Heb je de naam laten registreren?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:21 schreef totebel het volgende:
[..]
Woohoo, mijn "15 minutes"... zij het behoorlijk onbekend
Geen mosterd?!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Ze ligt wel lekker comfi in dat kadetje.
Ga jij als de gecremeerde kreket en ik als friedeldel speciaal met grote gouden bril.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:19 schreef Mrmime het volgende:
Ik krijg ineens inspiratie voor de carnavalsoptocht volgende maand
Paar knakworstjes erachteraanquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Ga jij als de gecremeerde kreket en ik als friedeldel speciaal met grote gouden bril.
Een neutje bessen erbij om warm te blijven!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:36 schreef Mrmime het volgende:
Allemaal een bubble theetje in de hand![]()
“Jarenlang met een lijk rondsjouwen is behoorlijk zwaar, maar met friedeldellen, knaks en kroketten red ik het nog wel een paar jaar”
nu pasquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Kon ook niet uitblijven met carnaval voor de deur
Ik verwachtte "heb je even voor mij?" maar het is van "feliz navidad"quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind dat @totebel royalties verdientquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk, destijds, vond ik zelf de opmerking die erachter stond grappiger.. ze had het over een huilend hart, tja.. nog los van dat ik al uberhaupt braakneigingen krijg van opmerkingen als "mijn hart huilt", om een hart te kunnen laten huilen moet je er ook wel een hebben...en een moeder die uit winstbejag haar kinderen pusht in dingen waar ze te jong voor zijn, haar dochter voor de rechtbank sleept om zelfde reden en dan ook nog het nodig vindt om haar dochter te besmeuren, haar beide kinderen beschadig heeft uit eigen belang, ja ...dat noem ik een harteloos iemand.. al is ze zelf natuurlijk ook wel op een manier opgevoed die haar ook beschadigd heeft...maar iets leren, dat doet madam nog steeds niet. In plaats van steeds de confrontatie opzoeken en de vermoorde onschuld uit te hangen zou ze ook eens naar zichzelf en haar eigen rol kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:18 schreef vencodark het volgende:
De quote van @:totebel die Rachel voor het eerst een gecremeerde kroket noemt, behoort in de OP trouwens.
Je eerste gecremeerde kroket quote heeft inderdaad een plaatsje in de OP verdiend SHO / [Lulgate #110] minstens 100 euro voor HZHquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Eigenlijk, destijds, vond ik zelf de opmerking die erachter stond grappiger.. ze had het over een huilend hart, tja.. nog los van dat ik al uberhaupt braakneigingen krijg van opmerkingen als "mijn hart huilt", om een hart te kunnen laten huilen moet je er ook wel een hebben...en een moeder die uit winstbejag haar kinderen pusht in dingen waar ze te jong voor zijn, haar dochter voor de rechtbank sleept om zelfde reden en dan ook nog het nodig vindt om haar dochter te besmeuren, haar beide kinderen beschadig heeft uit eigen belang, ja ...dat noem ik een harteloos iemand.. al is ze zelf natuurlijk ook wel op een manier opgevoed die haar ook beschadigd heeft...maar iets leren, dat doet madam nog steeds niet. In plaats van steeds de confrontatie opzoeken en de vermoorde onschuld uit te hangen zou ze ook eens naar zichzelf en haar eigen rol kunnen kijken.
Ik geloof best dat ze de benaming niet leuk vindt, hij is ook niet vleiend en nooit zo bedoeld geweest ook (hij is vooral bepaald omdat het zo lekker alitereert), maar ik geloof geen reet van de reden die ze er voor noemt.
Ik denk dat ze vooral een kruistocht tegen Yvonne voert (andersom ook trouwens).. ik had dat anders aangepakt. Ik had Yvonne eens uitgenodigd voor een happie andijviestamppot en doodgeknuffeld met vriendelijkheid
"Te lang stond mijn voordeur op een kier"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |