quote:
Kan ik me iets bij voorstellen, Die patat ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij moet hem nog krijgen?
Hij wist ook geen raad om die bak friet te pakken nog voor Isaac hem goed en wel neergezet had.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, Die patat ziet er erg lekker uit
Ja zag je hem snel die bak pakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wist ook geen raad om die bak friet te pakken nog voor Isaac hem goed en wel neergezet had.
Volgens mij had iedereen tegelijk eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag dan ook een andere vrouw met Marciano?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
Kim W: "Morgen is 'andersomdag', we verklappen nog niks, maar wees op het ergste voorbereid!"
Nee andersom dag. Marciano mag morgen bukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mag dan ook een andere vrouw met Marciano?
Sorry excuses.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef Clasientje het volgende:
- dit gaat niet over de streams, maar je kan er een topic voor openen -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |