Swansie wat een gedoequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
nu is nog dommer om dat ik niet en
anmelding vor nederland betalen kann
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
precies fan van Jason jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason ; judy was heel persoonlijk op de man spelen daarna..
klopt knul zag je goed
move on
Judy wie?
ventje om in het oog te houden. Beetje geniepig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sorry vindt die Jason echt een kwalletje 😔
Als je dat vooraf aankondigt op facebook ben je per definitie al uitgesloten van deelname.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
Mijn gevoel zegt mij dat wij vanavond samen kijkenquote:
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het is
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef bpi het volgende:
[..]
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.
Dat is ook bullshit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.
Jason was toch E sporter van pec zwollen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef Krambo het volgende:
Ze zijn allemaal gemindfucked dat Jason de populairste van de 3 genomineerde was
Kan ook iemand met aandacht tekort geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.
3 clubs .. ook van AZ geweest .. die laatste weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jason was toch E sporter van pec zwollen.
Zouden al die fans op hem stemmen![]()
Of hij had toch een youtube kanaal ook
dat is het recept om kandidaat te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat sowieso, de eerste regel is dat je met niemand mag praten over je deelname.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Kan ook iemand met aandacht tekort geweest zijn.
ALS maar dan ook 'als'.. er echte stemmen geteld worden dan kan dat zeker meehelpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jason was toch E sporter van pec zwollen.
Zouden al die fans op hem stemmen![]()
Of hij had toch een youtube kanaal ook
Om te winnen moet je daarnaast toch ook nog sympathiek zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is het recept om kandidaat te zijn
kwallen,feeksen,ellendelingen,blaaskaaken,patsers,lamzakke
eigenschappen voor de kanshebbers op de pot
Tat, mooie meid hoor ..lkkr spontaan gezichtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Hunter het volgende:
Rob vindt Geraldine en Tatjana wel mooi
Daar gaat hij goed van slapen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Hunter het volgende:
Rob vindt Geraldine en Tatjana wel mooi
welneequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Om te winnen moet je daarnaast toch ook nog sympathiek zijn.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
gewoon ppozaatje bellenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef suzi1 het volgende:
kaas kwark eien weg
maakt niks uit als je had bevroren dus
pakken net zo goed de frizo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |