Nee ja eigenlijk niet maar het is ook geen doodzonde.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet met een andere man in bed liggen
lijkt mij
Heel vreemd inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap jappie ook niet helemaal in dit stuk
Hij praat bezopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel glazen heeft Japster al weer op dan?
pleasenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik ook niet hoor, hij doet het zichzelf ook allemaal een beetje aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ja eigenlijk niet maar het is ook geen doodzonde.
Ivor steekt zo je huis in de fik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaadwaarom is dit zo belangrijk voor hem ineens..
Vergeet nooit meer haar statement, belachelijk omdat dj een vriend had, weken commentaar erop gehad..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
Het wordt een beetje een Djedi Ruben verhaal
Z'n fles is (bijna) leeg hoorde ik vanmiddag, op die 2 slokjes na.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel glazen heeft Japster al weer op dan?
Als je gek op iemand bent die een vriend heeft is het voor hem zelf ook beter om wat afstand te nemen zo heeft hij vooral zichzelf ermeequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hij doet het zichzelf ook allemaal een beetje aan.
Ik ben braaf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleem
Tja Ivor zal er ook niet om juichen gok ik zoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mijn vent dat deed had hij een serieus probleem
Jij gaat niet bij Wanda in bed liggen?quote:
Misschien haalt ie er op een hele rare manier wel een bepaalde voldoening uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Niet in dit leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jij gaat niet bij Wanda in bed liggen?
Wel of niet iets gebeurd, je gaat gewoon niet met een ander onder het dekbed liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Tja Ivor zal er ook niet om juichen gok ik zomaar er is verder niks gebeurd (zover we weten).
Dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:33 schreef Flow3r het volgende:
Leila is weer bezig met Kenzy volgens Bern
Eens hoor maar ik zou er een relatie van 8 jaar ook niet direct om uit maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel of niet iets gebeurd, je gaat gewoon niet met een ander onder het dekbed liggen.
quote:
Het kan wel de druppel zijn die de emmer toe overlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eens hoor maar ik zou er een relatie van 8 jaar ook niet direct om uit maken.
bla bla koeienvlaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jappie tegen JW: ik ben bij Wanda in bed in slaap gevallen en ik wou dat dat niet gebeurd was, echt ik wou dat het niet gebeurd was, zij heeft 8 jaar een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |