Zou het SaraSoel zelf zijn geweest? Die brief kwam toevallig vlak nadat zij en de opperkroket elkaar tegenkwamen op een event.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:16 schreef Kupelu het volgende:
Maar even over de zaak naast kreket;
de brief!
En wie heeft die gestuurd en wie heeft al die tijd in alle info voorzien?
Ik zat even door die uitspraak te scrollen, echt heel grappig, Y die serieus uitlegd wat spionnen zijn aan de rechter. Yvonne heeft dus heel lang gedacht dat die briefvan Retteketet Rachel de gecremeerde kreket kwam. Maar die heeft een eigen versie! Een eigen versie!
Hoeveel zijn er?
En wie heeft die brief dan aan Y gestuurd?
Kort samengevat zijn we daarin nietssss opgeschoten in deze saga.
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:53 schreef quirina het volgende:
Dan bestelt ze maar een friedeldel speciaal.
Waarschijnlijk zijn er nog veel meer brieven….en heeft iedereen er een, behalve wij!!quote:Op maandag 23 januari 2023 23:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Zou het SaraSoel zelf zijn geweest? Die brief kwam toevallig vlak nadat zij en de opperkroket elkaar tegenkwamen op een event.
Andere optie is Monique om tegen te houden dat hij terug naar SaraSoel ging. Of Antwee zelf die in een doorgesnoven/dronken bui dacht dat het grappig was die brief te sturen.
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.quote:
Alsof Rachel een haar beter is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.
In elk geval is haar wens dat ze een voorbeeld is...en dat is ze ook.... van hoe je niet met je kinderen om moet gaan.quote:
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nah, zegt vooral veel over Yvonne, past in het patroon, slechte verliezer en gaat dan om zich heen slaan. Alsof haar eigen ouders zo blij met Yvonne zijn, die schamen zich kapot.
Ik ben behoorlijk moe van elke Hazes, maar vind dit wbt Yvonne niet zo leuk meer.quote:
Daar had ik vorige week ook ff last van, is morgen weer over hoor. Als ze weer een nieuwe stunt uithaalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk moe van elke Hazes, maar vind dit wbt Yvonne niet zo leuk meer.
Roddels, oké, prima. Maar ik krijg nu zo ongeveer medelijden met Rachel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar had ik vorige week ook ff last van, is morgen weer over hoor. Als ze weer een nieuwe stunt uithaalt.
Nee, waarom zou ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kun je ook eens wat uitgebreider reageren? Lekker makkelijk zulke korte opmerkingen.
Ja want dan bevind je je op een glijdende schaal. Dan kan niemand nog iets zeggen over een ander. Geen een caberatier nog iemand een 'andere naam' geven etc. Dan kan alles 'grievend' zijn en kan je straks niets meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Toch apart dat mensen moeite hebben als Amalia oliebol wordt genoemd maar geen moeite hebben met de kroket naam van Rachel.
Ze geeft aan het grievend te vinden. Is het zo lastig om dat te respecteren?
Nee, niet iedereen gaat een rechtzaak aan. Zij geeft aan het niet leuk te vinden. Kleine moeite om daar rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja want dan bevind je je op een glijdende schaal. Dan kan niemand nog iets zeggen over een ander. Geen een caberatier nog iemand een 'andere naam' geven etc. Dan kan alles 'grievend' zijn en kan je straks niets meer.
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.quote:Coldeweijer deelt rectificatie over video brief André Hazes
Yvonne Coldeweijer, de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne, heeft een rectificatie geplaatst over haar video waarin zij beweert dat Rachel Hazes een privébrief van haar zoon André Hazes aan haar zou hebben gelekt. Dat doet Coldeweijer als gevolg van de uitspraak van de rechtbank van Amsterdam, die maandag besloot dat de vlogger moet rectificeren.
In de video, die dinsdagochtend nog steeds te zien is op het YouTube-kanaal van Coldewijer, doet zij uitspraken over de rol van Hazes bij het uitlekken van een privébrief van André aan diens ex Sarah van Soelen. Coldeweijer beweerde dat de rol van Rachel in het uitlekken van de brief ervoor heeft gezorgd dat er verminderd contact is tussen Rachel en André. In de rechtszaal gaf Rachel toe dat het contact met haar zoon inderdaad verslechterd was, maar dat zou een andere reden hebben. De rechtbank oordeelde dat Coldeweijer haar beweringen niet voldoende kon onderbouwen.
Doe mij maar resting bitchfaces. Weinig mensen zijn mooi met een iets te uitbundige lach.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.
Stel dat je bij elke kroket die je vanaf nu aan eet, altijd aan Rachel Hazes zou denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb nu dus wel zin in een kroket
jumpscarequote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik schrik een beetje van deze filterloze foto.
Ik vind bitterballen veel lekkerderquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb nu dus wel zin in een kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |