Dat staat me ook bij inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef Ed1234 het volgende:
Ik kan nu niet zo snel een bron vinden maar als ik het mij goed herinner was die tatoeage ook nog gezet met de as van vader Andre. Dan laat je dus je 10-jarige tatoeëren met as van zijn overleden vader.
Dat is op die leeftijd toch geen eigen keus?quote:
Nee, dat je je kind zoiets aan doetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is op die leeftijd toch geen eigen keus?
https://www.rijnmond.nl/a(...)e-hazes-weggeschotenquote:De pijlen werden op de Noorderpier aangestoken door zijn vrouw Rachel en kinderen Rox en Dré. Het totale gewicht van de as van de Hazes bedroeg 2 kilo. Een deel is door zijn weduwe en kinderen gebruikt in een tatoeage. De overige as werd verdeeld over de vuurpijlen.
Ik ga zeker, elke keer als ik op de nieuwssites kijk, verwacht ik een overlijdensbericht van Rachel.quote:
Ik ben niet heel erg van regels. Maar hier zou ik toch wel een minimale leeftijd van 16 gepast vinden. Maar ja, dan ga je gewoon ergens waar het wel kan..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, dat je je kind zoiets aan doet
Het mag ook niet:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg van regels. Maar hier zou ik toch wel een minimale leeftijd van 16 gepast vinden. Maar ja, dan ga je gewoon ergens waar het wel kan..
Bij wie is die tattoo gezet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het mag ook niet:
“Het is verboden een tatoeage of piercing aan te brengen bij kinderen onder de 12 jaar. Een piercing in de oorlel mag wel. Jongeren van 12 tot 16 jaar mogen alleen een tatoeage met toestemming van de ouders (of voogd). De ouders moeten aanwezig zijn als de tatoeage of piercing wordt gezet.”
Bron: Rijksoverheid
Ja maar gecremeerd doet haar denken aan de doodquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef totebel het volgende:
[..]
En dan ook nog als er aantoonbaar sprake is van smaad en/of laster.
En in alle eerlijkheid, de reden is niet duidelijk of dat inderdaad de reden is, maar het effect (geen contact meer met zoon Andre) zat ze toch wel juist mee. En iemand een gecremeerde kroket noemen is niet heel veel anders dan iemand een stomme trut noemen. Misschien niet aardig, maar absoluut niet strafbaar.
Sterker nog, door dat erin op te nomen heeft Kroketeria zich zelf alleen maar in haar eigen voet gesneden, ten eerste blijft die naam nu gewoon hangen en ten tweede, effe serieus he, als ik iedereen die mij een scheldnaam in mijn leven had toegedicht voor de rechter moest slepen, dan was het hele gerechtshof alleen al daar de helft van zijn tijd aan kwijt. Te kinderachtig voor woorden gewoon.
Ik geloof oprecht dat Hazes ècht denkt dat hij een soort Elvis is omdat hij iets te veel aan de drugs heeft gezeten. Dat hij echt een rock n roll leven leefde.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
Ze is pas 52!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga zeker, elke keer als ik op de nieuwssites kijk, verwacht ik een overlijdensbericht van Rachel.
Maandag heeft ze die zaak met Yvonne, 9 februari die met haar dochter. André gisteren was ook niet positief…
Gewoon gaan! Als ze nog leeft dan ben ik er zeker bij.
Dat doet een foto van haar met mij.. of in elk geval met mijn ontbijt... zou de rechter daar ontvankelijk voor zijn denk je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 02:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar gecremeerd doet haar denken aan de dooddakantochnie
Pfoe. Ik had ouder gedacht,quote:
Ik denk dat Ootje bedoeld als ze tegen die tijd zichzelf niets aangedaan heeft. Dat heeft ze tenslotte al een keer eerder geprobeerd.quote:
Blijkbaar bij Antwee en Rox. Hij was pas 10.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 02:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij wie is die tattoo gezet?
Ze bedoelt waarschijnlijk bij welke tekentent.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar bij Antwee en Rox. Hij was pas 10.
Na 3 maanden pas.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik besef me nu pas dat die ouwe weer direct op Rachel is gekropen nadat Rox geboren was op 18 januari 1993, gezien Antwee op 21 januari 1994 geboren is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |