quote:
Where the grass is green and the girls are prettyquote:
I only want to see you baby in the purple rainquote:
Het zou zomaar kunnen dat Ivor al weken niet meer kijktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
Jappie: het is je fokking vriend.
Wandan: Ik weet geen eens oftie kijkt om 12 uur
Bang mss dat zijn huis in vuur en vlam opgaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie kibbeling![]()
Jappie neemt het voor Ivor op
jappie heeft geen huis in nlquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Bang mss dat zijn huis in vuur en vlam opgaat?
Je kunt het toch een keer oneens zijn zegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
zie ik scheurtjes tussen jappie en wanda
Wanda is altijd positief.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
zie ik scheurtjes tussen jappie en wanda
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen als je je er wat meer in verdiept hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Prachtig nummer
Daar was een enorme switch in haar gezichtquote:
Ik had het niet over Prince.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen
Engquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar was een enorme switch in haar gezicht
ik denk dat hij een klein beetje stuk gaat met dit allesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jasper kijkt ook uit de ogen alsof hij wat pilletjes heeft gehad. Vind hem labiel overkomen.
Jappie is geschrokken van vannacht denk ik. Hij ziet er vandaag inderdaad niet goed uit. Lijken allebei wel een beetje aangedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jasper kijkt ook uit de ogen alsof hij wat pilletjes heeft gehad. Vind hem labiel overkomen.
Kon hem meteen al waarderenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Prince is er zo eentje die je pas later gaat waarderen als je je er wat meer in verdiept hebt
juistquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef puzziepie het volgende:
Leuk kletsen met Bern en Jappie negeren
Dat denk ik ook maar ja ze heeft een vriend ik zou dan toch wat meer afstand bewaren. Ik vind wanda en jasper leuk maar ben bang dat hij toch soort van valse hoop heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij een klein beetje stuk gaat met dit alles
tot over zijn oren verliefd
en dan elke keer de deksel op je neus krijgen
Tja dat kon hij verwachten, net als Esther zou hij ook wat afstand moeten nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is tot over oren verliefd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ja ze heeft een vriend ik zou dan toch wat meer afstand bewaren. Ik vind wanda en jasper leuk maar ben bang dat hij toch soort van valse hoop heeft
Wanda does not agree.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggen
lijkt mij
En dan haar een beurt geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef puzziepie het volgende:
Jappie wil Wanda een slok whisky geven ter ere van Ivors verjaardag
Nee dat is sowieso al een teken dat het misschien al niet goed zitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggen
lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |