Mexx wil gewoon dat dit uitlekt en dat iedereen daarna naar haar toe komtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:40 schreef Flow3r het volgende:
en nu zielig alleen naar bed, oh wee als Martin te lang weg blijft
Hoop ergens dat Martin een peuk gaat roken met Wendy en haar weer vergeet te halenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:40 schreef Flow3r het volgende:
en nu zielig alleen naar bed, oh wee als Martin te lang weg blijft
dat was iets wat GJ vannacht claimdequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
Kim W had gezegd dat ze Martin iets tegen zijn kaak had gegooid
Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
ik ga 2 dagen proberen je hier te houdenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ik wil niet dat heel Nederland kan zien hoe ik ruzie maak met mijn partner. Ik ga dinsdag naar huis.
Babette: NEE, NEEE, NEEEEEEEE, JE HOEFT NIET TE GAAN SCHAT
En dan lach je niet als Babette Nee, neee, neeeee zegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Als je echt weg wil dan ga je en dan praat je niet alsof je er een kick van krijgt
Ze gaat ook niet,ze wil alleen Martin temmen met dit gedrag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Als je echt weg wil dan ga je en dan praat je niet alsof je er een kick van krijgt
Komen we toch weer uit op de Jumboquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ik wil niet dat heel Nederland kan zien hoe ik ruzie maak met mijn partner. Ik ga dinsdag naar huis.
ja dat arrogant lachje dat ze gaf..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Als je echt weg wil dan ga je
En dan praat je niet alsof je er een kick van krijgt
Dat bruggetje is zo gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komen we toch weer uit op de Jumbo
Dat is dat samenwonen wat hij niet wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Martin heeft ook al gezegd dat we afstand moeten nemen omdat we teveel samen zijn.
Die heeft blijkbaar de spelregels niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Snapt Babbel niet dat je juist mensen naar huis wilt hebben?
Babs snapt zichzelf niet eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel de juiste mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Apart wel,dat K3 het niet boeit.quote:
Ze wil dat de ruzie niet uitgezonden wordt daarom dreigt ze nu met weggaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
die gniffelen in hun vuistjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Apart wel,dat K3 het niet boeit.
Lekker manipulerenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze wil dat de ruzie niet uitgezonden wordt daarom dreigt ze nu met weggaan.
Ik hoorde Isaac er net over. Dat Mexx en Martin dat niet willen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit hele verhaal is dat Wanda nu buiten schot wordt gehouden met haar uitstapje met Jasper.
wilde je vragen of Babbel ook Febo isquote:
Dat onthouden wij wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit hele verhaal is dat Wanda nu buiten schot wordt gehouden met haar uitstapje met Jasper.
Want dat gaat nu geruisloos de prullenbak inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zou bijna gaan denken
dat ze het er om doen
Dat hoef ik niet te vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde je vragen of Babbel ook Febo is
Wat stond er dan?quote:
AANDACHT!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Mexx zou toch gaan slapen ? Waarom stuurt ze iedereen niet weg
AANDACHT.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Mexx zou toch gaan slapen ? Waarom stuurt ze iedereen niet weg
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Misschien iets over een zekere andere RLS.
dan kotst ze de hele boel onderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze had maar twee wijntjes op. Kun je nagaan hoe ze reageert met een fles wijn achter de kiezen
ik dacht dat je ons bedoeldequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
TT slaat trouwens op het boek wat ze daar lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat je ons bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat je ons bedoelde
Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik zou vrezen voor mijn levenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kotst ze de hele boel onder
Die zijn het gedrag van M&M helemaal zat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
Heftig gesprek tussen Isaac en Eric op 2
Hij gaat van een afstandje bekijken en dan bepalen of en wanneer hij in gaat grijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat niet meer ingrijpen
hij is er klaar mee
Komt dat goed uit want ze gaan beiden daarstraks gezegd door henzelfquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn het gedrag van M&M helemaal zat.
Natuurlijk, 300%quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komt dat goed uit want ze gaan beiden want dat zeiden ze daarstraks
Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Isaac vind het laf van Erik dat hij overal commentaar op heeft, zorg dan dat je manager wordt.
ik durfde het eigenlijk niet te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft wel een punt
Wordt dan manager
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durfde het eigenlijk niet te zeggen
maar ja
hij heeft gelijk
vind echt dat hij een punt heeftquote:
Ik stoor me ontzettend aan de manier van discussiëren van Isaac, zo agressief.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft wel een punt
Wordt dan manager
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind echt dat hij een punt heeft
en steeds harder schreeuwen en weinig tot geen kans geven op antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef schizolientje het volgende:
en maar herhalen herhalen en herhalen , daar wordt ze ook niet moe van, roep dan de boel bij elkaar
Richting Erik wel. Niet tegen iedereen. Laffe zak.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stoor me ontzettend aan de manier van discussiëren van Isaac, zo agressief.
ja kloptquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.quote:
Erik is passief agressief. Dat is ook naar.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik is passief agressief. Dat is ook naar.
Sowieso onzin dat je manager moet worden om ergens een mening over te mogen hebben/geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Verida het volgende:
zo laf vond ik Erik vanmorgen niet. Hij was de enige de Martin aansprak op zijn gedrag en zijn inbreng bij de gele kaarten en de ruzies
Daar hoeft hij geen manager voor te worden, kan ook gewoon in het centraal dingen aan de kaak stellen of personen aanspreken.
Noem het passie..iedergeval niet kil en koud zo als zijn tegenstander nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is wel heel erg extreem in zijn mening , en dan zeg ik ook: doe het dan zelf ipv alleen maar klagen en zeuren en boos doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.
Jij zegt het beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Noem het passie..iedergeval niet kil en koud zo als zijn tegenstander nu.
dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.
Missie geslaagd dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Mexx heeft wat ze wil. Alle aandacht en allemaal mensen die zeggen dat ze moet blijven.
laat Isaak er even heen lopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Mexx heeft wat ze wil. Alle aandacht en allemaal mensen die zeggen dat ze moet blijven.
omdat hij op dat moment wat zei daaroverquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Erik snapt niet waarom hij zo'n snauw van Isaac krijgt, terwijl ze dezelfde mening delen.
Isaac: Omdat jij daar toevallig zat.
Exact ditquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
ik weet niet wat er precies is gezegdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef Charmian het volgende:
heeft erik isaac aangesproken dat hij alleen maar heeft staan/zitten kijken tijdens het m&m akkefietje?
ja , Isaac had politieagentje moeten spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef Charmian het volgende:
heeft erik isaac aangesproken dat hij alleen maar heeft staan/zitten kijken tijdens het m&m akkefietje?
Een paar meiden bij haar op bed die haar naar de mond praten en zeggen dat ze niet willen dat ze weg gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze krijgt de aandacht waar ze op had gehoopt en ze lacht alweer.
Erik is een beetje passiefquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja , Isaac had politieagentje moeten spelen
Dit iddquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is een beetje passief
wil dat mensen hem aanspreken als er wat is
nooit proactief daarin
En dat wilt ze dus horen en uiteindelijk blijft ze en gaat niet naar huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar meiden bij haar op bed die haar naar de mond praten en zeggen dat ze niet willen dat ze weg gaat.
Giggi for lifequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe vindt het rare muziek
'L'Amour Toujours'
Dat is ons nummer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe vindt het rare muziek
'L'Amour Toujours'
100% sister.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ons.quote:
valiumpje in dr mik douwen en gaaaaanquote:
quote:
Prima om mee op stap te gaan.quote:
heerlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Prima om mee op stap te gaan.
dansenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mozart erin gooien en kijken wat ze doet
hij danst zooo vrouwelijkquote:
De Eckte act?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : uiteindelijk is dit de 'act act'
Weet niet precies of dat laatste klopt.
Dat is toch een schilder?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mozart erin gooien en reactie afwachten
quote:
Where the grass is green and the girls are prettyquote:
I only want to see you baby in the purple rainquote:
Het zou zomaar kunnen dat Ivor al weken niet meer kijktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie: het is je fokking vriend.
Wandan: Ik weet geen eens oftie kijkt om 12 uur
Bang mss dat zijn huis in vuur en vlam opgaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie kibbeling![]()
Jappie neemt het voor Ivor op
jappie heeft geen huis in nlquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Bang mss dat zijn huis in vuur en vlam opgaat?
Je kunt het toch een keer oneens zijn zegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
zie ik scheurtjes tussen jappie en wanda
Wanda is altijd positief.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
zie ik scheurtjes tussen jappie en wanda
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen als je je er wat meer in verdiept hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Prachtig nummer
Daar was een enorme switch in haar gezichtquote:
Ik had het niet over Prince.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen
Engquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar was een enorme switch in haar gezicht
ik denk dat hij een klein beetje stuk gaat met dit allesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jasper kijkt ook uit de ogen alsof hij wat pilletjes heeft gehad. Vind hem labiel overkomen.
Jappie is geschrokken van vannacht denk ik. Hij ziet er vandaag inderdaad niet goed uit. Lijken allebei wel een beetje aangedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jasper kijkt ook uit de ogen alsof hij wat pilletjes heeft gehad. Vind hem labiel overkomen.
Kon hem meteen al waarderenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen als je je er wat meer in verdiept hebt
juistquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef puzziepie het volgende:
Leuk kletsen met Bern en Jappie negeren
Dat denk ik ook maar ja ze heeft een vriend ik zou dan toch wat meer afstand bewaren. Ik vind wanda en jasper leuk maar ben bang dat hij toch soort van valse hoop heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij een klein beetje stuk gaat met dit alles
tot over zijn oren verliefd
en dan elke keer de deksel op je neus krijgen
Tja dat kon hij verwachten, net als Esther zou hij ook wat afstand moeten nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is tot over oren verliefd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ja ze heeft een vriend ik zou dan toch wat meer afstand bewaren. Ik vind wanda en jasper leuk maar ben bang dat hij toch soort van valse hoop heeft
Wanda does not agree.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggen
lijkt mij
En dan haar een beurt geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef puzziepie het volgende:
Jappie wil Wanda een slok whisky geven ter ere van Ivors verjaardag
Nee dat is sowieso al een teken dat het misschien al niet goed zitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt mij
Nee ja eigenlijk niet maar het is ook geen doodzonde.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt mij
Heel vreemd inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap jappie ook niet helemaal in dit stuk
Hij praat bezopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel glazen heeft Japster al weer op dan?
pleasenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik ook niet hoor, hij doet het zichzelf ook allemaal een beetje aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ja eigenlijk niet maar het is ook geen doodzonde.
Ivor steekt zo je huis in de fik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaadwaarom is dit zo belangrijk voor hem ineens..
Vergeet nooit meer haar statement, belachelijk omdat dj een vriend had, weken commentaar erop gehad..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
Het wordt een beetje een Djedi Ruben verhaal
Z'n fles is (bijna) leeg hoorde ik vanmiddag, op die 2 slokjes na.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel glazen heeft Japster al weer op dan?
Als je gek op iemand bent die een vriend heeft is het voor hem zelf ook beter om wat afstand te nemen zo heeft hij vooral zichzelf ermeequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij doet het zichzelf ook allemaal een beetje aan.
Ik ben braaf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleem
Tja Ivor zal er ook niet om juichen gok ik zoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleem
Jij gaat niet bij Wanda in bed liggen?quote:
Misschien haalt ie er op een hele rare manier wel een bepaalde voldoening uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Niet in dit leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jij gaat niet bij Wanda in bed liggen?
Wel of niet iets gebeurd, je gaat gewoon niet met een ander onder het dekbed liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Tja Ivor zal er ook niet om juichen gok ik zomaar er is verder niks gebeurd (zover we weten).
Dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:33 schreef Flow3r het volgende:
Leila is weer bezig met Kenzy volgens Bern
Eens hoor maar ik zou er een relatie van 8 jaar ook niet direct om uit maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel of niet iets gebeurd, je gaat gewoon niet met een ander onder het dekbed liggen.
quote:
Het kan wel de druppel zijn die de emmer toe overlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eens hoor maar ik zou er een relatie van 8 jaar ook niet direct om uit maken.
bla bla koeienvlaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jappie tegen JW: ik ben bij Wanda in bed in slaap gevallen en ik wou dat dat niet gebeurd was, echt ik wou dat het niet gebeurd was, zij heeft 8 jaar een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |