En die tweelingzus ook zekerquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Gaat een gerucht in het bewoners topic dat die Chiara trans is.
man man manquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Zat het net met verbazing te lezenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Het ging hem erom dat ze heel anders tegen hem ging doen toen hij het Pon spel gewonnen hadquote:Op
er donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef Lux069 het volgende:
Geen kritiek geven op MichelAngelo blijkbaar. Anders doettie er alles aan om je weg te kicken.
Heel goed kerel.
lijkt me sterk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
hoe dan, ze is 1 van een 1 eiige tweelingquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik ook! Ben net terug en doe nu een dansje door de kamer. Kan niet wachten om de zure koppies onstream te zienquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben echt trots op Michelangelo!
dat zij die aftertalks mag doen is echt 'n dieptepuntquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
nawel heeft toch heeeel wat uren in bed gelegen
misschien de enige die het nog wil doen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
dat zij die aftertalks mag doen is echt 'n dieptepunt
Uhuh, die kan wat betreft uren in bed al niet meer ingehaald worden dit seizoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
nawel heeft toch heeeel wat uren in bed gelegen
Ik weiger dan ook om daar naar te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
dat zij die aftertalks mag doen is echt 'n dieptepunt
Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik weiger dan ook om daar naar te kijken
ook nog nooit naar gekeken , wist niet dat nawel dat deed die trek ik ook niet goedquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik weiger dan ook om daar naar te kijken
ergens hier op het forum las ik dat de koffer open was.. hoe weet ik ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:05 schreef suzi1 het volgende:
heeft ze de code nog kunnen kraken van haar koffer?
Ja maar dat is toch al gedaan en gelukt ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
SM was toch Chiara naar binnen loodsen vannacht?
Dacht het ook. Of er moet nog iemand eentje hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
SM was toch Chiara naar binnen loodsen vannacht?
Weet niet of dat al bekend was gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch al gedaan en gelukt ?
Ja maar dat weten ze toch allemaal??quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Dacht het ook. Of er moet nog iemand eentje hebben.
Ja helaas hebben ze het redelijk snel doorquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:18 schreef Lux069 het volgende:
BB tegen Bart in de DBK: Wie verdenk je en waarom?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Mimi een SM?, de nominaties zijn in werkelijkheid vrijstellingen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:32 schreef Ireth het volgende:
Danny, charlotte en chelsea genomineerd!?!?!?
Ben heel benieuwd naar de reacties toen het bekend werdquote:
Ja een leuke eerste indruk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:33 schreef ben34567 het volgende:
Chiara vind ik (tot nu toe) een van de normaalsten in huis
Die waren heerlijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar de reacties toen het bekend werd
Wel huilen die meiden maar naar michelangelo gegaan en hem een knuffel gegeven. Hij heeft tegen iedereen al verteld waarom hij ze genomineerd heeft maar tegen die meiden zegt hij steeds als ik er aan toe ben. En dat vind ik beetje laf. Wees dan zo stoer om ook de reden eerlijk tegen ze te vertellenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
ga je vast ergens kunnen terug zien, was echt hilarischquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hahaha lekker, bondjes worden gestraftquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:32 schreef Ireth het volgende:
Danny, charlotte en chelsea genomineerd!?!?!?
Tja, bondjes worden altijd gemaakt dus das niets nieuws, deel van het spelquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:47 schreef KraideN het volgende:
[..]
Hahaha lekker, bondjes worden gestraft
Dit wordt nou goeie TV. Van die sneaky personen die bondjes maken en dan keihard alle 3 erop staan. Heerlijk om die koppen dan te zien op TV straks.
Hallo als je de keuze hebt om met die chagrijnige koppies te kletsen of met Chiara dan zou ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:50 schreef Mjelleke het volgende:
Vind het vreemd dat MichelAngelo wel met Danny heeft gesproken maar hem niets heeft gezegd over het manipuleren. Terwijl dat hij dat tegen anderen wel heeft gedaan. Idem met de dames die hij nog niet gesproken heeft maar wel anderen zegt waarom. Als je de ballen hebt om deze 3 te nomineren dan moet je ook de ballen hebben om de gesprekken aan te gaan en eerlijk te zijn
Bondje kwam uit de koker can chaydron en Danny. Niet vanuit die meidenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:47 schreef KraideN het volgende:
[..]
Hahaha lekker, bondjes worden gestraft
Dit wordt nou goeie TV. Van die sneaky personen die bondjes maken en dan keihard alle 3 erop staan. Heerlijk om die koppen dan te zien op TV straks.
Ik ben het wel eens met Rob en Bart, ik zou daar ook niet tegen kunnen dat drukke gedoe van die Chelsea en Charlotte de hele dag. Lijken wel pubers van 15 jaar, kom op je bent 22+.
Wat ik gister op TV heb gezien kwam het meer van Danny en Chelsea. Charlotte begon te slijmen bij Michelangelo toen zij zag hij had power gepakt uit de wall.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bondje kwam uit de koker can chaydron en Danny. Niet vanuit die meiden
De schouw van de horttub spuwde vlammen gisteren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:57 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben het steeds over brand en evacueren. Blijkbaar tijdens een SL is er een keertje een brandje geweest?
Vanochtend op de streamsquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:00 schreef KraideN het volgende:
Hoe weten jullie dat zij de 3 genomineerden zijn? Je kan toch niet zien we ze nomineren in de dagboek kamer?
Dat hebben ze te horen gekregen/ Was te zien op hun tvtje. Plus de drama daarna was goudquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:00 schreef KraideN het volgende:
Hoe weten jullie dat zij de 3 genomineerden zijn? Je kan toch niet zien we ze nomineren in de dagboek kamer?
Is deze voormiddag bekend gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:00 schreef KraideN het volgende:
omy dus het is wel een chichiquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:58 schreef rinardo het volgende:
Bigbrother insta volgt nu ook de 3 nieuwen, dus makkelijker zoeken als je de bewoners zelf niet wilt volgen op insta
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Ja vannacht binnengekomen en geslapen in de gameroom.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Vanochtend de nominaties gezien, nu net pas weer ingeschakeld...chiara? Nieuw ?
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja vannacht binnengekomen en geslapen in de gameroom.
Chayron heeft met behulp van Michelangelo haar het huis ingesmokkeld voor zijn secret mission.
Zie geen nieuwe namen die er nu nog niet in zitten, voor de rest ook oud inwoners van voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:58 schreef rinardo het volgende:
Bigbrother insta volgt nu ook de 3 nieuwen, dus makkelijker zoeken als je de bewoners zelf niet wilt volgen op insta
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Jeejquote:
Hoop het niet...quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
Zo te zien gaat er weer een vrouw naar huis.
https://www.instagram.com/p/CgIDffvMeZs/quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:09 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ga het niet terugzoeken maar ik had het al voorspeld.
haar twins sisterquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CgIDffvMeZs/
Die Danny zal wel popi zijn bij de vrouwen.quote:
Die mannen moeten nog komen. Denk dat ze bewust nu 3 vrouwen gelanceerd hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Danny zal wel popi zijn bij de vrouwen.
En zolang er een meerderheid aan mannen daar zijn gaan er vrouwen.
"WAJOOOOOWWW!"quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:12 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Vrolijke vrienden dat zijn wij Cossers ook sinds een uurtje!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jammer weerquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
een foto op twitter 2012 van haar en haar zusje, dus geen trangender zoals sommigen beweren
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
danny houd van natuurlijke schoonheid
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
een foto op twitter 2012 van haar en haar zusje, dus geen trangender zoals sommigen beweren
[ link | afbeelding ]
vind ze niet lijken voor 1eiig tweeling en vind der ook niet echt lijken op chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
nee wie is chichi?quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, ga je de afko namen denk je snappen?
lijstje naast laptopquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, ga je de afko namen denk je snappen?
Ze is een twee-eiige tweeling en heeft zelf aangegeven dat ze totaal niet op elkaar lijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
vind ze niet lijken voor 1eiig tweeling en vind der ook niet echt lijken op chiara
aha okquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze is een twee-eiige tweeling en heeft zelf aangegeven dat ze totaal niet op elkaar lijken.
En ze was op deze foto schijnbaar nog erg jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
Waar is de tijd dat een vriend van mij uit de kamer kwam gelopen; "Het is een jongen, het is een jongen !".wat bedoel je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chiara een jongen was ..
snap ut ff niet
Welke van de twee is Chiara ? Ik zie hier daar totaal niet in terugquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij zal er niet op vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo vraagt wat Danny van chiara vnd
Danny ; volwassen meid he ,ook mooi
ik val er wel op
ANgelo ; ik geef er een 9
Danny ; mooie ogen maat echt mooie ogen
Angelo; zat op gesprek, dr ogen waren zo mooi
zo natuurlijk he
Danny; gewoon natuurlijke schoonheid
ik hoop zo dat ik mag blijven zaterdag
Angelo; ja ja
Danny; ik schrok maat ,had het niet verwacht
Waarschijnlijk de rechter.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Welke van de twee is Chiara ? Ik zie hier daar totaal niet in terug
Just a joke...quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat bedoel je ?
chiara een jongen was ..
snap ut ff niet
Samen met Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
cheche en chacha genomineerd? zie ze dezelfde pin dragen als judy toen
Yep en Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
cheche en chacha genomineerd? zie ze dezelfde pin dragen als judy toen
rob safe, had ik niet verwachtquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
rob safe, had ik niet verwacht
Ik wel. Mich gaat Rob er niet op zetten, zitten in dezelfde kamer en is tegen zijn principes v.w.b. oudere deelnemers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
rob safe, had ik niet verwacht
Hij weet toch ook wel dat er nooit 2 Belgen of 2 Nederlanders achter elkaar er uit worden gehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:39 schreef Donna1000 het volgende:
michelangelo heeft charlotte genomineerd en hoopt echt dat zij eruit gaat om die kans groter te maken, heeft hij 2 strerke spelers t.o. haar gezet. Sorry Michelangelo, ik vind je een goeie speler maar heb toch op charlotte gestemd dat die mag blijven, hoop dat Danny moet vertrekken
haha wij zien allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
altijd wel grappig hoe bewoners proberen te verklaren waarom ze genomineerd zijn en het dan gooien op '''ze zien niet alles''
Charlotte heeft een heel grote voorsprong in alle polls dus ze lijkt veilig. Maar tussen Danny en Chelsea denk ik inderdaad dat Chelsea het huis verlaat omwille van de vrouwelijke kijkers die alleen voor Danny stemmen omdat hij een 'lekker' lijf heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:38 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat het tussen cheche en chacha gaat, danny zie ik niet vertrekken. zullen vast veel bakvisjes op stemmen.
Helaas niet, er zijn vaak genoeg 2 streams hetzelfde dus we missen zeker wel dingen. Maar het blijft een slecht excuusquote:
oke, bijna allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helaas niet, er zijn vaak genoeg 2 streams hetzelfde dus we missen zeker wel dingen. Maar het blijft een slecht excuus
Hoezo is er wat van gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:43 schreef MacDeMarco het volgende:
de febo trekt de hysterie van cheche ook niet meer
Deze overdatumbakvis vindt Danny aardiger dan ik zelf gedacht had. Rustige zachte stem en vriendelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:38 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat het tussen cheche en chacha gaat, danny zie ik niet vertrekken. zullen vast veel bakvisjes op stemmen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze overdatumbakvis vindt Danny aardiger dan ik zelf gedacht had. Rustige zachte stem en vriendelijk.
Dat valt wel mee denk ik....zo lekker lijf heeft hij niet. Er is wat vreemds aan zijn proporties.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte heeft een heel grote voorsprong in alle polls dus ze lijkt veilig. Maar tussen Danny en Chelsea denk ik inderdaad dat Chelsea het huis verlaat omwille van de vrouwelijke kijkers die alleen voor Danny stemmen omdat hij een 'lekker' lijf heeft.
Zie geen echte humor bij hem.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef MacDeMarco het volgende:
bart mag van mij ook wel weg vind hem niks aan
Hij heeft wat weg van Jamai.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik....zo lekker lijf heeft hij niet. Er is wat vreemds aan zijn proporties.
step right upquote:
quote:
quote:
ja met groen truiquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:57 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
is dat die met die groene trui of is dat jolien?
met al die blondjes haha
Leuk, spontaan, aardig.quote:
Geluid hier ook in mutequote:Op donderdag 19 januari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
bah weer die smak geluiden en gekras op de borden. geluid maar weer uit
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
Waren dat kaasflipjes in de febomuur?
wat is feboquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
Waren dat kaasflipjes in de febomuur?
En dat ook ja edit en dan ook lekker handig dat er nu een muur is a la Feboquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Febo wordt ook gebruikt om de programmamakers aan te duiden.
eerste keer dat ik bewoners hoor praten over een vorig seizoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu over de 3 die er tegelijkertijd uit stapten in bb 2021
hebben ze goed gedaan de organisatorsquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik hou er wel van dat er maar 1 iemand mag nomineren elke week. Beetje meer spanning en onwetendheid mag wel, en er komt vroeg of laat sowieso drama van
Ze doen het wel, maar mag eigenlijk niet. Dus vaak is het een beetje half halfquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik bewoners hoor praten over vorig seizoen
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbiedenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik hou er wel van dat er maar 1 iemand mag nomineren elke week. Beetje meer spanning en onwetendheid mag wel, en er komt vroeg of laat sowieso drama van
Dan wordt het wel heel saaiquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbieden
Vorig jaar wel, dit jaar niet want ze maken zichzelf gek door de onwetendheid.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbieden
Ja het winnen van een challenge heeft nu echt een meerwaarde.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat hij veel supporters heeft. door zijn e-sport ding.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef Stargazing het volgende:
Jason gaat volgens mij echt ver raken net doordat hij geviseerd word door iedereen
omg dat wrd weer vlekjes poetsenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Mich heeft gemorst op zijn trui
Inception.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaat ChaCha nu de hele dag met die muts op zitten?
mooie meidquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte mag dan wel de qeeun van het huis zijn,
de echte queen is gearriveerd:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inception.
Een muts op een muts met een muts.
Er is maar 1 queen en dat is …..quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte mag dan wel de qeeun van het huis zijn,
de echte queen is gearriveerd:
[ afbeelding ]
Is wel eerder gebeurd. Ging toen over oa. Jillquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik bewoners hoor praten over een vorig seizoen
Over the Queen is ook al veel gesprokenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Is wel eerder gebeurd. Ging toen over oa. Jill
cheche had het er ook al eerder over maar toen leek het alsof ze er niet over mochten pratenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Is wel eerder gebeurd. Ging toen over oa. Jill
Hij doet hem soms zelfs naquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chayron af en toe net
Jandino look /
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny draaft door, denkt dat Rob zijn knie een secret mission is
Vond het wel grappig eerder op de dag.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny draaft door, denkt dat Rob zijn knie een secret mission is
zou wat zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny denkt dat een secret mission is
begrijp ook niet dat Michelangelo Danny koos ipv. Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef Stargazing het volgende:
Jason gaat volgens mij echt ver raken net doordat hij geviseerd word door iedereen en hij daardoor dus wat de underdog is geworden
danny ipv van Dannyquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
begrijp ook niet dat Michelangelo Danny koos ipv. Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |