abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 19 januari 2023 @ 23:29:17 #1
22592 crew  Ole
pi_207635195
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef maily het volgende:
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

[ afbeelding ]

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.

[ afbeelding ]

@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik snap je punt, maar.......


Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.

Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.

On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.

Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.

Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit


[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 26-01-2023 11:16:12 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_207635579
Hoe was Jinek?
Alius aliud dicit
  vrijdag 20 januari 2023 @ 00:16:07 #3
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207635636
Ik lees even wat samenvattingen, als ik het goed begrijp is er geen contact meer met zowel Rachel als Rox. Misschien begrijp ik het verkeerd maar waar is die rechhtszaak met Yvonne dan op gebaseerd? Het is toch juist na die mysterieus doorgespeelde brief zo fout gelopen?
With love :*
pi_207635711
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 00:16 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik lees even wat samenvattingen, als ik het goed begrijp is er geen contact meer met zowel Rachel als Rox. Misschien begrijp ik het verkeerd maar waar is die rechhtszaak met Yvonne dan op gebaseerd? Het is toch juist na die mysterieus doorgespeelde brief zo fout gelopen?
Hij is nog gewoon met Moon, noemde Sarah “dat meisje” en heeft geen contact meer met zijn moeder. Het ging niet over die rechtszaak van Rachel of de brief. Ik denk dat er eerder is was voorgevallen.

Bood zijn excuses aan voor zijn gedrag richting Monique, zei dat zij het altijd juist had en dat hij stiekem was.
Thuis snuiven en als Monique dat dacht haar voor gek verklaren. Zei sorry tegen zijn neef.

Over zijn periode in Spanje zei hij trouwens dat hij daar zes weken zou blijven maar er vijf geweest was. Toen ging Rachel hem halen, weet je nog? Later is die nog een week geweest om het af te maken.

Eva vroeg hem nog even naar de juicekanalen, daar had hij geen last van/ staat die boven. Verder niks dus ik denk echt dat die brief niet de reden was.
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 januari 2023 @ 01:46:13 #5
367000 roos94
pi_207635946
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij is nog gewoon met Moon, noemde Sarah “dat meisje” en heeft geen contact meer met zijn moeder. Het ging niet over die rechtszaak van Rachel of de brief. Ik denk dat er eerder is was voorgevallen.

Bood zijn excuses aan voor zijn gedrag richting Monique, zei dat zij het altijd juist had en dat hij stiekem was.
Thuis snuiven en als Monique dat dacht haar voor gek verklaren. Zei sorry tegen zijn neef.

Over zijn periode in Spanje zei hij trouwens dat hij daar zes weken zou blijven maar er vijf geweest was. Toen ging Rachel hem halen, weet je nog? Later is die nog een week geweest om het af te maken.

Eva vroeg hem nog even naar de juicekanalen, daar had hij geen last van/ staat die boven. Verder niks dus ik denk echt dat die brief niet de reden was.
Heeft hij relatie met mo bevestigd?
pi_207635960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 01:46 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heeft hij relatie met mo bevestigd?
Nee, had dat wel verwacht, zeker na dit grapje gisteren.
https://www.shownieuws.nl(...)hen-om-nieuwe-liefde
pi_207636137
De uitzending Jinek bevestigd wat we natuurlijk al wisten (als je uitgaat van zijn verhaal). Hij was zeer zenuwachtig.

Een k#tjeugd die sporen heeft nagelaten. Beschadigd iemand die veel mensen heeft gekwetst met zijn gedrag.

Hij is nooit gecorrigeerd in zijn gedrag, werd juist wel gepusht om iemands (zijn vader) te zijn.

Een onmachtige moeder. Die hem negatief beïnvloed(de). Daarom geen contact met haar.

Ik had de indruk toen hij geëmotioneerd raakte toen het ging over zijn relatie met zijn zus. Volgens mij werd er snel overheen gepraat in te voorkomen dat hij echt emotioneel zou worden.
pi_207636455
Hij ziet er goed uit.
pi_207636535
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2023 23:01 schreef sly-nl het volgende:
ik trek die walgelijke kwal niet. Met dat zalvende gelul :r Zap weg

hoop dat 'ie onder een bus fietst morgen.

Met Raggel achterop :{w
Die staken! :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207636953
ALLES is vooropgezet met deze mensen, werkelijk ALLES
  vrijdag 20 januari 2023 @ 10:44:32 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207637954
Bevestigt nog maar eens dat die gecremeerde kroket in alle opzichten een toxic iemand is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207638336
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef Werner90210 het volgende:
ALLES is vooropgezet met deze mensen, werkelijk ALLES
Ik twijfel. Ik vind het wel weer frappant dat ze geen contact meer hebben. Nog niet zo lang stond Rachel in een te kittig pakje te flaneren op de première van Hazes's docu, en dan nu geen contact meer. Is daar nog verder iets over gesproken?
pi_207638462
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik twijfel. Ik vind het wel weer frappant dat ze geen contact meer hebben. Nog niet zo lang stond Rachel in een te kittig pakje te flaneren op de première van Hazes's docu, en dan nu geen contact meer. Is daar nog verder iets over gesproken?
Nee, niks.
pi_207638634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, niks.
Jammer dat daar niet over is doorgevraagd.

Dat van Roxeanne zal allemaal wel, maar Antwee, ik vertrouw hem niet zo als ik eerlijk ben. Het is iemand die met alle winden mee waait.
pi_207638716
Hij vertelde dat zijn gezin nu het belangrijkste is. Ziet hij dat het fout dreigt te gaan stopt hij ala minuut en gaat hij iets anders doen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_207638806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hij vertelde dat zijn gezin nu het belangrijkste is. Ziet hij dat het fout dreigt te gaan stopt hij ala minuut en gaat hij iets anders doen.
Natuurlijk zegt hij dat, dat wil iedereen horen vlak voordat hij aan z;n concert reeks begint + nieuw album uitbrengt. Deze mensen staan zo ver van de werkelijkheid af dat we ons niet eens kunnen voorstellen hoe ze denken en doen en waarom ze de keuzes maken die ze maken. Alles voor de buhne, voor het imago, authenticiteit is er gewoonweg niet bij.
pi_207638849
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jammer dat daar niet over is doorgevraagd.

Dat van Roxeanne zal allemaal wel, maar Antwee, ik vertrouw hem niet zo als ik eerlijk ben. Het is iemand die met alle winden mee waait.
Dat zei zelfs Jeroen van den Boom tegen hem, die was even heel duidelijk tegen hem. Doelend op zijn extreme drive zoals Elvis, rock, sporten. Alles zo extreem.
pi_207638868
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Werner90210 het volgende:

[..]
Natuurlijk zegt hij dat, dat wil iedereen horen vlak voordat hij aan z;n concert reeks begint + nieuw album uitbrengt. Deze mensen staan zo ver van de werkelijkheid af dat we ons niet eens kunnen voorstellen hoe ze denken en doen en waarom ze de keuzes maken die ze maken. Alles voor de buhne, voor het imago, authenticiteit is er gewoonweg niet bij.
Hij blijkt dus meerdere malen alleen op vakantie te zijn geweest, in de VS is hij helemaal niemand. Ik denk wel dat dat goed voor hem was.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:53:24 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207638895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jammer dat daar niet over is doorgevraagd.

Dat van Roxeanne zal allemaal wel, maar Antwee, ik vertrouw hem niet zo als ik eerlijk ben. Het is iemand die met alle winden mee waait.
De tijd zal het leren.
With love :*
pi_207638909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Werner90210 het volgende:

[..]
Natuurlijk zegt hij dat, dat wil iedereen horen vlak voordat hij aan z;n concert reeks begint + nieuw album uitbrengt. Deze mensen staan zo ver van de werkelijkheid af dat we ons niet eens kunnen voorstellen hoe ze denken en doen en waarom ze de keuzes maken die ze maken. Alles voor de buhne, voor het imago, authenticiteit is er gewoonweg niet bij.
Ik geloof 0,0 van wat hij daar heeft zitten te vertellen. Is puur alleen reclame voor HZH.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_207638925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat zei zelfs Jeroen van den Boom tegen hem, die was even heel duidelijk tegen hem. Doelend op zijn extreme drive zoals Elvis, rock, sporten. Alles zo extreem.
Zelfs Jeroen die al op A2 past vanaf zijn 13e heeft niet opgelet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_207639203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Ik geloof 0,0 van wat hij daar heeft zitten te vertellen. Is puur alleen reclame voor HZH.
Ook gewoon weer veel van hetzelfde wat al compleet uitgekauwd is.

Ik wil hem echt het voordeel van de twijfel geven, maar ik moet echt eerst zien.
pi_207639390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ook gewoon weer veel van hetzelfde wat al compleet uitgekauwd is.

Ik wil hem echt het voordeel van de twijfel geven, maar ik moet echt eerst zien.
Ik denk dat het ook komt dat dit allemaal net iets teveel is gebeurt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_207639926
Maandag de uitslag van de rechter toch in de zaak van Rachel tegen Yvonne?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 januari 2023 @ 14:11:38 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207640543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat zei zelfs Jeroen van den Boom tegen hem, die was even heel duidelijk tegen hem. Doelend op zijn extreme drive zoals Elvis, rock, sporten. Alles zo extreem.
Weer die Elvis. _O-. Man man man. Alsof de ‘extreme drive’ van onze Hazes vergelijkbaar is met Elvis. En ook zou ik hem niet onder rock scharen (lol die gedachte alleen al). Jeroen doelt zeker op ‘sex, drugs and rock & roll’. Puh-lease. Dat hoort niet eens bij Antwee in de vocab te komen.

Ik vertrouw Hazes Jr. overigens ook voor geen meter.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207640550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hij vertelde dat zijn gezin nu het belangrijkste is. Ziet hij dat het fout dreigt te gaan stopt hij ala minuut en gaat hij iets anders doen.
Weer een leugen want hij zal vastzitten aan contracten.
pi_207640874
Ik geloof best dat hij op dit moment zelf gelooft dat hij dan wat anders gaat doen, maar............... ook al heb je nu geen contact meer met Kroketeria, het vergif heeft er wel dik 25 jaar in kunnen sijpelen he, dat raak je niet na een paar keer therapie zomaar even kwijt.

Aan een kant vind ik hem echt een enorme kwal, aan de andere kant heb ik ook medelijden. Met zo'n moeder als het kroketsel heb je ook geen vijanden meer nodig.
pi_207640998
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Weer die Elvis. _O-. Man man man. Alsof de ‘extreme drive’ van onze Hazes vergelijkbaar is met Elvis. En ook zou ik hem niet onder rock scharen (lol die gedachte alleen al). Jeroen doelt zeker op ‘sex, drugs and rock & roll’. Puh-lease. Dat hoort niet eens bij Antwee in de vocab te komen.

Ik vertrouw Hazes Jr. overigens ook voor geen meter.
Hij was allleen naar die Elvis film geweest en was zo onder de indruk dat die de dag later weer ging, en dat uiteindelijk vijf dagen achter elkaar…

Vervolgens post Monique filmpjes van Dreetje voor de tv die Elvis nadoet. Ik vind dat allemaal niet zo gezond.
pi_207641133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Maandag de uitslag van de rechter toch in de zaak van Rachel tegen Yvonne?
Hopelijk krijgt Yvonne celstraf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:15:39 #30
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207641291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij was allleen naar die Elvis film geweest en was zo onder de indruk dat die de dag later weer ging, en dat uiteindelijk vijf dagen achter elkaar…

Vervolgens post Monique filmpjes van Dreetje voor de tv die Elvis nadoet. Ik vind dat allemaal niet zo gezond.
Het enige wat ik tot nu toe geloof is dat dit soort gedrag is ontstaan bij gebrek aan een veilige opvoeding. Als mensen zo vaak naar een herhaling gaan/kijken is dat meestal omdat ze daar een goed gevoel van krijgen, weten dat het veilig voelt en weten wat er komt. Het is dus weer een kortstondig gevoel van geluk of veiligheid geweest. Ik hoop oprecht dat ie aan een langere termijn van geluk gaat werken ipv kortstondige geluksshots. Zie je ook met zijn 'relaties' met SaraSoel en Bridget. In het begin is alles fantastisch maar zodra hij een ander geluksgevoel vind of het gevoel wegebt neemt 'ie de benen. Zelfde geldt voor die periodes die hij had: gaat het vervelen zoekt ie weer een ander geluksshot. Die verslaving aan drank en drugs was dan ook niet zo gek.
With love :*
pi_207641521
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:01 schreef superniger het volgende:

[..]
Hopelijk krijgt Yvonne celstraf.
Dat kan helemaal niet, hooguit een geldboete en een rectificatie.
pi_207641682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet, hooguit een geldboete en een rectificatie.
En dan ook nog als er aantoonbaar sprake is van smaad en/of laster.

En in alle eerlijkheid, de reden is niet duidelijk of dat inderdaad de reden is, maar het effect (geen contact meer met zoon Andre) zat ze toch wel juist mee. En iemand een gecremeerde kroket noemen is niet heel veel anders dan iemand een stomme trut noemen. Misschien niet aardig, maar absoluut niet strafbaar.

Sterker nog, door dat erin op te nomen heeft Kroketeria zich zelf alleen maar in haar eigen voet gesneden, ten eerste blijft die naam nu gewoon hangen en ten tweede, effe serieus he, als ik iedereen die mij een scheldnaam in mijn leven had toegedicht voor de rechter moest slepen, dan was het hele gerechtshof alleen al daar de helft van zijn tijd aan kwijt. Te kinderachtig voor woorden gewoon.
pi_207643255
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
pi_207643587
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Andreen wilden ze een herinnering. Antwee wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.

[ Bericht 1% gewijzigd door praadje op 20-01-2023 19:11:48 ]
  vrijdag 20 januari 2023 @ 19:09:22 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207643713
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Antwee wilden ze een herinnering. Andreen wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
What the heck, dus die kinderen werden door de opperkroket gemanipuleerd om die tattoo te nemen? Met dit soort onthullingen denk ik dat er nog meer in die beerput zit wat schokkend is.
With love :*
pi_207643722
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Antwee wilden ze een herinnering. Andreen wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
Antwee leeft nog hoor ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207643736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Antwee leeft nog hoor ;)
Oeps, even aanpassen :)
pi_207643746
Foutje
pi_207643758
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
What the heck, dus die kinderen werden door de opperkroket gemanipuleerd om die tattoo te nemen? Met dit soort onthullingen denk ik dat er nog meer in die beerput zit wat schokkend is.
Wat fijn voor ons, hè :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 19:19:55 #40
184769 crew  Deisyy
pi_207643908
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Andreen wilden ze een herinnering. Antwee wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
Die is niet goed :o
Er komt wel steeds meer naar buiten :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker vrijdag 20 januari 2023 @ 19:22:31 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207643965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
Hazesland ....

Naast de Febo?
pi_207644115
Als raggel opperkroket is, zijn Antwee en Rox dan niet de bitterballen????
pi_207644975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
Dat was vorig jaar september toch de bedoeling?
  vrijdag 20 januari 2023 @ 20:37:31 #44
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207645548
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Dazalbest1 het volgende:
Als raggel opperkroket is, zijn Antwee en Rox dan niet de bitterballen????
De cirkel is rond, mensen. Hiermee kunnen we de knakworst van Andr1 vormen. B-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:04:38 #45
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207646003
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef Andromache het volgende:

[..]
De cirkel is rond, mensen. Hiermee kunnen we de knakworst van Andr1 vormen. B-)
Nieuw menu voor snackbars, het échte Hazesmenu: friet/patat met een knakworst, twee bitterballen en een doorbakken kroket. Binnenkort met de biografie van Rachel Hazes cadeau.

:P
With love :*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:08:58 #46
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207646084
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nieuw menu voor snackbars, het échte Hazesmenu: friet/patat met een knakworst, twee bitterballen en een doorbakken kroket. Binnenkort met de biografie van Rachel Hazes cadeau.

:P
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207646173
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Andromache het volgende:

[..]
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.
9 februari, 10:00 in de rechtbank in Utrecht
pi_207646881
Ik kan nu niet zo snel een bron vinden maar als ik het mij goed herinner was die tatoeage ook nog gezet met de as van vader Andre. Dan laat je dus je 10-jarige tatoeëren met as van zijn overleden vader.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:52:11 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207646929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
9 februari, 10:00 in de rechtbank in Utrecht
Ik woon vlakbij. Zal ik?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:58:58 #50
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207647071
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Andromache het volgende:

[..]
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.
Kom maar door!
With love :*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:04:44 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207647193
We schrijven een fotowedstrijd uit op Insta. Een Hazes-schotel opsmikkelen, terwijl je het knakworstje in je mond hebt, je goed bruin schminken gecremeerd-style, een mooie 13-jarigenpaardenstaart in. Kanniewachte!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:13:49 #52
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207647391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef Ed1234 het volgende:
Ik kan nu niet zo snel een bron vinden maar als ik het mij goed herinner was die tatoeage ook nog gezet met de as van vader Andre. Dan laat je dus je 10-jarige tatoeëren met as van zijn overleden vader.
Dat staat me ook bij inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 januari 2023 @ 22:47:23 #53
22592 crew  Ole
pi_207647960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:13 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat staat me ook bij inderdaad.
Dat is op die leeftijd toch geen eigen keus?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 20 januari 2023 @ 23:07:48 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207648298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:47 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat is op die leeftijd toch geen eigen keus?
Nee, dat je je kind zoiets aan doet :N
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 23:09:27 #55
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207648315
quote:
De pijlen werden op de Noorderpier aangestoken door zijn vrouw Rachel en kinderen Rox en Dré. Het totale gewicht van de as van de Hazes bedroeg 2 kilo. Een deel is door zijn weduwe en kinderen gebruikt in een tatoeage. De overige as werd verdeeld over de vuurpijlen.
https://www.rijnmond.nl/a(...)e-hazes-weggeschoten
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 23:11:33 #56
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207648342
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207648424
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij. Zal ik?
Ik ga zeker, elke keer als ik op de nieuwssites kijk, verwacht ik een overlijdensbericht van Rachel.
Maandag heeft ze die zaak met Yvonne, 9 februari die met haar dochter. André gisteren was ook niet positief…

Gewoon gaan! Als ze nog leeft dan ben ik er zeker bij.
pi_207648451
quote:
Tja, heftig.

Ik ken wat weduwen maar niemand injecteert zijn kind met as van hun “vader”.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 januari 2023 @ 23:34:53 #59
22592 crew  Ole
pi_207648664
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 23:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nee, dat je je kind zoiets aan doet :N
Ik ben niet heel erg van regels. Maar hier zou ik toch wel een minimale leeftijd van 16 gepast vinden. Maar ja, dan ga je gewoon ergens waar het wel kan..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 23:58:31 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207649042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef Ole het volgende:

[..]
Ik ben niet heel erg van regels. Maar hier zou ik toch wel een minimale leeftijd van 16 gepast vinden. Maar ja, dan ga je gewoon ergens waar het wel kan..
Het mag ook niet:

“Het is verboden een tatoeage of piercing aan te brengen bij kinderen onder de 12 jaar. Een piercing in de oorlel mag wel. Jongeren van 12 tot 16 jaar mogen alleen een tatoeage met toestemming van de ouders (of voogd). De ouders moeten aanwezig zijn als de tatoeage of piercing wordt gezet.”

Bron: Rijksoverheid
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_207650016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 23:58 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het mag ook niet:

“Het is verboden een tatoeage of piercing aan te brengen bij kinderen onder de 12 jaar. Een piercing in de oorlel mag wel. Jongeren van 12 tot 16 jaar mogen alleen een tatoeage met toestemming van de ouders (of voogd). De ouders moeten aanwezig zijn als de tatoeage of piercing wordt gezet.”

Bron: Rijksoverheid
Bij wie is die tattoo gezet?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 21 januari 2023 @ 02:26:40 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207650090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef totebel het volgende:

[..]
En dan ook nog als er aantoonbaar sprake is van smaad en/of laster.

En in alle eerlijkheid, de reden is niet duidelijk of dat inderdaad de reden is, maar het effect (geen contact meer met zoon Andre) zat ze toch wel juist mee. En iemand een gecremeerde kroket noemen is niet heel veel anders dan iemand een stomme trut noemen. Misschien niet aardig, maar absoluut niet strafbaar.

Sterker nog, door dat erin op te nomen heeft Kroketeria zich zelf alleen maar in haar eigen voet gesneden, ten eerste blijft die naam nu gewoon hangen en ten tweede, effe serieus he, als ik iedereen die mij een scheldnaam in mijn leven had toegedicht voor de rechter moest slepen, dan was het hele gerechtshof alleen al daar de helft van zijn tijd aan kwijt. Te kinderachtig voor woorden gewoon.
Ja maar gecremeerd doet haar denken aan de dood :'( dakantochnie :'(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 21 januari 2023 @ 02:28:57 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207650093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
Ik geloof oprecht dat Hazes ècht denkt dat hij een soort Elvis is omdat hij iets te veel aan de drugs heeft gezeten. Dat hij echt een rock n roll leven leefde.

Jezelf serieus vergelijken met ‘the king’ is pas creepy. Is zijn therapeut nog bereikbaar?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 januari 2023 @ 06:39:16 #64
367000 roos94
pi_207650327
  zaterdag 21 januari 2023 @ 07:03:56 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207650356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ga zeker, elke keer als ik op de nieuwssites kijk, verwacht ik een overlijdensbericht van Rachel.
Maandag heeft ze die zaak met Yvonne, 9 februari die met haar dochter. André gisteren was ook niet positief…

Gewoon gaan! Als ze nog leeft dan ben ik er zeker bij.
Ze is pas 52!
Resistance is futile.
pi_207650727
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja maar gecremeerd doet haar denken aan de dood :'( dakantochnie :'(
Dat doet een foto van haar met mij.. of in elk geval met mijn ontbijt... zou de rechter daar ontvankelijk voor zijn denk je? ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door totebel op 21-01-2023 09:08:03 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 21 januari 2023 @ 10:21:06 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207651538
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 07:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ze is pas 52!
Pfoe. Ik had ouder gedacht, :D. Toch snap ik wel dat @ootjekatootje een overlijdensbericht verwacht, _O-. Zoveel haat in je lijf dat zich langzaam maar zeker tegen je keert. De dood haalt je vanzelf wel op.

Alhoewel.. onkruid vergaat niet en ik vraag me af of Magere Hein wel op Raggel zit te wachten, laat staan haar op te halen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207652519
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 07:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ze is pas 52!
Ik denk dat Ootje bedoeld als ze tegen die tijd zichzelf niets aangedaan heeft. Dat heeft ze tenslotte al een keer eerder geprobeerd.
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 12:06:05 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207653072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 02:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bij wie is die tattoo gezet?
Blijkbaar bij Antwee en Rox. Hij was pas 10.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Spellchecker zaterdag 21 januari 2023 @ 12:06:45 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207653091
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef MaJo het volgende:

[..]
Blijkbaar bij Antwee en Rox. Hij was pas 10.
Ze bedoelt waarschijnlijk bij welke tekentent.
pi_207654047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 06:39 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
The King on his throne.
pi_207654114
Deze hele Hazeszooi is eigenlijk ook geen shownieuws juice meer. Het is gewoon een zwaar ontwrichte familie met aan het hoofd een narcist eerste klas.

Bene echt heul benieuwd naar die rechtszaak.
Alius aliud dicit
  zaterdag 21 januari 2023 @ 14:04:41 #73
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207654630
Ik besef me nu pas dat die ouwe weer direct op Rachel is gekropen nadat Rox geboren was op 18 januari 1993, gezien Antwee op 21 januari 1994 geboren is..
With love :*
  Spellchecker zaterdag 21 januari 2023 @ 14:10:06 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207654714
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik besef me nu pas dat die ouwe weer direct op Rachel is gekropen nadat Rox geboren was op 18 januari 1993, gezien Antwee op 21 januari 1994 geboren is..
Na 3 maanden pas. :+
  zaterdag 21 januari 2023 @ 14:16:27 #75
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207654803
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 14:10 schreef maily het volgende:

[..]
Na 3 maanden pas. :+
Is toch best wel direct, in acht genomen dat je na een bevalling niet direct kunt verder hobby'en lijkt me :P Moet er iig niet aan denken dat ik na mijn bevalling in Juni binnen drie maanden weer zwanger ben iig :D
With love :*
pi_207655898
Na een natuurlijke bevalling ‘moet’ je een week of 6 wachten. Dus na 3 maanden seks is niet perse extreem of uitzonderlijk gevaarlijk ofzo.
Er zijn echt mensen die kinderen kort op elkaar willen.
  zondag 22 januari 2023 @ 00:07:23 #77
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207665140
Eindelijk Jinek teruggekeken. Ik ben geraakt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207667996
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 10:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Pfoe. Ik had ouder gedacht, :D. Toch snap ik wel dat @:ootjekatootje een overlijdensbericht verwacht, _O-. Zoveel haat in je lijf dat zich langzaam maar zeker tegen je keert. De dood haalt je vanzelf wel op.

Alhoewel.. onkruid vergaat niet en ik vraag me af of Magere Hein wel op Raggel zit te wachten, laat staan haar op te halen.
Ze is beter af bij Hein.
Sinds haar comeback is het een en al ellende met die vrouw.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 22 januari 2023 @ 11:55:05 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207668471
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik besef me nu pas dat die ouwe weer direct op Rachel is gekropen nadat Rox geboren was op 18 januari 1993, gezien Antwee op 21 januari 1994 geboren is..
Net geen Irish twins.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207668911

Een van de laatste foto’s van de familie Hazes met ze vieren uit 2004. Als ze wisten hoe het toen zou lopen..
pi_207674050
Ja d
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 12:38 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste foto’s van de familie Hazes met ze vieren uit 2004. Als ze wisten hoe het toen zou lopen..
ja dat is bewijs dat ze niet in scheiding lagen. Hij was lekker vissen. Rachel lokt met brood de visjes.
En dre junior wil Rox te water laten.
pi_207680077
Vandaag is de uitspraak in de gecremeerde kroket zaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207681355
quote:
4s.gif Op maandag 23 januari 2023 07:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag is de uitspraak in de gecremeerde kroket zaak
Ik denk dat Rachel gaat verliezen.
pi_207681886
/me pakt alvast de popcorn erbijslingert de frituurpan aan voor een lekker kroketje bij de lunch :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 23 januari 2023 @ 11:43:45 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207681924
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 17:37 schreef quirina het volgende:
Ja d
[..]
ja dat is bewijs dat ze niet in scheiding lagen. Hij was lekker vissen. Rachel lokt met brood de visjes.
En dre junior wil Rox te water laten.
Volgens mij is senior daar al overleden en heeft Rachel hem in een stoel gehesen zodat de opgeroepen pers even 'stiekem' een foto kan maken. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207681943
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[me=mascara-klodder]pakt alvast de popcorn erbijslingert de frituurpan aan voor een lekker kroketje bij de lunch :9[/me]
Goed plan!
pi_207682221
Is de uitspraak ook nog ergens te volgen?
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 12:57:24 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207682877
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Volgens mij is senior daar al overleden en heeft Rachel hem in een stoel gehesen zodat de opgeroepen pers even 'stiekem' een foto kan maken. 8-)
:X _O-
  maandag 23 januari 2023 @ 14:55:45 #89
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207684283
Hoelaat is die zaak eigenlijk?
With love :*
pi_207684307
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 14:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoelaat is die zaak eigenlijk?
Geen idee, lees er nog niks over in de media.

Edit:
15:00 volgens GeenStijl.
pi_207684551
En mag ze geflambeerde kreket zeggen?
pi_207684558
Aangebrande kreket dan?
  maandag 23 januari 2023 @ 15:20:19 #93
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207684687
Als Yvonne dat niet meer mag zeggen mag Rachel zich altijd nog ergeren in dit topic :P Weet niet of het kan, maar André gaf toch afgelopen week aan dat er geen contact was? Dus het gaat nu alleen om aangebrande kroket?
With love :*
pi_207684724
Rachel wint… -O-

Yvonne Coldeweijer moet video over Rachel Hazes verwijderen en een rectificatie plaatsen
https://www.ad.nl/show/yv(...)e-plaatsen~a147ee64/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 23 januari 2023 @ 15:26:54 #95
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207684757
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:23 schreef CoExist het volgende:
Rachel wint… -O-

Yvonne Coldeweijer moet video over Rachel Hazes verwijderen en een rectificatie plaatsen
https://www.ad.nl/show/yv(...)e-plaatsen~a147ee64/
-O- op naar 9 februari..
With love :*
pi_207684781
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:23 schreef CoExist het volgende:
Rachel wint… -O-

Yvonne Coldeweijer moet video over Rachel Hazes verwijderen en een rectificatie plaatsen
https://www.ad.nl/show/yv(...)e-plaatsen~a147ee64/
Maar mag Yvonne wel gecremeerde kroket noemen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207684792
BN'ers krijgen wel veel gelijk laatste tijd he
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207684820
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat Rachel gaat verliezen.
Helaas heeft ze op alle punten gewonnen. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_207684822
Jammer dat die grillkroket weer gewonnen heeft.
  maandag 23 januari 2023 @ 15:35:13 #100
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207684858
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:32 schreef quirina het volgende:
Jammer dat die grillkroket weer gewonnen heeft.
Ja, dat is eigenlijk nog erger dan dat Yv verloren heeft. Zeker na al die uitlatingen van de gecremeerde kroket zelf.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207684881
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:32 schreef quirina het volgende:
Jammer dat die grillkroket weer gewonnen heeft.
Miss heeft ze 9 februari minder geluk.
Want wat heeft ze nu eigenijk nog? Een paar vrienden meer niet.
Mooiste vond ik dat ze zo verliefd was op Klaas Otto en na 2 weken was het over en uit. Is ze weer aan de kant gezet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 23 januari 2023 @ 15:38:47 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207684911
Ja, lastige uitspraak... aan de ene kant jammer dat Rachel gewonnen heeft, aan de andere kant meer dan prima dat Yvonne C. tot de orde geroepen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207685114
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Maar mag Yvonne wel gecremeerde kroket noemen?
Neen.
https://www.mediacourant.(...)roket-mag-niet-meer/

In ga straks ff een Rachel Hazes bestellen bij de snackbar om te kijken of ik dan een gecremeerde kroket krijg.
Wellicht wordt het net zo’n fenomeen als de Jos Brinkie.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_207685162
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Helaas heeft ze op alle punten gewonnen. 8)7
Bizar.
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 16:01:20 #105
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207685172
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Miss heeft ze 9 februari minder geluk.
Want wat heeft ze nu eigenijk nog? Een paar vrienden meer niet.
Mooiste vond ik dat ze zo verliefd was op Klaas Otto en na 2 weken was het over en uit. Is ze weer aan de kant gezet.
Dat is de echte popcorn zaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 16:01:26 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207685173
Op het nieuws : "ook mag ze haar geen gecremeerde kroket meer noemen"

_O-
pi_207685209
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bizar.
of gewoon terecht?
pi_207685236
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:04 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
of gewoon terecht?
Dat een rechter bepaald dat je iemand niet narcistisch mag noemen? Of achterlijk wijf, zoals bij Femke Louise. Ja dat vind ik best bizar.
pi_207685260
dan
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat een rechter bepaald dat je iemand niet narcistisch mag noemen? Of achterlijk wijf, zoals bij Femke Louise. Ja dat vind ik best bizar.
Dat is wel een hele korte samenvatting van waar het om ging. Maar prima.
  maandag 23 januari 2023 @ 16:30:07 #110
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207685433
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat een rechter bepaald dat je iemand niet narcistisch mag noemen? Of achterlijk wijf, zoals bij Femke Louise. Ja dat vind ik best bizar.
Is nergens voor nodig. Zeker niet als je er in blijft hangen en het tot in den treure blijft herhalen. En er ook geld aan verdiend.
Jammer voor Yvonne dat het haar nu eens geld kost ipv dat ze er aan verdiend. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207685476
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat een rechter bepaald dat je iemand niet narcistisch mag noemen? Of achterlijk wijf, zoals bij Femke Louise. Ja dat vind ik best bizar.
Er zitten gelukkig wel grenzen aan wat je mag publiceren over een ander.
-nee-
pi_207685509
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is nergens voor nodig. Zeker niet als je er in blijft hangen en het tot in den treure blijft herhalen. En er ook geld aan verdiend.
Jammer voor Yvonne dat het haar nu eens geld kost ipv dat ze er aan verdiend. :')
Het heeft Yv niets gekost ze had een crowfund opgestart voor de advocaat kosten.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 23 januari 2023 @ 16:41:56 #113
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207685514
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Het heeft Yv niets gekost ze had een crowfund opgestart voor de advocaat kosten.
Heeft ze alle kosten eruit gehaald?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207685545
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Er zitten gelukkig wel grenzen aan wat je mag publiceren over een ander.
Is dat zo? Ooit de columns van Youp van het Hek gelezen?
pi_207685574
Mooi dat Yvonne heeft verloren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207685587
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Is dat zo? Ooit de columns van Youp van het Hek gelezen?
Jazeker, maar ik kan me niet herinneren dat iemand hem voor de rechter heeft getrokken
-nee-
  maandag 23 januari 2023 @ 16:58:18 #117
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207685690
D66-rechters.
  maandag 23 januari 2023 @ 16:59:02 #118
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_207685695
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Jazeker, maar ik kan me niet herinneren dat iemand hem voor de rechter heeft getrokken
Omdat diegene dan in een volgende column helemaal in de zeik wordt gezet maar dan in nette bewoordingen.
pi_207685802
twitter


twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207685843
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:59 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Omdat diegene dan in een volgende column helemaal in de zeik wordt gezet maar dan in nette bewoordingen.
Dat recht heeft Yvonne Coldewijer ook.

Laten we nou niet doen alsof het vrije woord hier wordt aangetast. Aan het publiekelijk beledigen van mensen zit een grens en als de rechter in dit geval de grens hier neerlegt, dan is daar niet zo veel aan de hand. Het is niet alsof het beledigen van die perkamenten trol hoognodig is.
-nee-
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 januari 2023 @ 17:16:04 #121
335263 freaky40
pi_207685856
Wat een kansloze uitspraak van een deugende/woke rechter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207685986
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:10 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Die Rob gaat los op Twitter, ben benieuwd straks in RTL boulevard. Heel verstandig van Yvonne dat ze haar bronnen niet heeft prijsgegeven trouwens.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 januari 2023 @ 17:38:38 #123
335263 freaky40
pi_207686103
Helemaal eens met Rob in deze. Waanzin ten top.



En die D66 rechter heeft zichzelf ook genadeloos belachelijk gemaakt. Dat je over deze futiliteit zo'n uitspraak doet. Idioot!
Allemaal cabaretteketet!
pi_207686254
Ik ben niet pro Rachel, maar ik kan me goed voorstellen dat zo'n grietje als Yvonne je zwaar op de zenuwen kan werken.

Van mij mogen er wel meer rechtzaken tegen Yvonne komen.
pi_207686455
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:38 schreef freaky40 het volgende:

En die D66 rechter heeft zichzelf ook genadeloos belachelijk gemaakt. Dat je over deze futiliteit zo'n uitspraak doet. Idioot!
Dat is z'n werk :D Kan moeilijk zeggen zoek het maar uit ik ga vissen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207686563
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:06 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat is z'n werk :D Kan moeilijk zeggen zoek het maar uit ik ga vissen.
Dat zei die rechter bij Engel wel, die liep weg.
pi_207686574
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat zei die rechter bij Engel wel, die liep weg.
Je kan je afvragen of dat dan wel professioneel was.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 januari 2023 @ 18:17:24 #128
335263 freaky40
pi_207686592
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet pro Rachel, maar ik kan me goed voorstellen dat zo'n grietje als Yvonne je zwaar op de zenuwen kan werken.

Van mij mogen er wel meer rechtzaken tegen Yvonne komen.
Trololol
Allemaal cabaretteketet!
pi_207686618
Nou wel weer genoeg over die rimpelige zeemleren lap.Het veenlijk heeft gelijk gekregen en daar moeten we het maar mee doen.
pi_207686867
Eddy Zoey geniet ervan het nog paar keer extra te benadrukken :D

Gecremeerde kroket zal haar voor altijd achtervolgen haha.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207686933
Eddy Zoey... Je bedoelt die vent die al jaren passé is? :)
  maandag 23 januari 2023 @ 18:44:57 #132
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207686941
Ik ben echt de tel kwijt hoe vaak ze gecremeerde kroket hebben gezegd _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207686944
Shhht nou genoeg over het vinkenveense veenlijk.
pi_207686982
Rachel zal nooit meer een kroket kunnen bestellen ;(
pi_207687068
Dan bestelt ze maar een friedeldel speciaal.
pi_207687084
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eddy Zoey... Je bedoelt die vent die al jaren passé is? :)
Nee, niet echt passé. Sinds september 2019 presenteert hij RTL Boulevard.
pi_207687110
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:54 schreef DavidTwente het volgende:

[..]
Nee, niet echt passé. Sinds september 2019 presenteert hij RTL Boulevard.
RTL boulevard :P Enough said.

Eddy was alleen leuk in 'Nu we er toch zijn', een programma van zo'n 15 jaar geleden.
pi_207687970
Wat ik dan weer stuitend vind, de beroepsweduwe noemt zichzelf een BNer... op grond waarvan eigenlijk? Lijkenpikkerij? Her zijn van een aasgier?

(On a sidenote: daar lijkt ze ook wel een beetje op...die snavel non stop in standje ontevreden)
pi_207688109
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:42 schreef totebel het volgende:
Wat ik dan weer stuitend vind, de beroepsweduwe noemt zichzelf een BNer... op grond waarvan eigenlijk? Lijkenpikkerij? Her zijn van een aasgier?

(On a sidenote: daar lijkt ze ook wel een beetje op...die snavel non stop in standje ontevreden)
Ze is een Bekende Nederlander, bekend van het bekend zijn.
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 21:02:20 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207689599
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel zal nooit meer een kroket kunnen bestellen ;(
Breek haar de bek niet open :X

Misschien lust ze die niet eens.

Ze was toch meer van de knakworst :+
pi_207689850
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:02 schreef maily het volgende:

[..]
Breek haar de bek niet open :X

Misschien lust ze die niet eens.

Ze was toch meer van de knakworst :+
:+
  maandag 23 januari 2023 @ 21:26:29 #142
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207690024
wacht, maar je mag iemand dus geen gecremeerde kroket noemen? huh? waarom niet?

lijkt wel china zeg :D waar is de vrijheids van meningsuiting gebleven? of hebben BN'ers een speciale status gekregen?

Veel vragen, maar iemand een samenvatting waarop de rechter deze zaak heeft beoordeeld?
  maandag 23 januari 2023 @ 21:27:08 #143
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207690037
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze is een Bekende Nederlander, bekend van het bekend zijn.
Wacht. Het oordeel is gebaseerd omdat ze een bekende Nederlander is? wtf? :D
pi_207690272
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
wacht, maar je mag iemand dus geen gecremeerde kroket noemen? huh? waarom niet?

lijkt wel china zeg :D waar is de vrijheids van meningsuiting gebleven? of hebben BN'ers een speciale status gekregen?

Veel vragen, maar iemand een samenvatting waarop de rechter deze zaak heeft beoordeeld?
https://uitspraken.rechts(...)howbutton=true&idx=2
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 21:44:29 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207690403
quote:
Volgens mij is er nog nooit een zaak geweest waar het woord "(gecremeerde) kroket" geschreven werd :D
pi_207690405
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Wacht. Het oordeel is gebaseerd omdat ze een bekende Nederlander is? wtf? :D
:?
  maandag 23 januari 2023 @ 21:45:50 #147
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207690437
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:?
ik spreek toch geen Chinees of wel dan?
pi_207690752
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:45 schreef KingRoland het volgende:

[..]
ik spreek toch geen Chinees of wel dan?
Ik denk het wel, begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Ik reageer op post 138 en jij trekt vervolgens een vreemde conclusie.
  maandag 23 januari 2023 @ 22:07:28 #149
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207690796
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk het wel, begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Ik reageer op post 138 en jij trekt vervolgens een vreemde conclusie.
Nou jammer dat je iets tegen Chinezen hebt.
pi_207690903
Maar even over de zaak naast kreket;
de brief!
En wie heeft die gestuurd en wie heeft al die tijd in alle info voorzien?

Ik zat even door die uitspraak te scrollen, echt heel grappig, Y die serieus uitlegd wat spionnen zijn aan de rechter. Yvonne heeft dus heel lang gedacht dat die briefvan Retteketet Rachel de gecremeerde kreket kwam. Maar die heeft een eigen versie! Een eigen versie! :?
Hoeveel zijn er?
En wie heeft die brief dan aan Y gestuurd?

Kort samengevat zijn we daarin nietssss opgeschoten in deze saga.
  maandag 23 januari 2023 @ 23:15:06 #151
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207691480
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:16 schreef Kupelu het volgende:
Maar even over de zaak naast kreket;
de brief!
En wie heeft die gestuurd en wie heeft al die tijd in alle info voorzien?

Ik zat even door die uitspraak te scrollen, echt heel grappig, Y die serieus uitlegd wat spionnen zijn aan de rechter. Yvonne heeft dus heel lang gedacht dat die briefvan Retteketet Rachel de gecremeerde kreket kwam. Maar die heeft een eigen versie! Een eigen versie! :?
Hoeveel zijn er?
En wie heeft die brief dan aan Y gestuurd?

Kort samengevat zijn we daarin nietssss opgeschoten in deze saga.
Zou het SaraSoel zelf zijn geweest? Die brief kwam toevallig vlak nadat zij en de opperkroket elkaar tegenkwamen op een event.

Andere optie is Monique om tegen te houden dat hij terug naar SaraSoel ging. Of Antwee zelf die in een doorgesnoven/dronken bui dacht dat het grappig was die brief te sturen.
With love :*
pi_207691579
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:53 schreef quirina het volgende:
Dan bestelt ze maar een friedeldel speciaal.
_O-
pi_207691596
Onnodige sneer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207691775
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:15 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zou het SaraSoel zelf zijn geweest? Die brief kwam toevallig vlak nadat zij en de opperkroket elkaar tegenkwamen op een event.

Andere optie is Monique om tegen te houden dat hij terug naar SaraSoel ging. Of Antwee zelf die in een doorgesnoven/dronken bui dacht dat het grappig was die brief te sturen.
Waarschijnlijk zijn er nog veel meer brieven….en heeft iedereen er een, behalve wij!! -O- *O*

Waarom zijn er sowieso 3 exemplaren…. Als we er vanuit gaan dat Soel de hare gewoon heeft gehouden. Hummmm, moeilijk, daar is een 50% kans op.

Dus er zijn sowieso 2,5 exemplaren. Waarom zoveel? En waarom zijn die bij verschillende derden?

En waarom zo moeilijk doen? Ga er heen, vertel het, bel desnoods. Maar waarom zo’n brief en dat theater? Ik vind dat wel licht narcistisch gedrag, om zo een relatie te beëindigen. Zelf het podium moeten hebben :+ :+

Lange intro voor ik gok op Antwee. Gewoon omdat hij graag mensen gek maakt. :+
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 januari 2023 @ 00:35:54 #155
335263 freaky40
pi_207691913
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:31 schreef superniger het volgende:
Onnodige sneer.
[ afbeelding ]
Spot on sneer! In your face.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207692342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Spot on sneer! In your face.
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 07:50:29 #157
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207692396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.
Alsof Rachel een haar beter is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207692485
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Alsof Rachel een haar beter is.
In elk geval is haar wens dat ze een voorbeeld is...en dat is ze ook.... van hoe je niet met je kinderen om moet gaan.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 januari 2023 @ 10:39:19 #159
335263 freaky40
pi_207693540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.
Wat een lulkoek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207693775
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:31 schreef superniger het volgende:
Onnodige sneer.
[ afbeelding ]
Ik ben behoorlijk moe van elke Hazes, maar vind dit wbt Yvonne niet zo leuk meer. :{
Roddels, oké, prima. Maar ik krijg nu zo ongeveer medelijden met Rachel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207693889
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben behoorlijk moe van elke Hazes, maar vind dit wbt Yvonne niet zo leuk meer. :{
Roddels, oké, prima. Maar ik krijg nu zo ongeveer medelijden met Rachel.
Daar had ik vorige week ook ff last van, is morgen weer over hoor. Als ze weer een nieuwe stunt uithaalt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 januari 2023 @ 12:15:45 #162
367000 roos94
pi_207694581
Veel mensen zijn slachtoffer in deze, ook Rachel.
  Spellchecker dinsdag 24 januari 2023 @ 13:37:00 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207695551
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daar had ik vorige week ook ff last van, is morgen weer over hoor. Als ze weer een nieuwe stunt uithaalt.
_O-
pi_207695619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat een lulkoek.
Kun je ook eens wat uitgebreider reageren? Lekker makkelijk zulke korte opmerkingen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 januari 2023 @ 13:43:24 #165
335263 freaky40
pi_207695632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Kun je ook eens wat uitgebreider reageren? Lekker makkelijk zulke korte opmerkingen.
Nee, waarom zou ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207697784
Toch apart dat mensen moeite hebben als Amalia oliebol wordt genoemd maar geen moeite hebben met de kroket naam van Rachel.

Ze geeft aan het grievend te vinden. Is het zo lastig om dat te respecteren?
pi_207697956
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Toch apart dat mensen moeite hebben als Amalia oliebol wordt genoemd maar geen moeite hebben met de kroket naam van Rachel.

Ze geeft aan het grievend te vinden. Is het zo lastig om dat te respecteren?
Ja want dan bevind je je op een glijdende schaal. Dan kan niemand nog iets zeggen over een ander. Geen een caberatier nog iemand een 'andere naam' geven etc. Dan kan alles 'grievend' zijn en kan je straks niets meer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207697986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:26 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja want dan bevind je je op een glijdende schaal. Dan kan niemand nog iets zeggen over een ander. Geen een caberatier nog iemand een 'andere naam' geven etc. Dan kan alles 'grievend' zijn en kan je straks niets meer.
Nee, niet iedereen gaat een rechtzaak aan. Zij geeft aan het niet leuk te vinden. Kleine moeite om daar rekening mee te houden.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:30:14 #169
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_207698002
Ik heb nu dus wel zin in een kroket :(
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 17:32:30 #170
184769 crew  Deisyy
pi_207698022


quote:
Coldeweijer deelt rectificatie over video brief André Hazes

Yvonne Coldeweijer, de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne, heeft een rectificatie geplaatst over haar video waarin zij beweert dat Rachel Hazes een privébrief van haar zoon André Hazes aan haar zou hebben gelekt. Dat doet Coldeweijer als gevolg van de uitspraak van de rechtbank van Amsterdam, die maandag besloot dat de vlogger moet rectificeren.

In de video, die dinsdagochtend nog steeds te zien is op het YouTube-kanaal van Coldewijer, doet zij uitspraken over de rol van Hazes bij het uitlekken van een privébrief van André aan diens ex Sarah van Soelen. Coldeweijer beweerde dat de rol van Rachel in het uitlekken van de brief ervoor heeft gezorgd dat er verminderd contact is tussen Rachel en André. In de rechtszaal gaf Rachel toe dat het contact met haar zoon inderdaad verslechterd was, maar dat zou een andere reden hebben. De rechtbank oordeelde dat Coldeweijer haar beweringen niet voldoende kon onderbouwen.
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207698338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.
Doe mij maar resting bitchfaces. Weinig mensen zijn mooi met een iets te uitbundige lach. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207699048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb nu dus wel zin in een kroket :(
Stel dat je bij elke kroket die je vanaf nu aan eet, altijd aan Rachel Hazes zou denken. :P

You’re welcome.
pi_207699310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.
jumpscare
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:52:37 #174
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207706739
Haalt ’gecremeerde kroket’ de Dikke Van Dale?

Het gebruik van hartige snacks als schimpnaam wordt mogelijk populairder nu de ’gecremeerde kroket’-zaak van Rachel Hazes en Yvonne Coldeweijer zoveel aandacht trekt. Dat suggereert hoofdredacteur Ton den Boon van woordenboek Van Dale woensdag in zijn column in dagblad Trouw.

De rechter oordeelde maandag dat juicekoningin Yvonne Coldeweijer de weduwe van volkszanger André Hazes niet meer mag uitmaken voor ’gecremeerde kroket’. „Dat wil niet zeggen dat de taalvorm ’gecremeerde kroket’ nu meteen van het toneel verdwenen is”, waarschuwt Den Boon. „In veel kranten, tijdschriften en weblogs is er - al dan niet schertsend - over de kwestie geschreven, waardoor deze schimpnaam in korte tijd aardig wat bekendheid heeft gekregen.”

In het Nederlands bestaat volgens de baas van het woordenboek „geen sterke traditie om anderen uit te schelden met aan de snackbar ontleende woorden.” In de serie Bassie & Adriaan schold de grote schurk De Baron zijn handlangers overigens wel vaak uit voor een ’frikandel’ of een ’bal gehakt’. Maar de grote aandacht voor de zaak rond de gecremeerde kroket zal mogelijk het gebruik van niet-zoetige baksels als scheldwoorden doen toenemen, denkt Den Boon. „Mogelijk worden namen van hartige snacks vanaf nu ook populairder als (onderdeel van) schimpnamen”, suggereert hij.

De rechter oordeelde dat de term „gecremeerde kroket” door Coldeweijer niet meer gebruikt mag worden om naar Hazes te verwijzen. Deze bewoording is volgens de rechter „hoe dan ook grievend en beledigend”, net als andere bewoordingen als narcistisch, manipulatief, knettergek en toxic.

Bron: telegraaf.nl
------

User die dit bedacht heeft, heeft wat teweeg gebracht als
dit soort discussies nu gevoerd gaat worden. Hierom hou ik van FOK!. Dé geheime inspiratiebron van juicende BN'ers.
With love :*
  Miss 200.000.000! woensdag 25 januari 2023 @ 11:54:50 #175
367000 roos94
pi_207706772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb nu dus wel zin in een kroket :(
Ik vind bitterballen veel lekkerder
  woensdag 25 januari 2023 @ 12:01:50 #176
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207706860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik vind bitterballen veel lekkerder
Ik eet een jaar of 4 vegetarisch dus dan wel de vegetarische kreket. Maar broodje vega kreket, jammie.
With love :*
pi_207709821
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
Haalt ’gecremeerde kroket’ de Dikke Van Dale?

Het gebruik van hartige snacks als schimpnaam wordt mogelijk populairder nu de ’gecremeerde kroket’-zaak van Rachel Hazes en Yvonne Coldeweijer zoveel aandacht trekt. Dat suggereert hoofdredacteur Ton den Boon van woordenboek Van Dale woensdag in zijn column in dagblad Trouw.

De rechter oordeelde maandag dat juicekoningin Yvonne Coldeweijer de weduwe van volkszanger André Hazes niet meer mag uitmaken voor ’gecremeerde kroket’. „Dat wil niet zeggen dat de taalvorm ’gecremeerde kroket’ nu meteen van het toneel verdwenen is”, waarschuwt Den Boon. „In veel kranten, tijdschriften en weblogs is er - al dan niet schertsend - over de kwestie geschreven, waardoor deze schimpnaam in korte tijd aardig wat bekendheid heeft gekregen.”

In het Nederlands bestaat volgens de baas van het woordenboek „geen sterke traditie om anderen uit te schelden met aan de snackbar ontleende woorden.” In de serie Bassie & Adriaan schold de grote schurk De Baron zijn handlangers overigens wel vaak uit voor een ’frikandel’ of een ’bal gehakt’. Maar de grote aandacht voor de zaak rond de gecremeerde kroket zal mogelijk het gebruik van niet-zoetige baksels als scheldwoorden doen toenemen, denkt Den Boon. „Mogelijk worden namen van hartige snacks vanaf nu ook populairder als (onderdeel van) schimpnamen”, suggereert hij.

De rechter oordeelde dat de term „gecremeerde kroket” door Coldeweijer niet meer gebruikt mag worden om naar Hazes te verwijzen. Deze bewoording is volgens de rechter „hoe dan ook grievend en beledigend”, net als andere bewoordingen als narcistisch, manipulatief, knettergek en toxic.

Bron: telegraaf.nl
------

User die dit bedacht heeft, heeft wat teweeg gebracht als
dit soort discussies nu gevoerd gaat worden. Hierom hou ik van FOK!. Dé geheime inspiratiebron van juicende BN'ers.
Woohoo, mijn "15 minutes"... zij het behoorlijk onbekend
pi_207711131
Leeggelopen Kaassouflee hoorde ik vandaag op kantoor.
pi_207711142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:21 schreef totebel het volgende:

[..]
Woohoo, mijn "15 minutes"... zij het behoorlijk onbekend
Ooooooh was jij het van die gecremeerde kroket, wauw!
pi_207711370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef quirina het volgende:

[..]
Ooooooh was jij het van die gecremeerde kroket, wauw!
Jup. Al zijn er hier wel heel wat meer krachttermen voorbij gekomen: verbrandde tosti, zeemleren lap, het Veenlijk... fok! Kent meer creatievelingen
  woensdag 25 januari 2023 @ 18:56:18 #181
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207711541
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 18:59:28 #182
184769 crew  Deisyy
pi_207711590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:21 schreef totebel het volgende:

[..]
Woohoo, mijn "15 minutes"... zij het behoorlijk onbekend
Heb je de naam laten registreren? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207711598
pi_207712310
Ze ligt wel lekker comfi in dat kadetje.
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 20:18:46 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207712975
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Ze ligt wel lekker comfi in dat kadetje.
Geen mosterd?!
pi_207713038
Geen mosterd op gecremeerde toestanden.
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 20:26:15 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 20:39:25 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 25 januari 2023 @ 20:58:01 #189
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207713682
twitter
pi_207714045
Ik krijg ineens inspiratie voor de carnavalsoptocht volgende maand _O_
Alius aliud dicit
pi_207714203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:19 schreef Mrmime het volgende:
Ik krijg ineens inspiratie voor de carnavalsoptocht volgende maand _O_
Ga jij als de gecremeerde kreket en ik als friedeldel speciaal met grote gouden bril.
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:42 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207714232
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:27 schreef quirina het volgende:

[..]
Ga jij als de gecremeerde kreket en ik als friedeldel speciaal met grote gouden bril.
Paar knakworstjes erachteraan _O_
pi_207714331
Oh wauw jongens ik ben heel visueel ingesteld. Dat wordt een kraker in de optocht :D
Alius aliud dicit
pi_207714386
Allemaal een bubble theetje in de hand ^O^

“Jarenlang met een lijk rondsjouwen is behoorlijk zwaar, maar met friedeldellen, knaks en kroketten red ik het nog wel een paar jaar”
Alius aliud dicit
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 21:39:40 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207714468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:36 schreef Mrmime het volgende:
Allemaal een bubble theetje in de hand ^O^

“Jarenlang met een lijk rondsjouwen is behoorlijk zwaar, maar met friedeldellen, knaks en kroketten red ik het nog wel een paar jaar”
Een neutje bessen erbij om warm te blijven!!!!!
pi_207714518
Ik wil meedoen met die optocht, dan verkleed ik me als een fles bessen.
  woensdag 25 januari 2023 @ 22:04:41 #197
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207715026
Ik doe mee als Elvis! Ik wil een carnavalsmeet!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207715205
Ik verkleed me als het meezeulende lijk dat steeds een nieuw pilske in de hand gedrukt krijgt uit respect voor mezelf.
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 22:29:41 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207715543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]

Kon ook niet uitblijven met carnaval voor de deur
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 januari 2023 @ 23:02:09 #200
22592 crew  Ole
pi_207716099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:

[..]


Kon ook niet uitblijven met carnaval voor de deur
nu pas :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker woensdag 25 januari 2023 @ 23:58:36 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207716678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:

[..]

Kon ook niet uitblijven met carnaval voor de deur
Ik verwachtte "heb je even voor mij?" maar het is van "feliz navidad" _O-
pi_207716679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:

[..]

Kon ook niet uitblijven met carnaval voor de deur
Ik vind dat @totebel royalties verdient :Y
pi_207716788
De quote van @totebel die Rachel voor het eerst een gecremeerde kroket noemt, behoort in de OP trouwens. ^O^
pi_207718939
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 00:18 schreef vencodark het volgende:
De quote van @:totebel die Rachel voor het eerst een gecremeerde kroket noemt, behoort in de OP trouwens. ^O^
Eigenlijk, destijds, vond ik zelf de opmerking die erachter stond grappiger.. ze had het over een huilend hart, tja.. nog los van dat ik al uberhaupt braakneigingen krijg van opmerkingen als "mijn hart huilt", om een hart te kunnen laten huilen moet je er ook wel een hebben...en een moeder die uit winstbejag haar kinderen pusht in dingen waar ze te jong voor zijn, haar dochter voor de rechtbank sleept om zelfde reden en dan ook nog het nodig vindt om haar dochter te besmeuren, haar beide kinderen beschadig heeft uit eigen belang, ja ...dat noem ik een harteloos iemand.. al is ze zelf natuurlijk ook wel op een manier opgevoed die haar ook beschadigd heeft...maar iets leren, dat doet madam nog steeds niet. In plaats van steeds de confrontatie opzoeken en de vermoorde onschuld uit te hangen zou ze ook eens naar zichzelf en haar eigen rol kunnen kijken.

Ik geloof best dat ze de benaming niet leuk vindt, hij is ook niet vleiend en nooit zo bedoeld geweest ook (hij is vooral bepaald omdat het zo lekker alitereert), maar ik geloof geen reet van de reden die ze er voor noemt.

Ik denk dat ze vooral een kruistocht tegen Yvonne voert (andersom ook trouwens).. ik had dat anders aangepakt. Ik had Yvonne eens uitgenodigd voor een happie andijviestamppot en doodgeknuffeld met vriendelijkheid
  Moderator donderdag 26 januari 2023 @ 11:18:27 #205
184769 crew  Deisyy
pi_207719041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef totebel het volgende:

[..]
Eigenlijk, destijds, vond ik zelf de opmerking die erachter stond grappiger.. ze had het over een huilend hart, tja.. nog los van dat ik al uberhaupt braakneigingen krijg van opmerkingen als "mijn hart huilt", om een hart te kunnen laten huilen moet je er ook wel een hebben...en een moeder die uit winstbejag haar kinderen pusht in dingen waar ze te jong voor zijn, haar dochter voor de rechtbank sleept om zelfde reden en dan ook nog het nodig vindt om haar dochter te besmeuren, haar beide kinderen beschadig heeft uit eigen belang, ja ...dat noem ik een harteloos iemand.. al is ze zelf natuurlijk ook wel op een manier opgevoed die haar ook beschadigd heeft...maar iets leren, dat doet madam nog steeds niet. In plaats van steeds de confrontatie opzoeken en de vermoorde onschuld uit te hangen zou ze ook eens naar zichzelf en haar eigen rol kunnen kijken.

Ik geloof best dat ze de benaming niet leuk vindt, hij is ook niet vleiend en nooit zo bedoeld geweest ook (hij is vooral bepaald omdat het zo lekker alitereert), maar ik geloof geen reet van de reden die ze er voor noemt.

Ik denk dat ze vooral een kruistocht tegen Yvonne voert (andersom ook trouwens).. ik had dat anders aangepakt. Ik had Yvonne eens uitgenodigd voor een happie andijviestamppot en doodgeknuffeld met vriendelijkheid
Je eerste gecremeerde kroket quote heeft inderdaad een plaatsje in de OP verdiend SHO / [Lulgate #110] minstens 100 euro voor HZH _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 20:13:44 #206
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207725013
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207729111
http://oranjerood.nl/project/kroket/

Als we in bulk afnemen, wat zou zo'n pak nou kosten. Ik denk aan kleur "extra bruin" en dan een Rachel masker erbij. Geïnspireerd door de carnavalsideeën hier 🤡
  donderdag 26 januari 2023 @ 23:41:07 #208
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207729564
quote:
"Te lang stond mijn voordeur op een kier" :{ en veel "lalalalalalala".
Matige zangstem, meer praten eigenlijk. Melodietje een voldoende.
Opvallend slecht geëdit. Misschien geldgebrek?

Verder wel top ^O^
love & heet
  vrijdag 27 januari 2023 @ 00:03:13 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_207729922
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:41 schreef sly-nl het volgende:

Verder wel top ^O^
:D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 27 januari 2023 @ 10:07:42 #210
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207732050
Ze krijgt publiek, ze verdient er geld mee, ze trekt goede lui aan om mee samen te werken; hoe de kwaliteit van haar stem ook is, Rox doet het gewoon prima. En op haar eigen voorwaarden. ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207732776
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:07 schreef Andromache het volgende:
Ze krijgt publiek, ze verdient er geld mee, ze trekt goede lui aan om mee samen te werken; hoe de kwaliteit van haar stem ook is, Rox doet het gewoon prima. En op haar eigen voorwaarden. ^O^
Precies... en laten we eerlijk zijn, er zijn meer, best grote, artiesten die absoluut niet kunnen zingen *kuchkuch Madonna*, dan is een matige zangstem tenminste nog steeds wel een zangstem
pi_207734364
Connie Breukhoven/Vanessa “zingt” ook.
Het is een kwestie van smaak.
pi_207735806
Ik keek wat oud beeldmateriaal van de televisieshow Een avond met Andre uit 1985 en volgens mij zie ik Friedel van Galen, de moeder van Rachel als figurant vanaf 29:45. :D Zou ze toen als Rachel opgedrongen hebben aan Andre? :'( Opvallend is dat Andre sr. hetzelfde jaar zijn eerste huwelijksproblemen kreeg met Ellen (inclusief veel ziekenhuisbezoeken door fysieke klachten), waardoor hij in 1986 bijna niet meer optrad voor publiek. -O- Het begin van het einde :P


Edit:
Ik zie dat de moeder van Rachel er ook al in 1982 bij was in het Concertgebouw vanaf 8:47.



[ Bericht 8% gewijzigd door JOO op 27-01-2023 16:22:11 (aanvulling) ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 januari 2023 @ 16:38:07 #214
367000 roos94
pi_207736046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:18 schreef JOO het volgende:
Ik keek wat oud beeldmateriaal van de televisieshow Een avond met Andre uit 1985 en volgens mij zie ik Friedel van Galen, de moeder van Rachel als figurant vanaf 29:45. :D Zou ze toen als Rachel opgedrongen hebben aan Andre? :'( Opvallend is dat Andre sr. hetzelfde jaar zijn eerste huwelijksproblemen kreeg met Ellen (inclusief veel ziekenhuisbezoeken door fysieke klachten), waardoor hij in 1986 bijna niet meer optrad voor publiek. -O- Het begin van het einde :P


Edit:
Ik zie dat de moeder van Rachel er ook al in 1982 bij was in het Concertgebouw vanaf 8:47.

Deze soap gaat langer terug dan de Bold&the beautiful _O_
  vrijdag 27 januari 2023 @ 16:53:35 #215
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207736192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:18 schreef JOO het volgende:
Ik keek wat oud beeldmateriaal van de televisieshow Een avond met Andre uit 1985 en volgens mij zie ik Friedel van Galen, de moeder van Rachel als figurant vanaf 29:45. :D Zou ze toen als Rachel opgedrongen hebben aan Andre? :'( Opvallend is dat Andre sr. hetzelfde jaar zijn eerste huwelijksproblemen kreeg met Ellen (inclusief veel ziekenhuisbezoeken door fysieke klachten), waardoor hij in 1986 bijna niet meer optrad voor publiek. -O- Het begin van het einde :P


Edit:
Ik zie dat de moeder van Rachel er ook al in 1982 bij was in het Concertgebouw vanaf 8:47.

_O_
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207736501
Het gerucht ging toen ook dat Friedel met Hazes in t nest lag als hij dronken was.
Ze bedrukten zelfs de zakjes van de vleeswaren met het portret van André Hazes.
pi_207736768
HUISVRIEND: RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOE ZIJ 12 WAS!

Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...

Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...

Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.

Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.

Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.

De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."

Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.

Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."

"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."

Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hij er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Rotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...André zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor Ellen. Weet je wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen! Maar ze zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'

De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."

Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten."

Bron: http://zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5688&page2=zij_gossip oorspronkelijk

Van https://www.maroc.nl/foru(...)den-andre-hazes.html gekopieerd
  vrijdag 27 januari 2023 @ 18:31:25 #218
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207737262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Deze soap gaat langer terug dan de Bold&the beautiful _O_
Wat had Friedel toch eennkek smaakje qua uiterlijk en brillen :') Maar echt, die mensen zijn niet goed hoor.
With love :*
pi_207737467
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 19:27:51 #220
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207737872
Besef nu pas dat 30 juni, de uitgerekende datum van mijn eigen kleine jongen, ook de geboortedag van André is. Klein detail: ik ben zelf jarig op 23 september, de sterfdatum van André.


Het is allemaal meant to be denk ik :')
With love :*
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 januari 2023 @ 19:46:53 #221
367000 roos94
pi_207738252
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Besef nu pas dat 30 juni, de uitgerekende datum van mijn eigen kleine jongen, ook de geboortedag van André is. Klein detail: ik ben zelf jarig op 23 september, de sterfdatum van André.


Het is allemaal meant to be denk ik :')
Ons dreetje is niet de vader hoop ik
  vrijdag 27 januari 2023 @ 19:54:02 #222
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207738391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:46 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ons dreetje is niet de vader hoop ik
Nee maak je geen zorgen. Ik ben niet zijn type gezien waar hij op valt. Mijn man is gelukkig wel een stabiele factor zonder verslavingsproblemen. Misschien aan Fifa maar als dat alles is :') Overigens heeft hij wel dezefde leeftijd als Antwee, namelijk 29 :P

quote:
Ik las de AD-stukjes, en dit viel mij op:
quote:
Als Rachel en de kleine Roxeanne en Dreetje zich enkele minuten voor de show toch melden, klimt een al licht benevelde Hazes alsnog het podium op. Als hij Zij Gelooft In Mij zingt, vinden zijn ogen die van Rachel op de eerste rij. En de videoschermen tonen, onder luid applaus, hun gelijmde liefde.
Ik dacht bij het lezen van deze tekst meteen: dat heeft die kroket zeker weer bekokstoofd met het camerateam/de productie :')
With love :*
  vrijdag 27 januari 2023 @ 20:12:33 #223
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207738757
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Besef nu pas dat 30 juni, de uitgerekende datum van mijn eigen kleine jongen, ook de geboortedag van André is. Klein detail: ik ben zelf jarig op 23 september, de sterfdatum van André.

Het is allemaal meant to be denk ik :')
Je gaat hem wel André noemen toch?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207738777
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Wat had Friedel toch eennkek smaakje qua uiterlijk en brillen :') Maar echt, die mensen zijn niet goed hoor.
Ja Friedel was wel een style icon. Veel zwart en behangen met goud.
pi_207738819
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Besef nu pas dat 30 juni, de uitgerekende datum van mijn eigen kleine jongen, ook de geboortedag van André is. Klein detail: ik ben zelf jarig op 23 september, de sterfdatum van André.

Het is allemaal meant to be denk ik :')
Wat bijzonder. Dan mag je em ook wel André noemen.
Nee hoor grapje.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 20:40:28 #226
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207739264
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Je gaat hem wel André noemen toch?
Anvier. :{w
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 27 januari 2023 @ 21:02:36 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207739661
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:40 schreef Andromache het volgende:

[..]
Anvier. :{w
En dan andijviestamp als eerste hapje?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207740664
Beetje bessen in zijn flesje, daar slaapt ie zo lekker op.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 22:09:22 #229
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207741145
Zelfs bij Jinek gaat het over gecremeerde kroket _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207741261
1:11:06 zo zorgzaam

En 51:20 Friedel op d'r best.

7:02 schattig hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 27-01-2023 22:32:06 ]
  zaterdag 28 januari 2023 @ 00:02:28 #231
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207742579
We hebben al een naam maar we kunnen ook een doopnaam toevoegen :P

Ik ga stuk om jullie reacties _O-
With love :*
pi_207742774
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Besef nu pas dat 30 juni, de uitgerekende datum van mijn eigen kleine jongen, ook de geboortedag van André is. Klein detail: ik ben zelf jarig op 23 september, de sterfdatum van André.


Het is allemaal meant to be denk ik :')
Wat een fijn nieuws! *O*
Hup en nu op die blauwe wolk en genieten!
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 januari 2023 @ 06:13:08 #233
367000 roos94
pi_207743172
Ik blijf het zeggen


Rodanya van Temptation lijkt op een donkere jonge versie van Rachel Hazes :+
pi_207744229
Je kan zeggen van Rachel wat je wil, maar ze weet wel hoe ze geld kan verdienen.
pi_207744841
Woont er iemand in de buurt van die theehut? Hoe loopt die tent eigenlijk en werkt Rachel daar zelf ook veel?
Alius aliud dicit
pi_207745786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:52 schreef Mrmime het volgende:
Woont er iemand in de buurt van die theehut? Hoe loopt die tent eigenlijk en werkt Rachel daar zelf ook veel?
vraag 1 ja
Vraag 2 niet op gelet, ben geen thee liefhebster
Vraag 3 nooit gezien
pi_207749581
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:54 schreef CoExist het volgende:
smartlappende smeerlap
:D
Dat past heel goed bij gecremeerde kroket
pi_207761466
Eigenlijk wel rot hè.
Elke keer als Dreetje een liedje van zijn vader zingt, gaat het geld naar zijn moeder. Toch??

“Ik zing hier een lied van mijn vadeeeer
Die hoog in de hemel is,
Dit lied vult de zak van me moedeeer
Zodat zij veel ontvangt en ik wat mis.

En als ik dan zeg ach geef mij wat nou
Zegt zij dat dat me vader dat zo wou

Ik zing hier een lied van me vaaaaduhuhr
(Snik)
Die hoog in de heeeeemuhuhl is.”
pi_207761538
“Als Walboomers dan toch iemand in Nederland zou moeten noemen die een goede deal zou kunnen maken door de rechten nu te verkopen, dan is dat volgens hem Rachel Hazes, de weduwe van André Hazes. "Zijn liedjes zijn iconisch in Nederland en zullen altijd inkomsten genereren."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-shakira-dylan-hazes

Hieruit kan ik toch uit opmaken dat zij die rechten in bezit heeft?
pi_207776766
https://www.facebook.com/(...)JTdm3Gv_&__tn__=EH-R

Ik had gehoopt zo het plaatje er direct in te kunnen plakken, helaas niet dus 🙈
pi_207776800


[ Bericht 100% gewijzigd door ikbent op 30-01-2023 12:41:01 ]
  maandag 30 januari 2023 @ 12:45:11 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207776848
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:57 schreef quirina het volgende:
“Als Walboomers dan toch iemand in Nederland zou moeten noemen die een goede deal zou kunnen maken door de rechten nu te verkopen, dan is dat volgens hem Rachel Hazes, de weduwe van André Hazes. "Zijn liedjes zijn iconisch in Nederland en zullen altijd inkomsten genereren."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-shakira-dylan-hazes

Hieruit kan ik toch uit opmaken dat zij die rechten in bezit heeft?
Mwah, op basis van wat iemand van Sony Music roept zou ik niet zomaar de aanname doen dat Rachel werkelijk de rechten heeft.

Hij stelt waarschijnlijk dat zij de rechten heeft omdat ze dat zelf ook altijd geroepen heeft, niet omdat hij iemand is die inzage heeft gehad in het testament en weet hoe het werkelijk in elkaar zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207777450
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef ikbent het volgende:
https://www.facebook.com/(...)JTdm3Gv_&__tn__=EH-R

Ik had gehoopt zo het plaatje er direct in te kunnen plakken, helaas niet dus 🙈



;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207781371
https://www.msn.com/nl-nl(...)thullingen-over-andré-hazes-heel-bizar/ss-AA16TzP7#image=10

Het boek van Guido is blijkbaar klaar.
  maandag 30 januari 2023 @ 18:43:01 #245
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207781936
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:02 schreef quirina het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)thullingen-over-andré-hazes-heel-bizar/

Het boek van Guido is blijkbaar klaar.
Ik krijg de link niet geopend?

Maar dan heb je geen contact met je krokettenmoeder en dan gaat haar bestie die bruin tot aan zn bovenarmen is een boek over je schrijven. Die vrouw is echt ziek.
With love :*
  dinsdag 31 januari 2023 @ 03:55:14 #247
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207788041
With love :*
pi_207799853
Is Isa Hoes familie van Rachel?

  dinsdag 31 januari 2023 @ 23:30:47 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207799905
Ze slepen wel allebei tot vervelens toe een lijk mee de publiciteit in.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207813876
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze slepen wel allebei tot vervelens toe een lijk mee de publiciteit in.
:D
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:03:57 #251
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207813974
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze slepen wel allebei tot vervelens toe een lijk mee de publiciteit in.
_O-
With love :*
pi_207819505
Kris Kross Amsterdam heeft samen met Roxeanne een oud K3 nummer verkracht.

https://www.tiktok.com/@kriskrossadam/video/7195227308876107013
  Miss 200.000.000! donderdag 2 februari 2023 @ 13:23:55 #253
367000 roos94
pi_207819524
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kris Kross Amsterdam heeft samen met Roxeanne een oud K3 nummer verkracht.

https://www.tiktok.com/@:kriskrossadam/video/7195227308876107013
Ik vind haar stem echt een stervende geit, het spijt me heel erg
pi_207819532
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:23 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik vind haar stem echt een stervende geit, het spijt me heel erg
Ik vind het ook niks als ik eerlijk ben. Het klinkt erg monotoon.
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:54:46 #255
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207819887
Sowieso moet Kriss Kross eens ophouden met het verkrachten van bestaande liedjes. Wees origineel. Overigens vind ik de stem van Roxeanne wel meevallen.
With love :*
pi_207823987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:18 schreef JOO het volgende:
Ik keek wat oud beeldmateriaal van de televisieshow Een avond met Andre uit 1985 en volgens mij zie ik Friedel van Galen, de moeder van Rachel als figurant vanaf 29:45. :D Zou ze toen als Rachel opgedrongen hebben aan Andre? :'( Opvallend is dat Andre sr. hetzelfde jaar zijn eerste huwelijksproblemen kreeg met Ellen (inclusief veel ziekenhuisbezoeken door fysieke klachten), waardoor hij in 1986 bijna niet meer optrad voor publiek. -O- Het begin van het einde :P


Edit:
Ik zie dat de moeder van Rachel er ook al in 1982 bij was in het Concertgebouw vanaf 8:47.

Dat is Friedeldiedel niet, volgens mij is het Ellen. Frietepiet had een veel hardere kop en een veel naardere uitstraling
pi_207824575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat is Friedeldiedel niet, volgens mij is het Ellen. Frietepiet had een veel hardere kop en een veel naardere uitstraling
op 8.47 in dat filmpje is dat echt wel Friedel! (Ellen komt om 1.57 al voorbij, naast de moeder (Miep) van André sr.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duiker64 op 02-02-2023 20:22:32 ]
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:56:39 #258
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207826970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:15 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
op 8.47 in dat filmpje is dat echt wel Friedel! (Ellen komt om 1.57 al voorbij, naast de moeder (Miep) van André sr.
Jep, is FriedelDiedel. Zeker wetuh! De eerste keer dat ik de actrice Margot Robbie , In 'Tonya' zag, dacht ik gelijk aan Friedelt. En zojuist weer toen ik Friedelt zag op 8.47, maar dan aan Robbert / andersom :r .

Check liever geen filmpjes van die enge Hazes btw, :P Hoge uitzondering w/



love & heet
pi_207828613
Friedel is iconic.
Pittig rood haar,kekke bril, zwarte kleding en veel gouden sieraden.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:54:50 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207829788
Friedel is zo iemand waar je de persoonlijkheid door haar uiterlijk heen zien stralen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207832395
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:56 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Jep, is FriedelDiedel. Zeker wetuh! De eerste keer dat ik de actrice Margot Robbie , In 'Tonya' zag, dacht ik gelijk aan Friedelt. En zojuist weer toen ik Friedelt zag op 8.47, maar dan aan Robbert / andersom :r .

Check liever geen filmpjes van die enge Hazes btw, :P Hoge uitzondering w/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die moeder :D

  Spellchecker vrijdag 3 februari 2023 @ 14:24:42 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207832645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 07:48 schreef quirina het volgende:
Friedel is iconic.
Pittig rood haar,kekke bril, zwarte kleding en veel gouden sieraden.
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
Friedel is zo iemand waar je de persoonlijkheid door haar uiterlijk heen zien stralen.
Ze kan zo in Toren C _O_
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:30:24 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207834227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:24 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
Ze kan zo in Toren C _O_
Is vast als inspiratie gebruikt :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207834905
quote:
I Tonya is wel een aanrader om te kijken hoor O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:46:31 #265
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_207840034

Het nummer waarvan je wist dat hij ging komen 🤣
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:57:13 #266
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207840214
quote:
Die heeft er ook wat van :P

Maar toch den Robbie zelf echt 'n treffende gelijkenis, scary shit :r .
Lijkt in ieder geval veel meer op Friet dan die aangereden kroket herself. Never mind :{w



love & heet
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2023 @ 23:20:40 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207841507
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt Amsterdamse cult _O_
pi_207844420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit is echt Amsterdamse cult _O_
Eerder Rotterdams.
pi_207860256
https://www.skoften.net/s(...)dje-met-de-stichting

Dansende joggingpakken bij de Chinees.
pi_207861651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

Het nummer waarvan je wist dat hij ging komen 🤣
Hahaha. Als Rachel er geen aandacht aan geschonken had, was iedereen het al vergeten. Nu ze de rechtszaak aangespannen heeft, komt ze er nooit meer vanaf :+
pi_207865533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:46 schreef quirina het volgende:
HUISVRIEND: RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOE ZIJ 12 WAS!

Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...

Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...

Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.

Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.

Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.

De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."

Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.

Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."

"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."

Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hij er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Rotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...André zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor Ellen. Weet je wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen! Maar ze zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'

De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."

Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten."

Bron: http://zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5688&page2=zij_gossip oorspronkelijk

Van https://www.maroc.nl/foru(...)den-andre-hazes.html gekopieerd
Die titel. Wat tering bizar.
Een 12 jarige die sex heeft met...
Ik denk dat een 12 jarige misbruikt wordt en wanneer een 12 jarige wel sex heeft dan is daar al vroeg iets misgegaan waardoor het nog steeds misbruik is.
Go hard or go home
pi_207866362
Ook vreemd dat hij niet aangegeven is door die Henk Volkers en Ellen.. En dan toch nog doorgaan met een man die eigenlijk op kinderen valt. Dat vond ik nou raar van Ellen. Je schopt zo’n man toch de deur uit?
Maar ja er gaan ook verhalen dat hij met Friedel heeft lopen viespeuken toen hij dronken was.En vergeet niet Rachel was zijn allergrootste fan, fans gaan heel ver voor hun idool. En ja die ouders gingen ook heel ver.
Alles voor geld en de roem.
pi_207866649
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:21 schreef quirina het volgende:
Ook vreemd dat hij niet aangegeven is door die Henk Volkers en Ellen.. En dan toch nog doorgaan met een man die eigenlijk op kinderen valt. Dat vond ik nou raar van Ellen. Je schopt zo’n man toch de deur uit?
Maar ja er gaan ook verhalen dat hij met Friedel heeft lopen viespeuken toen hij dronken was.En vergeet niet Rachel was zijn allergrootste fan, fans gaan heel ver voor hun idool. En ja die ouders gingen ook heel ver.
Alles voor geld en de roem.
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Go hard or go home
pi_207867951
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:

[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Ik geef de schuld niet aan het kind. En ik leg de verantwoording niet bij haar.
Je leest weer eens dingen die ik niet eens gezegd heb.
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 17:49:55 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_207881610
Yvonne Coldeweijer gaat in hoger beroep tegen de uitspraak in de zaak die Rachel Hazes tegen haar heeft aangespannen. Dit maakt ze maandag bekend in een video op haar YouTube-account, waarbij ze opmerkt dat het puur om het gebruik van de woorden ’gecremeerde kroket’ gaat.

„Voor de duidelijkheid: dit heeft helemaal niks met Rachel Hazes te maken”, zegt ze in de video. „Dit heeft te maken met de vrijheid van meningsuiting. En dus ga ik het deel waarbij het gaat over Rachel niet meenemen in het hoger beroep. Puur en alleen de uitspraak dat ik die twee ontzettend gezellige woorden niet meer mag zeggen. Want jongens, laten we niet overdrijven.”

Hazes won eerder de rechtszaak die ze aanspande tegen Coldeweijer. Hierop moest de roddelvlogger een kwetsend filmpje over Hazes’ privéleven weghalen, anders zou ze een boete krijgen. Ook moest ze excuses maken op Instagram en mag ze Hazes niet meer beledigen. Coldeweijer noemde haar onder meer narcistisch, knettergek en toxisch.

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-kroketzaak-hazes

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 18:59:26 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207882719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Coldeweijer gaat in hoger beroep tegen de uitspraak in de zaak die Rachel Hazes tegen haar heeft aangespannen. Dit maakt ze maandag bekend in een video op haar YouTube-account, waarbij ze opmerkt dat het puur om het gebruik van de woorden ’gecremeerde kroket’ gaat.

„Voor de duidelijkheid: dit heeft helemaal niks met Rachel Hazes te maken”, zegt ze in de video. „Dit heeft te maken met de vrijheid van meningsuiting. En dus ga ik het deel waarbij het gaat over Rachel niet meenemen in het hoger beroep. Puur en alleen de uitspraak dat ik die twee ontzettend gezellige woorden niet meer mag zeggen. Want jongens, laten we niet overdrijven.”

Hazes won eerder de rechtszaak die ze aanspande tegen Coldeweijer. Hierop moest de roddelvlogger een kwetsend filmpje over Hazes’ privéleven weghalen, anders zou ze een boete krijgen. Ook moest ze excuses maken op Instagram en mag ze Hazes niet meer beledigen. Coldeweijer noemde haar onder meer narcistisch, knettergek en toxisch.

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-kroketzaak-hazes

:T
Gecremeerde kroket round 2
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:09:49 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_207882913
quote:
Die spoort niet. :{ En dom.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207883825


Mooie vitrage, beetje Sailor Moon meets Bo Peep.
pi_207884413
Victoriaans ondergoed?
  maandag 6 februari 2023 @ 23:15:04 #283
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207887852
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie vitrage, beetje Sailor Moon meets Bo Peep.

"Draag niet vaak jurkjes maar deze moest ik hebben" :o Wat een wansmaak :D
Dat foute vod verkoopt zelfs d'r ziel voor een paar knaken :{w

PS Voortaan al die zooi posten in het 'Yv-topic', anders liggen jullie er allemaal af binnenkort :{w
love & heet
  maandag 6 februari 2023 @ 23:18:41 #284
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207887907
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Noek het volgende:

[..]
Ze was 12.
Verhalen te over dit soort gevallen. Die engnek van the BBC, Michael Jackson etc.
Een kind gaat niet zo ver, het idool daarentegen... Dat maakt kinderen ook een makkelijke prooi.
Je legt nu de verantwoording bij een 12 jarige, bij een brein wat nog niet half ontwikkeld is.
Mondiaal gezien wel 8-) , maar in het geval van raggel is er sprake van verwijtbaarheid, Noekstra ;)
love & heet
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 februari 2023 @ 07:37:27 #285
367000 roos94
pi_207889066
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 februari 2023 @ 13:45:17 #286
367000 roos94
pi_207892987

"Het ging natuurlijk niet over gecremeerde kroket" _O- _O- _O-
pi_207893374
2-0 voor Rachel O+
pi_207895302
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.

Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.

De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.

Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.

Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 18:40:42 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_207896042
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.

Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.

De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.

Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.

Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Stalin was ook erger dan Hitler.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207896313
Mao was de ergste!
pi_207900711
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.

Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.

De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.

Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.

Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ik raak verscheurd tussen dat gevoel en het enorme gevoel om haar als verschrikkelijke moeder te zien, die er ook zelf alles aan zou kunnen doen om beter te zijn naar haar eigen kinderen. "End the cycle" gevoel ofzo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 februari 2023 @ 23:28:47 #292
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207901184
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:18 schreef Za het volgende:
Ik krijg zolangzamerhand de neiging het op te nemen voor de door iedereen uitgekotste Rachel Hazes.

Die idiote beledigingen van Coldewijer, haar ene kind dat haar haat, dan de andere.

De vrouw is als kind in de armen gedreven van een zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, op haar 11e meen ik. Het is niet verwonderlijk dat je daar niet ongeschonden uitkomt, en je heil gaat zoeken in whatever, overdreven kleding en make up, zonnebank, geld etc.

Het is gewoon een trieste story, ik gun haar het beste.

Wat is die Coldewijer een sneu figuur, ongelooflijk, een soort rotte banaan in een jurkje.
Ach joh, houd toch op. Rachel is al jaren een volwassen feeks vrouw en kiest er zelf voor om zichzelf te blijven profileren als de weduwe terwijl ze vrijwel in scheiding lag. Claimt impliciet ‘Zij gelooft in mij’ alsof het voor haar is geschreven. D’r ene kind haat haar en de andere heeft een haat-liefdeverhouding, is verslaafd aan drugs, en momenteel ook weer klaar met haar. Dan gaat er toch echt iets verkeerd bij je.

Daarnaast heeft ze haar advocaat op speed dial en klaagt Jan en Alleman aan om de meest idiote en onbenullige dingen, zoals die gecremeerde kroket. Die nam ze namelijk wel degelijk mee in haar rechtszaak want ‘gecremeerd’ deed haar ‘aan de dood denken‘ (hallo eeuwige weduwe). Nu doet ze ineens alsof Yvonne dat feit heeft verzonnen. Die vrouw heeft een geschiedenis aan rechtszaken en gooit zelf de wereld in dat ze op d’r vijftiende al met André liep te klooien. Nog trots op ook. Zo slepen met dat lijk.

Ruikt Rachel de kleinste mogelijkheid tot geld? Dan is er meteen een belletje naar haar advocaat.

Ze heeft geen vrienden meer over. Dan moet je toch echt eens in de spiegel gaan kijken en is ‘35 jaar geleden werd ik in de handen van Hazes gedrukt’ geen excuus meer. Ze lijkt het ook niet erg te vinden. Alle tijd gehad om een poging te doen tot ontwikkeling maar in plaats daarvan melkt ze het weduwe zijn tot in den treuren uit. Na zijn dood gelijk aan een boek beginnen terwijl je je kinderen laat zitten. En misschien blijkt binnenkort dat je ook nog hebt lopen liegen over het testament van wijlen je (bijna ex-)man, al zullen we daar snel het fijne van weten gezien de rechtszaak.

Dat je Yvonne niet leuk vindt, betekent niet dat Rachel ineens zielig is en waarmee we medelijden moeten hebben. Als er iemand bijna bewust dit over zichzelf heeft afgeroepen is het Rachel wel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207901870
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Weet je, het zal allemaal wel.
Er spreekt een hoop woede uit je post over iemand die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt.

Feit blijft dat ze als kind is opgezadeld met zwaar aan de alcohol verslaafde pedofiel, jij zegt hierop:

quote:
Ze lijkt het ook niet erg te vinden.
Dat zou ik eens moeten proberen te zeggen over een vermeend 15 jarig Borsato slachtoffer, plus nog alle andere shit die je over haar post, wat een onzinnige rant.
Je laat je echt teveel meeslepen door de roddelbladen.

Feit is dat deze vrouw als kind een bizar leven kreeg, ik wens haar alle goede.

Iedereen die haar denkt te moeten uitschelden, zoals Coldewijer is van niveautje aso.
  woensdag 8 februari 2023 @ 13:24:52 #294
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_207906262
Kijk een willekeurig programma over jeugdzorg, achterstandswijken, verslaving, jeugdcriminaliteit en je ziet allemaal types zoals de familie Hazes. Vanaf jonge leeftijd een keten van problemen en alles hangt samen met elkaar. Papa aan de drank, pa en ma gescheiden. vroeg het huis uit, ernstig geldtekort, verkeerde partnerkeuze, ook weer gescheiden, nog meer geldproblemen, problematische relatie met de kinderen door alle veranderingen. Enzovoort enzovoort.

Verschil is alleen dat de familie Hazes bekend is en genoeg geld heeft.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_207906757
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.

Die knakworst was ze op den duur ook liever kwijt dan rijk. Jammer genoeg werd ze door zijn dood het laatste maar het is wel duidelijk dat omgaan met Roggel erg lastig is.

Tegelijkertijd goed dat die andere feeks met haar Starbucksbeker wordt aangepakt. Haar haatcampagnes zijn niet gezond, ook al is het bij haar alleen om de zakken meer te vullen. Dat verdienmodel stinkt nog meer dan Roggel met haar wanstaltige praktijken.
pi_207906991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:

Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.

Ik ben nooit een fan noch tegenstander van haar geweest, nog steeds niet, maar ik ken haar ook gewoonweg niet. Haar persbericht dat ze geen dwangsommen zal eisen bij voortgaande beledigingen, en iedereen haar mag noemen wat ze willen, spreekt voor haar.
pi_207908962
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 14:14 schreef Za het volgende:

[..]
Je leeftijd van 12-20 zijn de belangrijkste jaren voor je sociale vorming, je stappen naar volwassenheid en het moment dat je brein volgroeid is. Wanneer je die periode wordt afgenomen en doorbrengt in een misbruik situatie zal je dat voor altijd vormen.

Ik ben nooit een fan noch tegenstander van haar geweest, nog steeds niet, maar ik ken haar ook gewoonweg niet. Haar persbericht dat ze geen dwangsommen zal eisen bij voortgaande beledigingen, en iedereen haar mag noemen wat ze willen, spreekt voor haar.
Dat zijn loze woorden aangezien de rechter anders heeft geoordeeld. Dat vonnis staat, daar kan Rachel niets aan veranderen.
  woensdag 8 februari 2023 @ 17:12:52 #298
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207909322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef Ericr het volgende:
Roggel is een misselijk mens maar haar 'opvoeding' zal zeker een rol hebben gespeeld. Haar huwelijk met de knakworstenkoning is bijna een vorm van uithuwelijken geweest. Daarna zou je echter verwachten dat er wel iets van wijsheid rijpt bij een volwassen vrouw. Maar daarna gaat ze net zo goed relaties aan met de meeste foute figuren die Nederland kent. Dat ligt echt niet alleen haar vorming. Omgaan met topcriminelen is een bewuste keuze en haar mentaliteit om iedereen af te stoten als haar iets niet zint ligt aan haar verrotte karakter.

Die knakworst was ze op den duur ook liever kwijt dan rijk. Jammer genoeg werd ze door zijn dood het laatste maar het is wel duidelijk dat omgaan met Roggel erg lastig is.

Tegelijkertijd goed dat die andere feeks met haar Starbucksbeker wordt aangepakt. Haar haatcampagnes zijn niet gezond, ook al is het bij haar alleen om de zakken meer te vullen. Dat verdienmodel stinkt nog meer dan Roggel met haar wanstaltige praktijken.
Heb je in het dagelijks leven zo’n last van haar?

Ik lees hier toch hatelijke reacties, niet normaal. Alsof het de ergste vijanden van sommige users zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207910281
Kunnen we morgen ergens erfenis zaak volgen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 18:26:37 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_207910495
Dicht ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 18:26:50 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_207910497
Nu

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')