Geen idee hoe ze dat doen buiten, misschien bedoelt ie als de squad binnen is?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Mooi draadje idd
Maar wat bedoelt ie met:
Squad and its leader has access to all the night and thermal vision optics of the BRAD commander, driver, and gunner. It's significant for all the operations, even during the day, because thermal vision allows the squad to identify targets under the protection of the armor.
...buiten het voertuig heeft vast niet elke soldaat een smartphone oid met live beelden van wat de Bradley ziet
[ twitter ]
Ja waarschijnlijk, misschien een paar extra beeldschermen in het passagiergedeelte waarop ze kunnen meekijken en missies plannenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen buiten, misschien bedoelt ie als de squad binnen is?
Is dit nieuw?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vastzetten of ruilen tegen 20
[ twitter ]
Altijd leuk als complete films op YT gepost wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
Ik raad jullie de satirische film Starship Troopers van Paul Verhoeven aan.
Hier een link naar de hele film.
De fasistische samenleving en de propaganda, ontmenselijking etc kan je met Rusland vergelijken.
De beweging komt voort uit de coronaprotesten, m.a.w. het bekende vlees in de bekende kuip.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
DDR-boeren-gele hesjes
https://www.unternehmeraufstand-mv.de/ (op dat busje)
Maar de hamvraag is wel hoeveel Oekraense slachtoffers daar tegenover staan. Ik vrees niet veel minder.quote:
Leuk computerspel, best goeie graphics.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vastzetten of ruilen tegen 20
[ twitter ]
Als er een klacht komt zal YouTube de film wel verwijderenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Altijd leuk als complete films op YT gepost worden
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef slashdotter3 het volgende:
He added that the combat robot could distinguish between civilians and military personnel to target those posing a "direct threat," therefore "skipping the objects that are found along the trajectory of fire."
"Come on you apes! Do you want to live forever!?!"quote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
De fasistische samenleving en de propaganda, ontmenselijking etc kan je met Rusland vergelijken.
Bijzonder dat Disney dit al kennelijk twee jaar op youtube laat staan. wat vond ik dit een slechte film back in the day.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:48 schreef polderturk het volgende:
Ik vond m geweldig vanwege die over the top overduidelijke fascistische verwijzingenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bijzonder dat Disney dit al kennelijk twee jaar op youtube laat staan. wat vond ik dit een slechte film back in the day.
Ik moet hem maar nog een kans geven daarom. Ik had hem bijna aangeklikt op Disney Plus zojuistquote:Op zondag 15 januari 2023 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vond m geweldig vanwege die over the top overduidelijke fascistische verwijzingen
Zijn ook nog wat leuke deleted scnes met Denise Richards.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Altijd leuk als complete films op YT gepost worden
Dat werkte de eerste weken ook zo goedquote:Op zondag 15 januari 2023 23:47 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk de resultaten van de gesprekken in Istanbul van de Russen en de Oekraeners
[ twitter ]
Waarschijnlijk is StarCraft genspireerd door de film.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:10 schreef LethalNinja het volgende:
Qua actie zag ik er ook de game Starcraft in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |