eerste keer dat ik bewoners hoor praten over een vorig seizoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu over de 3 die er tegelijkertijd uit stapten in bb 2021
hebben ze goed gedaan de organisatorsquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik hou er wel van dat er maar 1 iemand mag nomineren elke week. Beetje meer spanning en onwetendheid mag wel, en er komt vroeg of laat sowieso drama van
Ze doen het wel, maar mag eigenlijk niet. Dus vaak is het een beetje half halfquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik bewoners hoor praten over vorig seizoen
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbiedenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik hou er wel van dat er maar 1 iemand mag nomineren elke week. Beetje meer spanning en onwetendheid mag wel, en er komt vroeg of laat sowieso drama van
Dan wordt het wel heel saaiquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbieden
Vorig jaar wel, dit jaar niet want ze maken zichzelf gek door de onwetendheid.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden het praten over de nominaties ook moeten verbieden
Ja het winnen van een challenge heeft nu echt een meerwaarde.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat hij veel supporters heeft. door zijn e-sport ding.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef Stargazing het volgende:
Jason gaat volgens mij echt ver raken net doordat hij geviseerd word door iedereen
omg dat wrd weer vlekjes poetsenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Mich heeft gemorst op zijn trui
Inception.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaat ChaCha nu de hele dag met die muts op zitten?
mooie meidquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte mag dan wel de qeeun van het huis zijn,
de echte queen is gearriveerd:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inception.
Een muts op een muts met een muts.
Er is maar 1 queen en dat is …..quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte mag dan wel de qeeun van het huis zijn,
de echte queen is gearriveerd:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |