Dat zei die rechter bij Engel wel, die liep weg.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is z'n werkKan moeilijk zeggen zoek het maar uit ik ga vissen.
Je kan je afvragen of dat dan wel professioneel was.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zei die rechter bij Engel wel, die liep weg.
Trolololquote:Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet pro Rachel, maar ik kan me goed voorstellen dat zo'n grietje als Yvonne je zwaar op de zenuwen kan werken.
Van mij mogen er wel meer rechtzaken tegen Yvonne komen.
Nee, niet echt passé. Sinds september 2019 presenteert hij RTL Boulevard.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eddy Zoey... Je bedoelt die vent die al jaren passé is?
RTL boulevardquote:Op maandag 23 januari 2023 18:54 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Nee, niet echt passé. Sinds september 2019 presenteert hij RTL Boulevard.
Ze is een Bekende Nederlander, bekend van het bekend zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:42 schreef totebel het volgende:
Wat ik dan weer stuitend vind, de beroepsweduwe noemt zichzelf een BNer... op grond waarvan eigenlijk? Lijkenpikkerij? Her zijn van een aasgier?
(On a sidenote: daar lijkt ze ook wel een beetje op...die snavel non stop in standje ontevreden)
Breek haar de bek niet openquote:Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel zal nooit meer een kroket kunnen bestellen
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Breek haar de bek niet open![]()
Misschien lust ze die niet eens.
Ze was toch meer van de knakworst
Wacht. Het oordeel is gebaseerd omdat ze een bekende Nederlander is? wtf?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is een Bekende Nederlander, bekend van het bekend zijn.
https://uitspraken.rechts(...)howbutton=true&idx=2quote:Op maandag 23 januari 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
wacht, maar je mag iemand dus geen gecremeerde kroket noemen? huh? waarom niet?
lijkt wel china zegwaar is de vrijheids van meningsuiting gebleven? of hebben BN'ers een speciale status gekregen?
Veel vragen, maar iemand een samenvatting waarop de rechter deze zaak heeft beoordeeld?
Volgens mij is er nog nooit een zaak geweest waar het woord "(gecremeerde) kroket" geschreven werdquote:Op maandag 23 januari 2023 21:39 schreef Ronni het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)howbutton=true&idx=2
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wacht. Het oordeel is gebaseerd omdat ze een bekende Nederlander is? wtf?
Ik denk het wel, begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Ik reageer op post 138 en jij trekt vervolgens een vreemde conclusie.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik spreek toch geen Chinees of wel dan?
Nou jammer dat je iets tegen Chinezen hebt.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Ik reageer op post 138 en jij trekt vervolgens een vreemde conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |