeeld aardig doen tegen Esther en weten dat zij op hem gestemd had?
Dat is niet toevallig, hij wordt vaker gevolgd bij het eten vanaf het begin al.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraan
Wie kent hem nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik spelt heavy metal
was bij whitesnake 1989
of hoor ik nu 45?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Taart voor Kim W van de huishoudpot ¤ 25
Mwah vind het niet meer zoals het was jij wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Jeff en Jappie nu dus weer zogenaamd maatjes
Ik doelde dus op dat constant zoomen op zijn bord, zoals mijn cap hierboven. Daarna ook nog van bovenaf. Als ze gewoon allemaal in beeld waren had ik er ook niks over gezegd hoor ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze waren gewoon allemaal in beeld hoor, alleen zat Erik toevallig vooraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door KinKiJan op 20-01-2023 19:42:40 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is niet dezelfde Jappie meer. Ik mis de oude Jappie die lekker met Wanda deed knutselen en flirtenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Nee, die tijd is voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Mwah vind het niet meer zoals het was jij wel?
Meh , nee. Jappie heeft zich niet alleen van jeff afgezonderd, maar van de hele groep verderquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde Jappie meer. Ik mis de oude Jappie die lekker met Wanda deed knutselen en flirten
Schaamteloos die Jappie. Wat denkt hij wel niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik doelde dus op dat constant zoomen op zijn bord, zoals mijn cap hierboven. Daarna ook nog van bovenaf. Als ze gewoon allemaal in beeld waren had ik er ook niks over gezegd hoor ...ik vind het wel humor, Erik die wordt beschuldigd van vies eten, eet zijn patatjes netjes met een vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij er zoveel mayo aan doet, dat hij anders alles onder de mayo zou hebben zitten. Maar goed, patat mag je met de handen eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel humor, Erik die wordt beschuldigd van vies eten, eet zijn patatjes netjes met een vork
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat hij er zoveel mayo aan doet, dat hij anders alles onder de mayo zou hebben zitten. Maar goed, patat mag je met de handen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |