Weer een leugen want hij zal vastzitten aan contracten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hij vertelde dat zijn gezin nu het belangrijkste is. Ziet hij dat het fout dreigt te gaan stopt hij ala minuut en gaat hij iets anders doen.
Hij was allleen naar die Elvis film geweest en was zo onder de indruk dat die de dag later weer ging, en dat uiteindelijk vijf dagen achter elkaar…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weer die Elvis.. Man man man. Alsof de ‘extreme drive’ van onze Hazes vergelijkbaar is met Elvis. En ook zou ik hem niet onder rock scharen (lol die gedachte alleen al). Jeroen doelt zeker op ‘sex, drugs and rock & roll’. Puh-lease. Dat hoort niet eens bij Antwee in de vocab te komen.
Ik vertrouw Hazes Jr. overigens ook voor geen meter.
Hopelijk krijgt Yvonne celstraf.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Maandag de uitslag van de rechter toch in de zaak van Rachel tegen Yvonne?
Het enige wat ik tot nu toe geloof is dat dit soort gedrag is ontstaan bij gebrek aan een veilige opvoeding. Als mensen zo vaak naar een herhaling gaan/kijken is dat meestal omdat ze daar een goed gevoel van krijgen, weten dat het veilig voelt en weten wat er komt. Het is dus weer een kortstondig gevoel van geluk of veiligheid geweest. Ik hoop oprecht dat ie aan een langere termijn van geluk gaat werken ipv kortstondige geluksshots. Zie je ook met zijn 'relaties' met SaraSoel en Bridget. In het begin is alles fantastisch maar zodra hij een ander geluksgevoel vind of het gevoel wegebt neemt 'ie de benen. Zelfde geldt voor die periodes die hij had: gaat het vervelen zoekt ie weer een ander geluksshot. Die verslaving aan drank en drugs was dan ook niet zo gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was allleen naar die Elvis film geweest en was zo onder de indruk dat die de dag later weer ging, en dat uiteindelijk vijf dagen achter elkaar…
Vervolgens post Monique filmpjes van Dreetje voor de tv die Elvis nadoet. Ik vind dat allemaal niet zo gezond.
Dat kan helemaal niet, hooguit een geldboete en een rectificatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Yvonne celstraf.
En dan ook nog als er aantoonbaar sprake is van smaad en/of laster.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, hooguit een geldboete en een rectificatie.
What the heck, dus die kinderen werden door de opperkroket gemanipuleerd om die tattoo te nemen? Met dit soort onthullingen denk ik dat er nog meer in die beerput zit wat schokkend is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Antwee wilden ze een herinnering. Andreen wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
Antwee leeft nog hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Antwee wilden ze een herinnering. Andreen wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
Wat fijn voor ons, hèquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
What the heck, dus die kinderen werden door de opperkroket gemanipuleerd om die tattoo te nemen? Met dit soort onthullingen denk ik dat er nog meer in die beerput zit wat schokkend is.
Die is niet goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
Ik zat net een interview met Rox te lezen in de Panorama. Na de dood van Andreen wilden ze een herinnering. Antwee wilde een kettinkje maar Kroket vond dat geen goed idee want dat zou zo tijdens het spelen van zijn nek getrokken worden dus liet ze hun trouwdatum op haar pols en die van de kinderen tatoeëren. Dreetje was toen tien en Rox 13. Ziek.
Hazesland ....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
Dat was vorig jaar september toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef quirina het volgende:
André als Elvis en Monique als Priscilla Presley.
Zouden we dan later een Hazesland hebben zoals Graceland?
Zou hij ook sterven met de broek op de enkels op de porseleinen troon als de King?
De cirkel is rond, mensen. Hiermee kunnen we de knakworst van Andr1 vormen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Dazalbest1 het volgende:
Als raggel opperkroket is, zijn Antwee en Rox dan niet de bitterballen????
Nieuw menu voor snackbars, het échte Hazesmenu: friet/patat met een knakworst, twee bitterballen en een doorbakken kroket. Binnenkort met de biografie van Rachel Hazes cadeau.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
De cirkel is rond, mensen. Hiermee kunnen we de knakworst van Andr1 vormen.
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nieuw menu voor snackbars, het échte Hazesmenu: friet/patat met een knakworst, twee bitterballen en een doorbakken kroket. Binnenkort met de biografie van Rachel Hazes cadeau.
9 februari, 10:00 in de rechtbank in Utrechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.
Ik woon vlakbij. Zal ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
9 februari, 10:00 in de rechtbank in Utrecht
Kom maar door!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zin in een meet met de FOK!-Hazes-boekenclub nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |