zou ik ook doen. Alles snel terug de kast in.quote:
Alleen mag uiten in de CoS dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
En over users mag ik, hij en iedereen ook een mening hebben
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen mag uiten in de CoS dan weer niet.
nee, dit is namelijk commentaar op de streams, niet op de users.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
En over users mag ik, hij en iedereen ook een mening hebben
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dit is namelijk commentaar op de streams, niet op de users.
Als je een grote bek hebt over een ander persoon, die ook gewoon gevoel voelt heeft ook al zijn ze op een stream te zien kun je het terug verwachten ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de mods. Those are the rules.
Ik vraag me wel af of dit nu echt het interessantste is om uit te zendenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Alles snel terug de kast in.
regie wil soms ook van gekibbel afquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of dit nu echt het interessantste is om uit te zenden
Wel even rust.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kennelijk wel als 2 streams dat uitzendenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
kleinkinderen van rob nu op school nog een week langer vertellen dat opa op tv is!
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:10 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Als je een grote bek hebt over een ander persoon, die ook gewoon gevoel voelt heeft ook al zijn ze op een stream te zien kun je het terug verwachten ook.
en dan deze tune eronder gemonteerd tijdens de uitzending waarin rob zijn koffers uitpaktquote:
En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
Commentaar hebben op de bewoners mag zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het blijft echt Cos, dus commentaar op de streams.
En als je de bewoners voor van alles en nog wat uit wil maken, is dat gewoon jouw commentaar op de streams van dat moment.
De andere users zijn niet op de streams te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |