En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
Klopt,quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef suzi1 het volgende:
ps. het ging over bbewoners hoor. of heb ik de eerste userklap gemist?
Maar dit dekt de lading wel. Dit had iedereen ook kunnen negeren in plaats van in de aanval tegen hem te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.
maar je moet ook kunnen verdragen dat andere users de bewoners kunnen verdedigen.
Als Struis zegt dat het hamsters zijn, dan is het mijn recht om te zeggen dat die bewoners dat niet zijn.
En n u verder
toenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
o even stil nu
redbull en hij loopt effe
meteen het bos in
nou dan weet je t wel
nou dat viel mij ook al op, niemand over peukje roken gehoord!quote:
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.
maar je moet ook kunnen verdragen dat andere users de bewoners kunnen verdedigen.
Als Struis zegt dat het hamsters zijn, dan is het mijn recht om te zeggen dat die bewoners dat niet zijn.
En n u verder
volgens mij in geen van de afgelopen BB editiesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, niemand over peukje roken gehoord!
vet gezond allemaal!
doe es rustaghhhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef PS. het volgende:
[..]
En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
dit is namelijk commentaar op de streams, en als iemand vind dat iemand op een hamster lijkt, of op een rat of op een slang, dan is dat het commentaar wat iemand op dat moment op de bewoners heeft.
en dat hoeft niet door jou verdedigd te worden.
Dat bepaal jij niet hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.
ohja en op elkaar reageren is dus ook dat je wel eens commentaar krijgt, en niet alleen maar leuke reacties. Als je daar niet tegen kan heb ik een linkje voor je: KLIK
Ik bepaal helemaal niks inderdaad, maar zij ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet hoor
Zullen we de mods maar laten beslissen of we elkaar af mogen zeiken of niet?
Wie denk je dan wel niet wie je bentquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
.
Ohja, dat was ooit ook nog een programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zei : het wordt Big Diet!!! ... ik kan het hebben hoor.
Chayron volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
ransaapquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef suzi1 het volgende:
bart wil wel iets bij judy binnen gaan smijten
jah dat was ook leuk,...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
weet ik niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ransaap
vunzige woensdag gedachten
eh wat wil hij smijten ?
hmzz.. akwardquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik niet?
zn werk is 2 straten verder van haar
maaar mss komen ze het nog halen (febo?)
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Honger kan je krijgen ipv champagne
Zijn eigen wortelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef suzi1 het volgende:
bart wil wel iets bij judy binnen gaan smijten
Gaat een setje wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
Danny en chacha hebben het over hun liefdesleven.. danny 3 serieuze gehad, chacha 2
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
zet er ook m'n geld op na deze scenes, ze moeten daar toch ook wel op casten zou je zeggen
Als ze niet van die domme liedjes aan het maken is iig hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leuk
wie is daddaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel met dada maar ik vind cheche wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |