quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stop eens met bemoei
tik lkkr mee
en ga niet op mij jagen knul
hou het gezellig
je kan ut
Belgisch limburgquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesprekje over Taal
of het te verstaan is dat Belgies
ANgelo,. ik ben van Limburg he
West Vlaams, na fries mss het meest onverstaanbare.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
rotterdam, gent, limburgs alles is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat geeft jou het recht om dit zo te zeggen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Stop eens met je commentaar op andere users.
Jullie lopen hier de hele dag de bewoners af te zeiken op alles en niks, dus mag er ook gerust wat gezegd worden over. Ik heb het vaak niet erg op Capuchon Jongen, maar hij heeft hier groot gelijk. Behandel andere mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stop eens met bemoei
tik lkkr mee
en ga niet op mij jagen knul
hou het gezellig
je kan ut
Nee dit topic is om over bewoners te pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie lopen hier de hele dag de bewoners af te zeiken op alles en niks, dus mag er ook gerust wat gezegd worden over. Ik heb het vaak niet erg op Capuchon Jongen, maar hij heeft hier groot gelijk. Behandel andere mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Dat is toch grappig . .want ze praten allemaal met een eigen 'accentje'quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo ; jullie spreken heel mooi Nederlands
en dat wil ik ook
mn laatste 10 vriendinnetjes die ik had
die zijn van Nederland ..van de Grens
En capuchon meneer mag daar ook gewoon een mening over hebben. Niet alleen maar uitdelen en janken als je moet incasseren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit topic is om over bewoners te pratendie mag ik 24/7 afzeiken.
Heyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
michelangelo heeft het over Maastricht maar die praten toch niet mooi nederlands?![]()
en een jolienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
Het is 22u. Kom er maar in BB met bericht van Judy en misschien een drankje 😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |