Swansie wat een gedoequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
nu is nog dommer om dat ik niet en
anmelding vor nederland betalen kann
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
precies fan van Jason jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason ; judy was heel persoonlijk op de man spelen daarna..
klopt knul zag je goed
move on
Judy wie?
ventje om in het oog te houden. Beetje geniepig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sorry vindt die Jason echt een kwalletje 😔
Als je dat vooraf aankondigt op facebook ben je per definitie al uitgesloten van deelname.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Er was ook een Els op facebook die zei dat ze ging meedoen. Denk wel dat ze Jolien er gaan insteken nu.
Mijn gevoel zegt mij dat wij vanavond samen kijkenquote:
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft dat hier ook ergens gestaan? Dat bericht heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben benieuwd wie het is
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef bpi het volgende:
[..]
Jolien staat tussen de bewoners al van in het begin. Voor het programma had de stagiair een naam teveel gelost. Dat van die Els stond ergens op facebook.
Dat is ook bullshit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja Jolien had ik wel al gezien maar Els nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |