volgens mij in geen van de afgelopen BB editiesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, niemand over peukje roken gehoord!
vet gezond allemaal!
doe es rustaghhhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef PS. het volgende:
[..]
En op commentaar komt commentaar, welkom op FOK! Zo werkt het forum al vanaf 1999, als je er niet tegen kunt moet je lekker weg gaan. Of je gaat er gewoon niet op in.
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
dit is namelijk commentaar op de streams, en als iemand vind dat iemand op een hamster lijkt, of op een rat of op een slang, dan is dat het commentaar wat iemand op dat moment op de bewoners heeft.
en dat hoeft niet door jou verdedigd te worden.
Dat bepaal jij niet hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag zeker wel, jij bepaald hier geen regels. Een forum is er voor om te reageren op elkaar, anders zou je eenrichtingsverkeer krijgen, en alleen maar monologen.
ohja en op elkaar reageren is dus ook dat je wel eens commentaar krijgt, en niet alleen maar leuke reacties. Als je daar niet tegen kan heb ik een linkje voor je: KLIK
Ik bepaal helemaal niks inderdaad, maar zij ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet hoor
Zullen we de mods maar laten beslissen of we elkaar af mogen zeiken of niet?
Wie denk je dan wel niet wie je bentquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
nee dat is het niet, dat is niet jouw recht.
.
Ohja, dat was ooit ook nog een programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zei : het wordt Big Diet!!! ... ik kan het hebben hoor.
Chayron volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zei : het wordt Big Diet!!! ... ik kan het hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |