Ze hebben dus hun neutraliteit bekrachtigd bij wet. Helder.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Zwitsers stellen min of meer dat hun weigerachtigheid niet is wegens een abstract idee van neutraliteit, maar dat er daadwerkelijk een wettelijk verbod ligt op toestemming geven tot doorverkoop.
Je hebt geen Europees leger nodig als je in de NAVO zit en je je leger uitbreidt. Met een Europees leger zit je nog steeds met een Duitsland dat zo debiel is.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:21 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
[..]
De 2 grootste wapenindustrien in Europa durven geeneens tanks naar Oekrane te sturen, dus hoezo eigen boontjes doppen? Als Amerika zich er niet zou mee bemoeien dan staan er ook geen HIMARS in Oekrane en zou Poetin nu tegen de Poolse grens aan staan te pissen.
Hoe kunnen we ooit in Europa onze eigen boontjes doppen als we op militair gebied geen gezamenlijk beleid kunnen maken?
(Tenzij het om de belangen in S-A, VAE, Oman enz gaat, dan kan het schijnbaar weer wel)
Ook als deze oorlog voorbij is zie ik een gezamenlijk Europees leger niet voor me, de wil is er gewoon niet.
Gezamenlijk leger is niet gemakkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De wil is er niet omdat doordat de NAVO er is en wij veilig onder de adelaarsvleugels van de Yank rustig een beetje kunnen aankloten. Wanneer de NAVO wordt opgeheven moeten we wel en dan zal de wil er opeens wel blijken te zijn.
Met als gevolg dat de door de Zwitsers gehoopte uitbreiding van Oerlikon door het moederconcern Rheinmetall uitgesteld is, als deze berhaupt nog ooit plaats gaat vinden.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Zwitsers stellen min of meer dat hun weigerachtigheid niet is wegens een abstract idee van neutraliteit, maar dat er daadwerkelijk een wettelijke bepaling bestaat die toestemming tot doorverkoop verbiedt, en daar kunnen ze niet zomaar omheen, dan moet de wet veranderd worden. Dat is wat ik ervan begrijp.
Overigens is dat neutraliteitsrecht geen abstract idee, wat ik eerst dacht, maar blijkbaar vastgelegd (Haagse conventie) als internationaal (gewoonte)recht:quote:Op zondag 15 januari 2023 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze hebben dus hun neutraliteit bekrachtigd bij wet. Helder.
waarin wordt bepaald:quote:Das Neutralittsrecht, das in den Haager Abkommen vom 18. Oktober 1907 kodifiziert wurde, ist Teil des Vlkergewohnheitsrechts. Es legt die Rechte und Pflichten eines neutralen Staates fest. bron
Zwitserland beroept zich dus niet op een internationale afspraak, maar op een eigen binnenlandse wetsbepaling.quote:Das Neutralittsrecht verbietet es neutralen Staaten, Kriegsmaterial an einen Staat zu liefern, der in einen internationalen bewaffneten Konflikt verwickelt ist. bron
Bij Hongarije betwijfel ik eerlijk gezegd dat de bevolking net zo pro-Poetin is als Orban.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gezamenlijk leger is niet gemakkelijk.
Als er unaniem besloten moet worden tot militair ingrijpen is er altijd wel een Hongarije. Als er niet unaniem besloten hoeft te worden sterf jij of je zoon voor een Frans probleempje in n of andere ex-kutkolonie van ze. Even overdreven geschetst.
Oerlikon enzo?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:45 schreef Slayage het volgende:
Veel landen gaan voortaan Zwitserse defensie producten links laten liggen.
[ twitter ]
Oerlikon is onderdeel van Rheinmetall, als de Zwitserse wetgeving te lastig is kan men de vestiging(en) in Zwitserland sluiten en de productie naar andere vestigingen overhevelen.quote:
Lange opinie uit NZZ. Maar even in spoiler.Voor de liefhebberquote:Op zondag 15 januari 2023 19:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is dat neutraliteitsrecht geen abstract idee, wat ik eerst dacht, maar blijkbaar vastgelegd (Haagse conventie) als internationaal (gewoonte)recht:
[..]
waarin wordt bepaald:
[..]
Zwitserland beroept zich dus niet op een internationale afspraak, maar op een eigen binnenlandse wetsbepaling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.nzz.ch/meinung/wann-w(...)n-koennen-ld.1715965How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Das niet helemaal hoe het werkt gok ik zomaarquote:Op zondag 15 januari 2023 19:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oerlikon is onderdeel van Rheinmetall, als de Zwitserse wetgeving te lastig is kan men de vestiging(en) in Zwitserland sluiten en de productie naar andere vestigingen overhevelen.
Fransen zijn geen Amerikanen, en een gezamenlijk defensiebeleid behelst voornamelijk een gedeelde verantwoordelijkheid voor de verdediging van de totale EU tegen aanvallen van buitenaf, vredesmissies in den vreemde zouden per land gedaan kunnen worden. Maar het klopt inderdaad dat bij verdere integratie ook Nederlandse soldaten overlijden bij vredesmissies in Afrika, dat is nu eenmaal risico dat je loopt als beroepsmilitair van een grote mogendheid.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als er unaniem besloten moet worden tot militair ingrijpen is er altijd wel een Hongarije. Als er niet unaniem besloten hoeft te worden sterf jij of je zoon voor een Frans probleempje in n of andere ex-kutkolonie van ze. Even overdreven geschetst.
Een bedrijf opkopen om daarmee kennis, ontwerpen en klantenkring te vergaren en vervolgens het opgekochte bedrijf op te doeken is in de reguliere industrie niets vreemds.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das niet helemaal hoe het werkt gok ik zomaar
Zijn gewoon aparte bedrijfjes onder een gezamelijke paraplu net als Thales bv
Ja, in welk geval de holding nog steeds het volste recht heeft om de machines te verplaatsen naar DE. Of dat gebeurt; goeie, maar dat is niet hetzelfde als dat het niet kan.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das niet helemaal hoe het werkt gok ik zomaar
Zijn gewoon aparte bedrijfjes onder een gezamelijke paraplu net als Thales bv
quote:Op zondag 15 januari 2023 19:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, in welk geval de holding nog steeds het volste recht heeft om de machines te verplaatsen naar DE. Of dat gebeurt; goeie, maar dat is niet hetzelfde als dat het niet kan.
Verschil is dat de bouwtekeningen hier (vaak) staatsgeheim zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 19:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een bedrijf opkopen om daarmee kennis, ontwerpen en klantenkring te vergaren en vervolgens het opgekochte bedrijf op te doeken is in de reguliere industrie niets vreemds.
Dit is precies waarom er nooit een Europese leger zal komen. Een soort navo-achtige structuur waarbij een hoofdstad ten alle tijden zijn troepen kan terughalen lijkt het hoogst haalbare.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Staatsgeheimen zijn wat anders dan een patent h. Die overstijgen landsgrenzen niet. Het staat je dus vrij om het 1 op 1 te rippen.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Verschil is dat de bouwtekeningen hier (vaak) staatsgeheim zijn
Bij de oorspronkelijk uit de jaren '70 stammende Gepard zou dat in principe toch niet zo complex moeten zijn lijkt me?quote:Op zondag 15 januari 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Verschil is dat de bouwtekeningen hier (vaak) staatsgeheim zijn
Kun je de machines wel verplaatsen maar je zult het wiel toch echt zelf opnieuw uit moeten vinden wat ten eerste weer veel tijd en ten tweede meer geld kost
Zijn een beetje een kruising van Oostenrijkers, Italianen en Slaven. Maar dan dus de Oostenrijkse humor, Italiaanse betrouwbaarheid en Slavische werklust gecombineerd. Heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij Hongarije betwijfel ik eerlijk gezegd dat de bevolking net zo pro-Poetin is als Orban.
Alsof ze de blauwdrukken niet hebben op het duitse hoofdkantoor van rheinmetal.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij de oorspronkelijk uit de jaren '70 stammende Gepard zou dat in principe toch niet zo complex moeten zijn lijkt me?
Nee maar Millennium Gun ofzo ... achterop de Boxerquote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij de oorspronkelijk uit de jaren '70 stammende Gepard zou dat in principe toch niet zo complex moeten zijn lijkt me?
Dat worden aardig ontspannen ouderavonden dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar Millennium Gun ofzo ... achterop de Boxer
[ afbeelding ]
Das leuk de kids van school halen
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is precies waarom er nooit een Europese leger zal komen. Een soort navo-achtige structuur waarbij een hoofdstad ten alle tijden zijn troepen kan terughalen lijkt het hoogst haalbare.
Dat lijkt me niet want dan zou de Zwitserse regering niet dwars kunnen liggenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat worden aardig ontspannen ouderavonden dan.
Zouden ontwerpen en eventuele patenten niet gewoon eigendom van het moederconcern Rheinmetall zijn?
quote:"Het ministerie van Defensie heeft verklaard dat het Mirror-artikel waarin wordt beweerd dat het Verenigd Koninkrijk Apache-aanvalshelikopters naar Oekrane zal sturen, onjuist is", twitterde Haynes.
Nog geen uur daarna had de website van de krant het artikel over het leveren van helikopters aan Oekrane al verwijderd.
Wat een vakantie heeft Oekrane bedrogen.
Het is moeilijk voor te stellen wat er zal gebeuren, wat voor soort rouw er zal heersen in Nezalezhnaya als Berlijn de overdracht van 10-12 Leopard-2-tanks door Warschau naar Kiev niet goedkeurt.
Duda beloofde ze natuurlijk aan Zelensky, maar aangezien de tanks uit Duitsland zijn gekocht, is het aan de regering-Scholz om deze toestemming te geven.
Kom op, Olaf, laat me niet in de steek!
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27452.5/4706379/
Ik mag, van mijzelf, niet mensen teveel over 1 kam scheren. Maar van mensen die met nationale vlaggen staan te zwaaien, tijdens een protest, krijg ik altijd ontzettende jeuk.quote:
Ik krijg sowieso jeuk van mensen die zich verbonden voelen met een land. Ik zie mezelf gewoon puur als individu in een contingente wereld. Niets meer dan dat. Toevallig geboren in Nederland, spreek toevallig Nederlands, etc., maar verder interesseert het me echt geen kloten noch voel ik me daar verbonden mee.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik mag, van mijzelf, niet mensen teveel over 1 kam scheren. Maar van mensen die met nationale vlaggen staan te zwaaien, tijdens een protest, krijg ik altijd ontzettende jeuk.
Spannond. Blijkbaar wel, maar ik zie niet in hoe dat opeens mogelijk zou zijn zoals eerst. Hebben de Russen zo veel opgebouwd dan achter de grens? Of heeft meneer Berlijn informatie die wij niet hebben?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Ik moet toegeven dat ik de strijd niet op de voet volg, ligt een aanval op Kiev in de lijn der verwachting?
Och je mag best trots zijn op en blij zijn met je land.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso jeuk van mensen die zich verbonden voelen met een land. Ik zie mezelf gewoon puur als individu in een contingente wereld. Niets meer dan dat. Toevallig geboren in Nederland, spreek toevallig Nederlands, etc., maar verder interesseert het me echt geen kloten noch voel ik me daar verbonden mee.
Opvallend dat erg veel reacties op twitter, waar de boosrechtse wappies in overvloed aanwezig zijn, de laatste tijd wel erg veel roepen over oNdErHaNdElInGeN. Kennelijk draait de Russche propaganda psychologische oorlogsvoerings machine weer op volle toeren.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Ik moet toegeven dat ik de strijd niet op de voet volg, ligt een aanval op Kiev in de lijn der verwachting?
Lh712 van 13 januari.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das raar idd. Ik vlieg meerdere keren per jaar naar Seoul en na de oorlog was dat altijd helemaal om Rusland heen. De vluchten duren dan ook 2 uur langer nu dan normaal.
Lufthansa will not use Russian airspace until March 25, 2023 -- airline
https://tass.com/economy/1491555
Was de kaart op het scherm niet gewoon gewoon gebaseerd op een oud vliegplan oid?
De russische trollen fabrieken draaien overurenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Wat een mongolen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
https://www.unternehmeraufstand-mv.de/ (op dat busje)
To be honest. Een imploderend Rusland ligt eerder op de loer dan een inname van Kiev door Rusland.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Spannond. Blijkbaar wel, maar ik zie niet in hoe dat opeens mogelijk zou zijn zoals eerst. Hebben de Russen zo veel opgebouwd dan achter de grens? Of heeft meneer Berlijn informatie die wij niet hebben?
Hoe de fok is het mogelijk dat Kiev zou kunnen vallen. Ze hebben in het begin van de invasie zo veel munitie en raketten verbruikt. Maar blijkbaar kan het dus.
Wappies, vermoeiend volk.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
Imminent? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Is dat uberhaupt zijn echte twitter account? Heb mijn twijfels.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
lijkt me welquote:Op zondag 15 januari 2023 21:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt zijn echte twitter account? Heb mijn twijfels.
Beetje matigen vriend.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Opvallend dat erg veel reacties op twitter, waar de boosrechtse wappies in overvloed aanwezig zijn, de laatste tijd wel erg veel roepen over oNdErHaNdElInGeN. Kennelijk draait de Russche propaganda psychologische oorlogsvoerings machine weer op volle toeren.
In Nederland hebben we een complete politieke partij met Kamerleden die openlijk Rusland steunen dus mischien moeten wij geen al te grote mond hebbenquote:
Hij zou zo hard naar Mastodon...quote:Op zondag 15 januari 2023 21:13 schreef Confetti het volgende:
Is dat uberhaupt zijn echte twitter account? Heb mijn twijfels.
Ja dat idee had ik dus ook, maar zoals gezegd volg ik het niet op de voet allemaal. Laten we het er voorlopig maar op houden dat hij zijn steentje bij wil dragen in de lobby voor wapenleveranties.quote:
Vertaald van https://www.vg.no/nyheter(...)ar-flyktet-til-norgequote:"The former manager of the Wagner Group has fled to Norway
A former leader of the controversial Wagner group has fled to Norway and applied for asylum. His lawyer confirms this to VG.
OLE KRISTIAN STRMERIC KJERSTAD SOLHEIM
Published:
Updated today 07:02
Finnmark Police District reported on Friday that a person had been arrested in Pasvik, suspected of having crossed the Norwegian-Russian border illegally. The police did not provide citizenship or other details.
The arrested man is Andrej Medvedev, who was formerly a leader in the Wagner Group. This is confirmed by Medvedev's lawyer, Jens Bernhard Herstad, to VG.
- I can confirm that he arrived in Norway on the night of Friday. I was appointed after he was arrested, says Herstad.
The Wagner Group is a private military organization founded by the man often called "Putin's chef", Yevgeny Prigozhin. In recent days, his soldiers have been very central in the bloody battles for the town of Soledar in Ukraine.
Herstad also says that Medvedev has applied for asylum in Norway, and that the application is being processed in the usual way.
- According to the conditions, he is fine, says Herstad. He says that they have not discussed how Medvedev stands up to the charge, and will not elaborate on where in Norway Medvedev is located.
In the press release from the Finnmark Police District on Friday, Chief of Staff Tarjei Sirma-Tellefsen said the following:
- The man was arrested by a border patrol from the Norwegian Armed Forces and the police. The man has applied for asylum in Norway. We are now working to confirm the identity of the person, and are interviewing the man. The man is said to have visited a private house in the border area and asked for help. We were also notified by Russian border guards about the discovery of traces that could indicate that someone had crossed the border illegally. A search was then immediately initiated.
Duty lawyer in the Police's immigration unit, Jo Arne Mna, tells VG on Sunday that they do not comment on individual cases.
Must have heard shots
The credible Russian website gulagu.net reports that the man, nicknamed "Peace", managed to cross the border near the town of Nikel in the Murmansk region.
According to the website, dogs were sent after him and FSB forces shot at him.
- He turned to law enforcement agencies in Norway and asked for protection and political asylum, it says.
According to Gulagu.net, the man was then taken to Oslo.
Gulagu.net has posted an interview on Youtube which will be with this man. There he says, among other things, that he managed to find a house on the Norwegian side and was helped by a woman to call the police.
- I heard dogs behind me, heard shots after me. So I ran and ran and ran for light on the Norwegian side.
- For the first time since the start of the war against Ukraine, a former commander of one of the units of the Wagner group fled to Europe, says gulagu.net.
The Wagner group
The Wagner group has previously shown that they kill any deserters with a sledgehammer. This is also discussed on gulagu.net.
According to the website, Andrej Medvedev is said to have approached gulagu.net in December 2022, and asked for help to avoid extrajudicial reprisals.
- According to what we found out, Medvedev left the fighting positions of the Wagner group immediately after his four-month contract, which was signed on July 6, 2022, ended, says Gulaga.net.
Published:
Published: 15.01.23 at 14:10
Updated: 15.01.23 at 16:02"
Hopelijk verdwijnt ie vervolgens lang de bak in, die heeft vast heel wat op zijn kerfstok.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
Die tweede man van Wagner, zouden de Russen al hebben bedacht voor wie ze die gast willen ruilen?
Nog even achtergrond:
[..]
Vertaald van https://www.vg.no/nyheter(...)ar-flyktet-til-norge
vastzetten of ruilen tegen 20quote:Op zondag 15 januari 2023 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt ie vervolgens lang de bak in, die heeft vast heel wat op zijn kerfstok.
Dat filmpje komt uit een computerspel, schat.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vastzetten of ruilen tegen 20
[ twitter ]
Luka heeft geen zak meer te zeggen , de zeggenschap ligt bij het ondercommando van de Wit Russenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Zou Poetin Loekasjenko zo ver hebben gekregen dat Wit Rusland ook joined?
ik was er al bang voorquote:Op zondag 15 januari 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat filmpje komt uit een computerspel, schat.
Heb neppere orgasmes gezien. Maar niet veel nepper.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij een mod voor ARMA 3!quote:Op zondag 15 januari 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat filmpje komt uit een computerspel, schat.
Eerstquote:Op zondag 15 januari 2023 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt ie vervolgens lang de bak in, die heeft vast heel wat op zijn kerfstok.
Nep filmpje. Is Arma3quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ah kijk, daar zijn de wunderwaffe weer.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)-reveals/ar-AA16mMkP
Russian 'Marker' Combat Robots to Be Sent to Ukraine, Official Reveals
Russian "Marker" combat robots will be deployed to the front lines of Russia's invasion of Ukraine, Russian state media reported on Sunday.
The combat robotic platform will undergo a "baptism of fire" on the battlefields of the Donbas region of Eastern Ukraine, Dmitry Rogozin, the head of the "Tsar Wolves" military advisor group, announced on his Telegram account.
Rogozin, the former head of the Russian space agency Roscosmos, added that the "Marker" combat robot "works autonomously" to perform combat missions, as well as locating targets from a distance of around 9.3 miles, according to state news agency TASS. The combat robot can also pinpoint and fire upon enemy targets "in the affected area with its own fire weapons," Rogozin wrote.
The robots have been tested at Russia's Vostochny Cosmodrome, TASS reported, ahead of "several" units heading for Eastern Ukraine.
The final tests for the "Marker" were announced by state media in June 2020, with the head of the robot's developer confirming that they would then be given to the Russian Defense Ministry.
Oleg Martyanov, the head of the Russian Foundation for Advanced Research Projects' National Center for the Development of Technologies and Basic Elements of Robotics, said the developers had "already taught the 'Marker' to fire not only from a sporting gun, but also to hit flying discs from a Kalashnikov machine-gun many times faster than people do."
He added that the combat robot could distinguish between civilians and military personnel to target those posing a "direct threat," therefore "skipping the objects that are found along the trajectory of fire."
On Wednesday, Russia's state news service, Ria Novosti, reported that work on the "Marker" combat robot had been completed. The report said the combat robot weighed in at around 3 tons, and was capable of being furnished with various weapons systems.
Ria Novosti hailed the "Marker" as having the "most advanced autonomous driving skills in Russia with object recognition based on artificial intelligence technologies."
In November 2021, Ria Novosti reported the "Marker" had been upgraded to serve as an autonomous "courier," as well as being outfitted with the ability to evacuate wounded military personnel from a battlefield.
The previous month, TASS reported the "Marker" will be able to combat unmanned aerial vehicles (UAV) or drones, through "electronic pulses" and "suicide drones." TASS, citing manufacturer Android Technics' press service, said the combat robot would be able to detect unauthorized drones, personnel, and vehicles.
Mooi draadje iddquote:
Geen idee hoe ze dat doen buiten, misschien bedoelt ie als de squad binnen is?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Mooi draadje idd
Maar wat bedoelt ie met:
Squad and its leader has access to all the night and thermal vision optics of the BRAD commander, driver, and gunner. It's significant for all the operations, even during the day, because thermal vision allows the squad to identify targets under the protection of the armor.
...buiten het voertuig heeft vast niet elke soldaat een smartphone oid met live beelden van wat de Bradley ziet
[ twitter ]
Ja waarschijnlijk, misschien een paar extra beeldschermen in het passagiergedeelte waarop ze kunnen meekijken en missies plannenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen buiten, misschien bedoelt ie als de squad binnen is?
Is dit nieuw?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ twitter ]
Altijd leuk als complete films op YT gepost wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
Ik raad jullie de satirische film Starship Troopers van Paul Verhoeven aan.
Hier een link naar de hele film.
De fasistische samenleving en de propaganda, ontmenselijking etc kan je met Rusland vergelijken.
De beweging komt voort uit de coronaprotesten, m.a.w. het bekende vlees in de bekende kuip.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
Maar de hamvraag is wel hoeveel Oekraense slachtoffers daar tegenover staan. Ik vrees niet veel minder.quote:
Leuk computerspel, best goeie graphics.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als er een klacht komt zal YouTube de film wel verwijderenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Altijd leuk als complete films op YT gepost worden
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef slashdotter3 het volgende:
He added that the combat robot could distinguish between civilians and military personnel to target those posing a "direct threat," therefore "skipping the objects that are found along the trajectory of fire."
"Come on you apes! Do you want to live forever!?!"quote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
De fasistische samenleving en de propaganda, ontmenselijking etc kan je met Rusland vergelijken.
Bijzonder dat Disney dit al kennelijk twee jaar op youtube laat staan. wat vond ik dit een slechte film back in the day.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
Ik vond m geweldig vanwege die over the top overduidelijke fascistische verwijzingenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bijzonder dat Disney dit al kennelijk twee jaar op youtube laat staan. wat vond ik dit een slechte film back in the day.
Ik moet hem maar nog een kans geven daarom. Ik had hem bijna aangeklikt op Disney Plus zojuistquote:Op zondag 15 januari 2023 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vond m geweldig vanwege die over the top overduidelijke fascistische verwijzingen
Zijn ook nog wat leuke deleted scnes met Denise Richards.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Altijd leuk als complete films op YT gepost worden
Dat werkte de eerste weken ook zo goedquote:Op zondag 15 januari 2023 23:47 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk de resultaten van de gesprekken in Istanbul van de Russen en de Oekraeners
[ twitter ]
Waarschijnlijk is StarCraft genspireerd door de film.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:10 schreef LethalNinja het volgende:
Qua actie zag ik er ook de game Starcraft in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |