het is wel echt abnormaal kleurtjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
Zou ze zelftan bij zich hebben of in al haar creme's gestopt hebben.
Snap Rob wel het is echt niet leuk om als eerste eruit te moeten gaan.
Mag die weer nomineren komende week dan?quote:
Denk het ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij balen de mannen dat Jason er niet uit is
Ze dachten dat July echt safe was
Komt er ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mag die weer nomineren komende week dan?
Ik dacht dat er elke week een n ieuw spel zou komen voor de PON
Veel zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mag die weer nomineren komende week dan?
Ik dacht dat er elke week een n ieuw spel zou komen voor de PON
yeppquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij balen de mannen dat Jason er niet uit is
Ze dachten dat July echt safe was
Veel lichaamsbeweging.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:18 schreef Hunter het volgende:
Je vraagt je af hoe ChoCho zo mager blijft
Als dat zo is, dan is ze vast toen ze jong was in een ketel wortelsoep gevallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb dat vandaag ook al een keer gezegd en las het ook van iemand anders. Zelf zegt ze dat dit bijna haar eigen kleur bruin is
Chayron ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea heeft de afgelopen Seizoenen BB wel gezien, zo te horen
Die van Australië de laatste ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
LOtt??quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:18 schreef Hunter het volgende:
Je vraagt je af hoe ChoCho zo mager blijft
Ja, ChaCha had ik moeten zeggenquote:
oh las allequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Is gewoon 6 om 4 hoor, die Michelangelo komt nog wel uit de kastquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 mannen
3 vrouwen
Bart denkt dat er een oudere Belgische vrouw komt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh las alle
kind was nog zaad 23 jr geleden
.sorry mijn fout
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 mannen
3 vrouwen
Stien krekel.. 89jrquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 mannen
3 vrouwen
Die moet Jason temmen met zijn praatjes snachts.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo gaat uit respect blijven liggen op de andere kamer
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
laten we lekker gaan zingen op judy haar bed
Swansie wat een gedoequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
nu is nog dommer om dat ik niet en
anmelding vor nederland betalen kann
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
precies fan van Jason jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason ; judy was heel persoonlijk op de man spelen daarna..
klopt knul zag je goed
move on
Judy wie?
ventje om in het oog te houden. Beetje geniepig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sorry vindt die Jason echt een kwalletje 😔
Als je dat vooraf aankondigt op facebook ben je per definitie al uitgesloten van deelname.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
Mijn gevoel zegt mij dat wij vanavond samen kijkenquote:
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het is
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef bpi het volgende:
[..]
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.
Dat is ook bullshit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.
Jason was toch E sporter van pec zwollen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef Krambo het volgende:
Ze zijn allemaal gemindfucked dat Jason de populairste van de 3 genomineerde was
Kan ook iemand met aandacht tekort geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.
3 clubs .. ook van AZ geweest .. die laatste weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jason was toch E sporter van pec zwollen.
Zouden al die fans op hem stemmen![]()
Of hij had toch een youtube kanaal ook
dat is het recept om kandidaat te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat sowieso, de eerste regel is dat je met niemand mag praten over je deelname.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Kan ook iemand met aandacht tekort geweest zijn.
ALS maar dan ook 'als'.. er echte stemmen geteld worden dan kan dat zeker meehelpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jason was toch E sporter van pec zwollen.
Zouden al die fans op hem stemmen![]()
Of hij had toch een youtube kanaal ook
Om te winnen moet je daarnaast toch ook nog sympathiek zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is het recept om kandidaat te zijn
kwallen,feeksen,ellendelingen,blaaskaaken,patsers,lamzakke
eigenschappen voor de kanshebbers op de pot
Tat, mooie meid hoor ..lkkr spontaan gezichtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Hunter het volgende:
Rob vindt Geraldine en Tatjana wel mooi
Daar gaat hij goed van slapen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Hunter het volgende:
Rob vindt Geraldine en Tatjana wel mooi
welneequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Om te winnen moet je daarnaast toch ook nog sympathiek zijn.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
gewoon ppozaatje bellenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef suzi1 het volgende:
kaas kwark eien weg
maakt niks uit als je had bevroren dus
pakken net zo goed de frizo
Nog wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
minder bondjes door het andere stemsysteem?
Thuisbezorgd of takeaway pakt vanaf deze week big brother coins aan.quote:
Misschien morgen pas als de coins week ingaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef engine het volgende:
De coins gaan toch nog verdeeld worden of heb ik dat al gemist?
De avond is nog lang. Eerst een filmpje met Judy opnemen voor haar testamentquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef engine het volgende:
De coins gaan toch nog verdeeld worden of heb ik dat al gemist?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zn karakter?
prima salaris weinig thuis
..
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Misschien morgen pas als de coins week ingaat?
Dus ze gaan verder helemaal niks meer doen vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
De avond is nog lang. Eerst een filmpje met Judy opnemen voor haar testament
eigenlijk gun ik ze daarom geen feestje meerquote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zag ut
maaaaaaaaaaaar
die kleine race eend aka ANgelo loert ook op de snack wortelin
Ik verwacht dat de kluisjes na bericht van Judy straks open springen. Dan zal Chayron pas echt balen dat ie er net 2 munten in gegooid heeft. Die kluisjes moeten vd week weer met nieuwe zooi gevuld worden 😇quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:40 schreef Krambo het volgende:
Moneyweek volgende week. Ze zullen hun cions nodig gaan hebben.
Chayron heeft er net 2 in de Wall gestopt, die zal balen
als hij gewoon op de bank zit en z'n mond houd deel ik deze meningquote:
Die hoeft niet te drinken. Soms lijk het dat hij gedronken heeftquote:
kado van BBquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef PS. het volgende:
Waarom laat Big Brother niet even een koud krat bier, wat flessen wijn en wat pre-mixdrankjes aanrukken. Dit is het ideale moment voor content.
stop eens met je hamster act. we kijken naar mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kado van BB
gelijk met de verse hamsterin
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stop eens met bemoei
tik lkkr mee
en ga niet op mij jagen knul
hou het gezellig
je kan ut
Belgisch limburgquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesprekje over Taal
of het te verstaan is dat Belgies
ANgelo,. ik ben van Limburg he
West Vlaams, na fries mss het meest onverstaanbare.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
rotterdam, gent, limburgs alles is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat geeft jou het recht om dit zo te zeggen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Stop eens met je commentaar op andere users.
Jullie lopen hier de hele dag de bewoners af te zeiken op alles en niks, dus mag er ook gerust wat gezegd worden over. Ik heb het vaak niet erg op Capuchon Jongen, maar hij heeft hier groot gelijk. Behandel andere mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stop eens met bemoei
tik lkkr mee
en ga niet op mij jagen knul
hou het gezellig
je kan ut
Nee dit topic is om over bewoners te pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie lopen hier de hele dag de bewoners af te zeiken op alles en niks, dus mag er ook gerust wat gezegd worden over. Ik heb het vaak niet erg op Capuchon Jongen, maar hij heeft hier groot gelijk. Behandel andere mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Dat is toch grappig . .want ze praten allemaal met een eigen 'accentje'quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo ; jullie spreken heel mooi Nederlands
en dat wil ik ook
mn laatste 10 vriendinnetjes die ik had
die zijn van Nederland ..van de Grens
En capuchon meneer mag daar ook gewoon een mening over hebben. Niet alleen maar uitdelen en janken als je moet incasseren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit topic is om over bewoners te pratendie mag ik 24/7 afzeiken.
Heyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
michelangelo heeft het over Maastricht maar die praten toch niet mooi nederlands?![]()
en een jolienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
Het is 22u. Kom er maar in BB met bericht van Judy en misschien een drankje 😇
Over de bewoners mag hij zeer zeker een mening hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef PS. het volgende:
[..]
En capuchon meneer mag daar ook gewoon een mening over hebben. Niet alleen maar uitdelen en janken als je moet incasseren.
Nee, ik heb korte tenenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha sorry he toch geen sjeng op de tenen getrapt hier he?![]()
En over users mag ik, hij en iedereen ook een mening hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Over de bewoners mag hij zeer zeker een mening hebben.
zou ik ook doen. Alles snel terug de kast in.quote:
Alleen mag uiten in de CoS dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
En over users mag ik, hij en iedereen ook een mening hebben
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen mag uiten in de CoS dan weer niet.
nee, dit is namelijk commentaar op de streams, niet op de users.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
En over users mag ik, hij en iedereen ook een mening hebben
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dit is namelijk commentaar op de streams, niet op de users.
Als je een grote bek hebt over een ander persoon, die ook gewoon gevoel voelt heeft ook al zijn ze op een stream te zien kun je het terug verwachten ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de mods. Those are the rules.
Ik vraag me wel af of dit nu echt het interessantste is om uit te zendenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Alles snel terug de kast in.
regie wil soms ook van gekibbel afquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of dit nu echt het interessantste is om uit te zenden
Wel even rust.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kennelijk wel als 2 streams dat uitzendenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
kleinkinderen van rob nu op school nog een week langer vertellen dat opa op tv is!
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Als je een grote bek hebt over een ander persoon, die ook gewoon gevoel voelt heeft ook al zijn ze op een stream te zien kun je het terug verwachten ook.
en dan deze tune eronder gemonteerd tijdens de uitzending waarin rob zijn koffers uitpaktquote:
En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
Klopt,quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef suzi1 het volgende:
ps. het ging over bbewoners hoor. of heb ik de eerste userklap gemist?
Maar dit dekt de lading wel. Dit had iedereen ook kunnen negeren in plaats van in de aanval tegen hem te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.
maar je moet ook kunnen verdragen dat andere users de bewoners kunnen verdedigen.
Als Struis zegt dat het hamsters zijn, dan is het mijn recht om te zeggen dat die bewoners dat niet zijn.
En n u verder
toenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
o even stil nu
redbull en hij loopt effe
meteen het bos in
nou dan weet je t wel
nou dat viel mij ook al op, niemand over peukje roken gehoord!quote:
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.
maar je moet ook kunnen verdragen dat andere users de bewoners kunnen verdedigen.
Als Struis zegt dat het hamsters zijn, dan is het mijn recht om te zeggen dat die bewoners dat niet zijn.
En n u verder
volgens mij in geen van de afgelopen BB editiesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, niemand over peukje roken gehoord!
vet gezond allemaal!
doe es rustaghhhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef PS. het volgende:
[..]
En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
dit is namelijk commentaar op de streams, en als iemand vind dat iemand op een hamster lijkt, of op een rat of op een slang, dan is dat het commentaar wat iemand op dat moment op de bewoners heeft.
en dat hoeft niet door jou verdedigd te worden.
Dat bepaal jij niet hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.
ohja en op elkaar reageren is dus ook dat je wel eens commentaar krijgt, en niet alleen maar leuke reacties. Als je daar niet tegen kan heb ik een linkje voor je: KLIK
Ik bepaal helemaal niks inderdaad, maar zij ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet hoor
Zullen we de mods maar laten beslissen of we elkaar af mogen zeiken of niet?
Wie denk je dan wel niet wie je bentquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
.
Ohja, dat was ooit ook nog een programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zei : het wordt Big Diet!!! ... ik kan het hebben hoor.
Chayron volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
ransaapquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef suzi1 het volgende:
bart wil wel iets bij judy binnen gaan smijten
jah dat was ook leuk,...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
weet ik niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ransaap
vunzige woensdag gedachten
eh wat wil hij smijten ?
hmzz.. akwardquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik niet?
zn werk is 2 straten verder van haar
maaar mss komen ze het nog halen (febo?)
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Honger kan je krijgen ipv champagne
Zijn eigen wortelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef suzi1 het volgende:
bart wil wel iets bij judy binnen gaan smijten
Gaat een setje wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
Danny en chacha hebben het over hun liefdesleven.. danny 3 serieuze gehad, chacha 2
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
zet er ook m'n geld op na deze scenes, ze moeten daar toch ook wel op casten zou je zeggen
Als ze niet van die domme liedjes aan het maken is iig hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leuk
wie is daddaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |