Alsof ze de blauwdrukken niet hebben op het duitse hoofdkantoor van rheinmetal.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij de oorspronkelijk uit de jaren '70 stammende Gepard zou dat in principe toch niet zo complex moeten zijn lijkt me?
Nee maar Millennium Gun ofzo ... achterop de Boxerquote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij de oorspronkelijk uit de jaren '70 stammende Gepard zou dat in principe toch niet zo complex moeten zijn lijkt me?
Dat worden aardig ontspannen ouderavonden dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar Millennium Gun ofzo ... achterop de Boxer
[ afbeelding ]
Das leuk de kids van school halen
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is precies waarom er nooit een Europese leger zal komen. Een soort navo-achtige structuur waarbij een hoofdstad ten alle tijden zijn troepen kan terughalen lijkt het hoogst haalbare.
Dat lijkt me niet want dan zou de Zwitserse regering niet dwars kunnen liggenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat worden aardig ontspannen ouderavonden dan.
Zouden ontwerpen en eventuele patenten niet gewoon eigendom van het moederconcern Rheinmetall zijn?
quote:"Het ministerie van Defensie heeft verklaard dat het Mirror-artikel waarin wordt beweerd dat het Verenigd Koninkrijk Apache-aanvalshelikopters naar Oekraïne zal sturen, onjuist is", twitterde Haynes.
Nog geen uur daarna had de website van de krant het artikel over het leveren van helikopters aan Oekraïne al verwijderd.
Wat een vakantie heeft Oekraïne bedrogen.
Het is moeilijk voor te stellen wat er zal gebeuren, wat voor soort rouw er zal heersen in Nezalezhnaya als Berlijn de overdracht van 10-12 Leopard-2-tanks door Warschau naar Kiev niet goedkeurt.
Duda beloofde ze natuurlijk aan Zelensky, maar aangezien de tanks uit Duitsland zijn gekocht, is het aan de regering-Scholz om deze toestemming te geven.
Kom op, Olaf, laat me niet in de steek!
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27452.5/4706379/
Ik mag, van mijzelf, niet mensen teveel over 1 kam scheren. Maar van mensen die met nationale vlaggen staan te zwaaien, tijdens een protest, krijg ik altijd ontzettende jeuk.quote:
Ik krijg sowieso jeuk van mensen die zich verbonden voelen met een land. Ik zie mezelf gewoon puur als individu in een contingente wereld. Niets meer dan dat. Toevallig geboren in Nederland, spreek toevallig Nederlands, etc., maar verder interesseert het me echt geen kloten noch voel ik me daar verbonden mee.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik mag, van mijzelf, niet mensen teveel over 1 kam scheren. Maar van mensen die met nationale vlaggen staan te zwaaien, tijdens een protest, krijg ik altijd ontzettende jeuk.
Spannond. Blijkbaar wel, maar ik zie niet in hoe dat opeens mogelijk zou zijn zoals eerst. Hebben de Russen zo veel opgebouwd dan achter de grens? Of heeft meneer Berlijn informatie die wij niet hebben?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Ik moet toegeven dat ik de strijd niet op de voet volg, ligt een aanval op Kiev in de lijn der verwachting?
Och je mag best trots zijn op en blij zijn met je land.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso jeuk van mensen die zich verbonden voelen met een land. Ik zie mezelf gewoon puur als individu in een contingente wereld. Niets meer dan dat. Toevallig geboren in Nederland, spreek toevallig Nederlands, etc., maar verder interesseert het me echt geen kloten noch voel ik me daar verbonden mee.
Opvallend dat erg veel reacties op twitter, waar de boosrechtse wappies in overvloed aanwezig zijn, de laatste tijd wel erg veel roepen over oNdErHaNdElInGeN. Kennelijk draait de Russche propaganda psychologische oorlogsvoerings machine weer op volle toeren.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Ik moet toegeven dat ik de strijd niet op de voet volg, ligt een aanval op Kiev in de lijn der verwachting?
Lh712 van 13 januari.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das raar idd. Ik vlieg meerdere keren per jaar naar Seoul en na de oorlog was dat altijd helemaal om Rusland heen. De vluchten duren dan ook 2 uur langer nu dan normaal.
Lufthansa will not use Russian airspace until March 25, 2023 -- airline
https://tass.com/economy/1491555
Was de kaart op het scherm niet gewoon gewoon gebaseerd op een oud vliegplan oid?
De russische trollen fabrieken draaien overurenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Wat een mongolen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
https://www.unternehmeraufstand-mv.de/ (op dat busje)
To be honest. Een imploderend Rusland ligt eerder op de loer dan een inname van Kiev door Rusland.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Spannond. Blijkbaar wel, maar ik zie niet in hoe dat opeens mogelijk zou zijn zoals eerst. Hebben de Russen zo veel opgebouwd dan achter de grens? Of heeft meneer Berlijn informatie die wij niet hebben?
Hoe de fok is het mogelijk dat Kiev zou kunnen vallen. Ze hebben in het begin van de invasie zo veel munitie en raketten verbruikt. Maar blijkbaar kan het dus.
Wappies, vermoeiend volk.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
https://www.unternehmeraufstand-mv.de/ (op dat busje)
Imminent? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Is dat uberhaupt zijn echte twitter account? Heb mijn twijfels.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
lijkt me welquote:Op zondag 15 januari 2023 21:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt zijn echte twitter account? Heb mijn twijfels.
Beetje matigen vriend.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Opvallend dat erg veel reacties op twitter, waar de boosrechtse wappies in overvloed aanwezig zijn, de laatste tijd wel erg veel roepen over oNdErHaNdElInGeN. Kennelijk draait de Russche propaganda psychologische oorlogsvoerings machine weer op volle toeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |