quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
danny houd van natuurlijke schoonheid
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
een foto op twitter 2012 van haar en haar zusje, dus geen trangender zoals sommigen beweren
[ link | afbeelding ]
vind ze niet lijken voor 1eiig tweeling en vind der ook niet echt lijken op chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
een foto op twitter 2012 van haar en haar zusje, dus geen trangender zoals sommigen beweren
[ link | afbeelding ]
nee wie is chichi?quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, ga je de afko namen denk je snappen?
lijstje naast laptopquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, ga je de afko namen denk je snappen?
Ze is een twee-eiige tweeling en heeft zelf aangegeven dat ze totaal niet op elkaar lijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
vind ze niet lijken voor 1eiig tweeling en vind der ook niet echt lijken op chiara
aha okquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze is een twee-eiige tweeling en heeft zelf aangegeven dat ze totaal niet op elkaar lijken.
En ze was op deze foto schijnbaar nog erg jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
Waar is de tijd dat een vriend van mij uit de kamer kwam gelopen; "Het is een jongen, het is een jongen !".wat bedoel je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chiara een jongen was ..
snap ut ff niet
Welke van de twee is Chiara ? Ik zie hier daar totaal niet in terugquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij zal er niet op vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo vraagt wat Danny van chiara vnd
Danny ; volwassen meid he ,ook mooi
ik val er wel op
ANgelo ; ik geef er een 9
Danny ; mooie ogen maat echt mooie ogen
Angelo; zat op gesprek, dr ogen waren zo mooi
zo natuurlijk he
Danny; gewoon natuurlijke schoonheid
ik hoop zo dat ik mag blijven zaterdag
Angelo; ja ja
Danny; ik schrok maat ,had het niet verwacht
Waarschijnlijk de rechter.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Welke van de twee is Chiara ? Ik zie hier daar totaal niet in terug
Just a joke...quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat bedoel je ?
chiara een jongen was ..
snap ut ff niet
Samen met Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
cheche en chacha genomineerd? zie ze dezelfde pin dragen als judy toen
Yep en Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
cheche en chacha genomineerd? zie ze dezelfde pin dragen als judy toen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
rob safe, had ik niet verwacht
Ik wel. Mich gaat Rob er niet op zetten, zitten in dezelfde kamer en is tegen zijn principes v.w.b. oudere deelnemers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
rob safe, had ik niet verwacht
Hij weet toch ook wel dat er nooit 2 Belgen of 2 Nederlanders achter elkaar er uit worden gehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:39 schreef Donna1000 het volgende:
michelangelo heeft charlotte genomineerd en hoopt echt dat zij eruit gaat om die kans groter te maken, heeft hij 2 strerke spelers t.o. haar gezet. Sorry Michelangelo, ik vind je een goeie speler maar heb toch op charlotte gestemd dat die mag blijven, hoop dat Danny moet vertrekken
haha wij zien allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
altijd wel grappig hoe bewoners proberen te verklaren waarom ze genomineerd zijn en het dan gooien op '''ze zien niet alles''
Charlotte heeft een heel grote voorsprong in alle polls dus ze lijkt veilig. Maar tussen Danny en Chelsea denk ik inderdaad dat Chelsea het huis verlaat omwille van de vrouwelijke kijkers die alleen voor Danny stemmen omdat hij een 'lekker' lijf heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:38 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat het tussen cheche en chacha gaat, danny zie ik niet vertrekken. zullen vast veel bakvisjes op stemmen.
Helaas niet, er zijn vaak genoeg 2 streams hetzelfde dus we missen zeker wel dingen. Maar het blijft een slecht excuusquote:
oke, bijna allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helaas niet, er zijn vaak genoeg 2 streams hetzelfde dus we missen zeker wel dingen. Maar het blijft een slecht excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |